Wat jij zegt! Ken mij die hele halve tamme beurs nou schelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Goeie tijd voor bier en tieten....
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaienquote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.. ondertussen al helemaal geaard daar onder de rivieren?
Weinig tot niets gok ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat jij zegt! Ken mij die hele halve tamme beurs nou schelen.
Ik denk niet dat mijn collega's daar erg blij mee zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Voor straf moet je je meisjes laten zien!
Ik gok van welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn collega's daar erg blij mee zullen zijn.
Mn vrouwelijke collega's dan.quote:
Who cares?quote:
Ik heb tegenwoordig twee huizen. Vet hip he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaien
Doorbreken, jacuzzi erinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig twee huizen. Vet hip he?
Da kennie! Het zijn twee hoekhuizen maar daar zit een tuin en achterom tussen. Wat wel kan is een loopbrug.quote:
Ook geilquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Da kennie! Het zijn twee hoekhuizen maar daar zit een tuin en achterom tussen. Wat wel kan is een loopbrug.
Dude, heb je de zon vandaag nog niet gezien? Dat is altijd zo'n trigger moment, je zit ook gelijk allerlei klootviolen inclusief toupetje met hun open dakje cruisen door de stad. Even die midlife crisis eruit pompen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Als we hier tieten hadden zouden we ze niet WILLEN zien he?.
Hier IRL trouwens tieten genoeg, is het al bloesjesdag ofzo?.
mag ik dan daar naast jou zitten ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In de vuilnisbak, waar users zoals jij ook horen te liggen.
Ja, dat moet het zijn, het callcentre lijkt wel een modeshow voor BH's en stringsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dude, heb je de zon vandaag nog niet gezien? Dat is altijd zo'n trigger moment, je zit ook gelijk allerlei klootviolen inclusief toupetje met hun open dakje cruisen door de stad. Even die midlife crisis eruit pompen!
Geniet er nog maar even van...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn, het callcentre lijkt wel een modeshow voor BH's en strings.
That post is worthless without pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat moet het zijn, het callcentre lijkt wel een modeshow voor BH's en strings.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
That post is worthless without pics.
Ik kijk spannendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef HeatWave het volgende:
So worthless, yet so true.
Nee sorry jongens, op mijn werk mijn mobiel onder bureaus gaan steken gaat me echt net een heel erg klein beetje tever. Maar iedereen is welkom om even te komen gluren.
Ik zit er weer eens helemaal naast merk ik. Solly.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaien
Ik denk eerder dat we jouw knappe artsen hebben gemist?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Niks gemist zie ik.
Feliiiiiiii!quote:
De texelaars zitten ook te zeuren op televaag.nl over een andere serie. Zo lief.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:04 schreef HeatWave het volgende:. Mooie berichten op nu.nl over het imago van Twente. het zou geschaadt zijn door Boer zoekt vrouw. Beetje gemakkelijke kutsmoes
.
Lijkt me heerlijk. Dankquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Welkom in de wereld van 31+ers. Vanaf nu wordt alles net een beetje erger. Gefeliciteerd.
Tuttut.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
Kansarme kanker mod in POL.
ANTILIANEN ZUIGEN. SCHOREM! DEPORTEREN DIE HANDEL.
Zo
Dit zijn kwalitatief erg goede kasten, ik heb de eerste serie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:09 schreef Kreator het volgende:
Antec Sonata III Zwart (500 Watt - ATX Miditower)
kost 50 tientjes meer, maar ziet er wel iets beter uit en heeft een 500w voeding (hij staat toch onder het bureau)
[ afbeelding ]
Ken het gevoel hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, echt zo zonde. het is echt een schatje! En dus met een wegsmelt koppie ook nog..
Nou ja, ik ben toch al voorzien, maar vind het gewoon zonde....
Zoiets zit hier ook. Ontzettend knap koppie, maar dan zo'n ongelooflijke breedreet eronder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef HeatWave het volgende:
ja, echt zo zonde. het is echt een schatje! En dus met een wegsmelt koppie ook nog..
Nou ja, ik ben toch al voorzien, maar vind het gewoon zonde....
Sommige vrouwen kunnen daar qua bouw weinig aan doen hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef HeatWave het volgende:
En ja, je zegt zoiets ook niet tegen een meisje he?.
"zeg, je bent best een lekker ding als je die dikke kont eens kwijt zou raken, het is maar een opmerking hoor".
Je zal toch nog wel even moeten wachten, dus je hebt alle tijd om te wijzigen. Die processor komt pas volgende maand uit, misschien pas in maart. Ik zou er trouwens nog zo'n raptortje bij plakken, in RAID opstelling word je helemaal vrolijk van je pc, ik zou niet anders meer willen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:18 schreef Kreator het volgende:
Toch maar de Gt8800 ingeruild voor een gt8800 top. dat is 10% winst voor 10 euro.
*bestelt*
Ik wist het!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen daar qua bouw weinig aan doen hoor
Niet types zoals ik, die overal vet hebben zitten, die moeten gewoon minder etenMaar er zijn vrouwen die van boven maat 36/38 hebben en van onder maat 44 oid, die gewoon echt pech hebben qua figuur. Dan is het niet zo makkelijk als "raak die dikke reet even kwijt ja"
Ik zeg niet dat het voor alle vrouwen met een dikke reet geldt hoor - als ie in proportie is met de rest kun je gewoon afvallen en dan wordt ie kleinerquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist het!.
Ik snap het wel Rip, ze zal het echt niet expres doen, al at ze bijna 2 keer zoveel als ik en ze komt tot mijn borstbeen zeg maar, maar het ik vind het gewoon zonde.
Ik weet best dat je er niet altijd iets aan kan doen, maar het zou een headturner zijn....
Kut ja ik zie het. Ik had ook eerst de E6750 staan (bijna hetzelfde, iets minder snel en 1mb minder cache), maar toen kwam deze ineens op de site. Stelletje oplichters.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die processor komt pas volgende maand uit,
Zijn geen oplichters hoor, een hoop webshops hebben ze al als preorder op de site. Dat het een naaistreek is is wat anders. Van mij mogen dat soort bedrijven dood!quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kut ja ik zie het. Ik had ook eerst de E6750 staan (bijna hetzelfde, iets minder snel en 1mb minder cache), maar toen kwam deze ineens op de site. Stelletje oplichters..
Dat is niet helemaal waar trouwens. Het enige wat bij mij zwaarder wordt is bovenbenen/reet. En het lijkt alsof het er nooit meer vanaf gaat, maar het is echt een questie van toch nog meer afvallen. Het lijkt een tijd net alsof er niks gebeurd, en dan ineens pas je gewoon weer een maat 38quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het voor alle vrouwen met een dikke reet geldt hoor - als ie in proportie is met de rest kun je gewoon afvallen en dan wordt ie kleiner
Maar als je echt zo'n peer bent, dan kun je sporten en weinig eten wat je wil, maar dan krijg je een mager muizekoppie en hou je je epic ass
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het voor alle vrouwen met een dikke reet geldt hoor - als ie in proportie is met de rest kun je gewoon afvallen en dan wordt ie kleiner
Maar als je echt zo'n peer bent, dan kun je sporten en weinig eten wat je wil, maar dan krijg je een mager muizekoppie en hou je je epic ass
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoiets zit hier ook. Ontzettend knap koppie, maar dan zo'n ongelooflijke breedreet eronder.
En soms he... soms.. Is het niet verkeerd om tegen een zachter achterwerk te stoten!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef HeatWave het volgende:
En ja, je zegt zoiets ook niet tegen een meisje he?.
"zeg, je bent best een lekker ding als je die dikke kont eens kwijt zou raken, het is maar een opmerking hoor".
Soms nog beter!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Misschien pijpt ze wel als een meleier H.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Nee, een zachter achterwerk is niets mis mee, maar dit is echt totaal buiten proporties.
Het is een klein meisje met de reet van een 50 jarige surinaamse Big Mama.. En ik overdrijf niet.
Ach ja n00c, er zijn nou eenmaal peren en er zijn appels.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:25 schreef n00cL30n het volgende:
Zou bijna om pics gaan vragen... Vind het echt altijd een raar fenomeen.
Woord omhoog!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Yo wazzup niggahs in tha house!!!!!???
fo shizzle my nizzle!!!
Aight!
Respek!
Oy, ik had het al gemeld dat ik gisteren naar Paradiso ging hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Daar ook al no smoking?
Ik ga echt een t-shirt met "no whining" maken ofzo....
Wel slechte timing weer gurgel, anders hadden we voor Rollins ff biertje kunnen doen.
Ja, maar gisteren kon ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oy, ik had het al gemeld dat ik gisteren naar Paradiso ging hoor.
En daarvoor nog even een Calzone naar binnen geschoven bij Rimini.
Was het gezellig?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren kon ik niet.
Ja hoor, 2-0 gewonnen en gratis bierquote:
Doe je goed man!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:09 schreef Joene het volgende:
ik doe wel even zuipen bij mijn vrienden van amstel in ahoy.
Woord aan je moeder, vrede!quote:
Was het nu spoken word of....?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hey, wie heeft er trouwens die 'no smoking' meldingen opgehangen in Paradiso?.
Al moet ik wel zeggen dat het publiek het meer opvatte als een Postbus 51 suggestie, dan een verbod.
Henry Rollins was overigens retegaaf. Hij kwam om 21:00 op, en liep om 00:00 van het podium af. Zoals het hoort.
Spoken word, dat had ik al gezegdquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef n00cL30n het volgende:
Was het nu spoken word of....?
Word!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Spoken word, dat had ik al gezegd.
Vanavond ff niet. Aangezien Rollins zo lang speelde werd het weer nachtnet gekut, en was ik om 2:30 pas thuisquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Word!
Vanavond maar weer eens even langs de Waterhole, eerst borrel op mijn werk en daarna daar een hele goeie coverband.
*hips*.
Ai.. helemaal gemist, sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Spoken word, dat had ik al gezegd.
Absoluut. Ik heb bijna lles van z'n Spoken Word CD's, en in z'n teksten zitten echt juweeltjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ai.. helemaal gemist, sorry.
Hij schijnt daar briljant in te zijn he?
Ik moet mij er ook maar eens in verdiepen. Heb al jaren fascinatie voor spoken word, alleen nogsteeds niet de tijd genomen om te kijken en te luisteren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb bijna lles van z'n Spoken Word CD's, en in z'n teksten zitten echt juweeltjes.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Klinkt typisch HW.
"Mooi pand, alleen voor speciale dingen." En vervolgens vindt elke manager zich speciaal, en claimt een werkplek in dat pand.
Zoiets?
Nou is het stroomverbruik wel op te lossen door wat te gaan virtualiseren en thin clients gebruiken, maar ja dat kost wel weer een sloot geld. Maar breedband is een lastig verhaal op afgelegen plekken inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..].
En ipv een rustieke plek om de creatieve processen te stimuleren () hebben ze er "even' het kloppend hart van het mega project van gemaakt.
En dus al onze adviezen in de wind slaan over dat het pand daar niet voor geschikt is, en nu liggen ze al bijna een halve dag stil...
ESX draait er allangquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nou is het stroomverbruik wel op te lossen door wat te gaan virtualiseren en thin clients gebruiken, maar ja dat kost wel weer een sloot geld. Maar breedband is een lastig verhaal op afgelegen plekken inderdaad.
Overigens is bandbreedte uitstekend te regelen hoor, zelfs midden in het bos.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat niet, maar opzich bij ons wel hoor,. maar nu ff niet.
Ja, dat zeggen wij ook, het kan prima, maar kost heel veel geld. En dat willen ze dan weer niet. Maar ze jammeren wel 2-3 keer per week dat het zo traag is..quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Overigens is bandbreedte uitstekend te regelen hoor, zelfs midden in het bos.
Alleen hangt daar een stevig prijskaartje aan. Ik ben bezig om ergens fiber naar binnen te trekken, en alleen al om de kabel te laten trekken mag er enkele tientallen K worden afgetikt. En dan hebben we het over een paar honderd meter naar de kast om op de fiberring te komen.
Volgens mij zijn dat functie-vereisten voor managers.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen wij ook, het kan prima, maar kost heel veel geld. En dat willen ze dan weer niet. Maar ze jammeren wel 2-3 keer per week dat het zo traag is..
Goh.
Waarom zijn mensen zo dom? Zo ontwetend en zo.... achterlijk!??
Ja maar. ja maar, dan kan ik dus nooit manager worden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat functie-vereisten voor managers.
Hoe was de verjaardag?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Aangezien ik geen koelzak heb, heb ik maar een zak met spruitjes die nog in de diepvries lag in een handdoek gedaan hehe.[..]
Hehehehe! Geweldig!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:51 schreef HeatWave het volgende:.
KinkFM, kan je bellen om 3 nummers aan te vragen, belt er een grietje, rare achternaam, dus vragen van de DJ. Komt ze uit Kazachstan, heel meelevend doen van" oh, wordt je vast heel moe van borat grapjes etc? Lijkt me vervelend!" Ik draai je favoriete nummers nu hoor!
Begint ie met "Kazachstan is the greatest country in the world, all other countries are run by little girls" Uit de Borat film.
En een achterwerk dat verborgen bleef onder de eettafel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:24 schreef HeatWave het volgende:. uitzendkrachtjes tijdens de lunch, het uitzicht is beter dan het eten zeg maar, en we hadden Pizza
.
Nee, dit achterwerk mocht er ook zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En een achterwerk dat verborgen bleef onder de eettafel?
Vanavond vier ik het pas echt - de schoonouders gaan de ouders ontmoetenquote:
Nu al? Dan loop je aardig in op mijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vanavond vier ik het pas echt - de schoonouders gaan de ouders ontmoeten
Damn! Kan mij er iets bij voorstellen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit achterwerk mocht er ook zijn.
Echt, het is stervensdruk dus het stikt van de uitzendkrachtjes, allemaal meisjes van een jaartje of 20.
Soms is werken best leuk.
Veel succes Rip!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Slomequote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu al? Dan loop je aardig in op mij.
je zocht me ?quote:
Succes!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar kan ik mij toch zeker weer iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Het blijft bij kijken hoor.
Maar als ik toch moet lunchen doe ik dat liever met Uitzendmiep dan met consultant-pak-lul.
Veel succes dan maar he?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Lalala. De verdoving is bijna uitgwerkt volgens mij, in iedergeval voel ik mijn lip en tong weer als ik er in knijp of op bijt.
Nog nergens last van, behalve dat mijn wang een beetje begint op te zwellen. Geen koppijn oid. Mag over 3 kwartier weer 2 paracetamolletjes nemen. Dus gaat prima!
Tis juist zo leuk als het gevoelloos is...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Lalala. De verdoving is bijna uitgwerkt volgens mij, in iedergeval voel ik mijn lip en tong weer als ik er in knijp of op bijt.
Nog nergens last van, behalve dat mijn wang een beetje begint op te zwellen. Geen koppijn oid. Mag over 3 kwartier weer 2 paracetamolletjes nemen. Dus gaat prima!
je kunt nog weigeren? wat een k*tland was dat zeg, overal dode schapen bij de voordeur hangend, smerig, onvriendelijke mensen die alleen frans en wat duits spraken en naast de hele dag bakken in de zon geen ruk te doenquote:Op maandag 28 januari 2008 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Niet helemaal een bestemming waar ik zelf opgekomen was, maar Zaterdag kregen we zomaar een vakantie Tunesie in ons mik gesplitst van mijn schoonouders.
Mwah. heb wat rondgelezen etc en het verschilt heel erg per locatie lees ik. Waar ik zit is het allemaal nog wel te doen. Hotel schijnt erg goed te zijn etc...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
je kunt nog weigeren? wat een k*tland was dat zeg, overal dode schapen bij de voordeur hangend, smerig, onvriendelijke mensen die alleen frans en wat duits spraken en naast de hele dag bakken in de zon geen ruk te doen
maar toch 'n fijne vakantie!
Dat schrijf je:quote:Op maandag 28 januari 2008 10:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ken een Tunesies ( schrijf je dat zo? ) meisje, en die is lief!
quote:Ik ken een allochtonisch meisje...
Ik was vrijdag in een computerwinkel en toen was er ook een allochtoniër met een F/S om hem te laten upgraden.quote:
Gewoon een redelijke fabrikant, weinig bijzonders eigenlijkquote:
Mijn enige ervaring is dat elk bedrijf er wel eentje van 100 jaar oud ergens in een hoek van een magazijn heeft staan, onder een dikke laag stofquote:Op maandag 28 januari 2008 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik was vrijdag in een computerwinkel en toen was er ook een allochtoniër met een F/S om hem te laten upgraden.
Zover strekt mijn ervaring.
Heb je daar wat aan?
Soms wat vreemde drivers ivm wat aparte hardwarekeuze in laptops. Wel zeer degelijk spul. De pc's en servers zijn ruk voor de prijs.quote:
Dan moet jij dus duidelijk maken dat je bij HP goede service krijgt en dat je daar bji F/S aan twijfelt.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
We hebben nu. HP
. En inderdaad gegarandeerd goede service, dat vind ik een vrij belangrijk punt. Maarja, wie ben ik
.
...maar thuis heb je dan ook geen RIS-chassis, om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:19 schreef Tally het volgende:
Ik ben thuis in bezit van een F/S ... Mn man heeft hem gekocht
Maar moet zeggen dat we er nog geen problemen mee hebben gehad..
Hij is nu meer dan een jaar oud..
Welk topic?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:19 schreef Kreator het volgende:
Iemand nog ideeen t.a.v. mijn nieuwe-tv topic?
19% korting bij MediaMarkt. Nieuwe tv nodig.... (was veel werk hè, even op m'n naam klikken.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
Welk topic?
Nee, maar daar krijg je vandaag 19% korting. Dus dat scheelt.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:39 schreef k_i_m het volgende:
Moet ie persé bij de MM vandaan komen?
Ze hebben ook gewoon winkels waar je evt heen kan, maar opzich hoeft dat dus niet. Ik heb de mijne wel ff opgehaald, het is niet meer dan een soort doorgeefluik maar met prima personeel verder.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:06 schreef Kreator het volgende:
Daar kost ie 1229 ipv 1500 euro. Dat scheelt nogal... maar ik heb het niet zo op die webshops...(tenzij ze hier in de buurt zitten). MM heb ik het ook niet op hoor, maar ja. dat zit om de hoek (net als de BCC en de IT's)
Ik weet haast wel zeker dat een gemiddelde webshop een betere garantieservice heeft dan de MM.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon winkels waar je evt heen kan, maar opzich hoeft dat dus niet. Ik heb de mijne wel ff opgehaald, het is niet meer dan een soort doorgeefluik maar met prima personeel verder.
Maar kan me voorstellen dat je zit met garantie, maar Samsung heeft altijd een aan-huis garantie, is er iets mee komen ze gewoon langs en fixen ze het ter plekke.
Ja inderdaad, je had ook direct de link erbij kunne zetten, dan had ik het niet eens hoeven vragen! Samenvatting?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
19% korting bij MediaMarkt. Nieuwe tv nodig.... (was veel werk hè, even op m'n naam klikken.)
Zo positief is men over het algemeen niet over de MM nee, ik heb er ooit 1 keer een PCtje voor mijn vader gehaald, die deed het verder prima dus nooit iets met garantie te maken gehad.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat een gemiddelde webshop een betere garantieservice heeft dan de MM.
Klopt.. Maar heb ik ook nergens geroepen..quote:Op maandag 28 januari 2008 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar thuis heb je dan ook geen RIS-chassis, om maar eens wat te noemen.
Ken het! (Van die Loewe danquote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Kreator het volgende:
Ja een Loewe wil ik wel, maar kan ik niet betalen.. ik ga ff de stad in nu. Die philips neem ik mee in de check.
Zowel m'n ouders als ik hadden een Loewe. In beide gevallen hielden ze er binnen 5 jaar mee op. Voor mij geen Loewe meer.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:59 schreef Kreator het volgende:
Ja een Loewe wil ik wel, maar kan ik niet betalen.. ik ga ff de stad in nu. Die philips neem ik mee in de check.
Heb ik ook nog over zitten twijfelen, zeker omdat het een 104 cm was voor weinig, waar je gewoon dicht op kon staan.quote:
ik wilde geen 2500 euro aan een tv uitgeven, dus is het panasonic plasma geworden ipv pioneerquote:Op maandag 28 januari 2008 13:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heb ik ook nog over zitten twijfelen, zeker omdat het een 104 cm was voor weinig, waar je gewoon dicht op kon staan.
Alleen werd ik een beetje minder vrolijk voor de kortere levensduur van plasma tvs.
Toen dinnetje en ik keken hadden ze er een aantal van 1000 euro, maar die zouden maar 5.000 uur meegaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wilde geen 2500 euro aan een tv uitgeven, dus is het panasonic plasma geworden ipv pioneer
en de nieuwe plasma schermen gaan zo'n 30.000 uren mee, dat is bij mijn gebruik 15 jaar ofzo... meer dan voldoende.
Mwah, als ik eerlijk ben lijkt mij dat een "deze is niet zo goed meneer" (lees: maak ik geen marge op) "maar deze is maar een beetje duurder en gaat veeeel langer mee" (in mijn portemonaie).....quote:Op maandag 28 januari 2008 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Toen dinnetje en ik keken hadden ze er een aantal van 1000 euro, maar die zouden maar 5.000 uur meegaan.
Het kwam er in ieder geval op neer dat het maar een jaartje of 3 zou zijn, maar ik wilde deze na een jaartje, hooguit twee, verhuizen naar de slaapkamer.
Dat ziet er dan niet zo best uit.
Neuh... We hebben overal zitten kijken.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, als ik eerlijk ben lijkt mij dat een "deze is niet zo goed meneer" (lees: maak ik geen marge op) "maar deze is maar een beetje duurder en gaat veeeel langer mee" (in mijn portemonaie).....
BCC zeker?.
Mijn TV is HD Ready, dus dat is bij mij geen full HD, 1080p, maar 1080i als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Is ook het beste, gewoon overal een beetje rondkijken etc en hem dan gewoon bij de goedkoopste halen.
Heb er nog geen seconde spijt van, ding is gewoon prima. Films in HD zijn zo scherp en kleurrijk.
Ben inderdaad ook heel tevreden ermee, we zitten toch op ongeveer 2 meter afstand, veel groter moet het dus niet zijn inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:27 schreef HeatWave het volgende:
720P is ook heel erg mooi al hoor. Zoveel verschil zie je niet op dit soort formaten, dan moet je echt naar 50+ inch ofzo.
Maar ik wou gewoon fullHD, klaar. Zo kan ik wel in HD gamen met de Xbox (nog maar een paar FHD spellen, maar dat worden er meer) en mijn PC draait ook op FHD resolutie op dat ding
.
Niiiiiiiiiiiiiiice.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:34 schreef Kreator het volgende:
Het is de Sharp geworden. Hij staat er al. Moet alleen nog een keer kwaliteitskabels kopen, want ik merk wel dat met de standaard analoge en scart het beeld nog niet optimaal is. Heb wel digitale tv nu (met Hustler tv.).
Ding is echt ubersweet, zeker vergeleken met mijn 72cm philips matchline. Wel kut van de 2e afstandsbediening maar ja...
(bij de BCC gekocht voor dezelfde prijs als bij MM, want ze deden er ook gewoon 19% af).
En mama dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
PA-NIEK!
Niet meer te redden met contact spray?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammere is dat mijn surroundsetje alweer de geest heeft gegeven na 2 weken, was een cheap 2dehandse van JVC maar hij klonk toch wel redelijk, opeens kraakt ie als een gek. Nou ja, die vervang ik nog wel een keertje.
Ja en buiten dat, 3 jaar on-site garantie (daar waar andere fabrikanten 1 jaar geven). En ik vond em het minst lelijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:48 schreef n00cL30n het volgende:
Sharp had gewoon het fijnste beeld Krea?
De koffie-automaat is stoek. En dat zijn geen dingen om grappen mee te makenquote:
Oef.. 12meter?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en buiten dat, 3 jaar on-site garantie (daar waar andere fabrikanten 1 jaar geven). En ik vond em het minst lelijk.
Kabels gaat wel kut worden trouwens. 12 meter van muur naar tv...
Sorry, maar het was een inkoppertje.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De koffie-automaat is stoek. En dat zijn geen dingen om grappen mee te maken.
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi. Ik heb tieten. Ben ik nu een oldbie?
Eerst laten zien!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoi. Ik heb tieten. Ben ik nu een oldbie?
Zo voel ik me ook jaquote:
Ik moet vandaag nog en dan morgen nog een halve dag, en het lijken wel eeuwenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh.. Dinnetje doet het beter als ik... Ze zit al in haar verlof.
En dan nog es wat he? Beter dan jij.......quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
Mogguh.. Dinnetje doet het beter als ik... Ze zit al in haar verlof.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan nog es wat he? Beter dan jij........
Als ik kan kiezen tussen 16 weken werken of 16 weken vrij en uit mijn kut scheuren, dan ga ik liever werken.
.
.
Je werkt ook bij een KDV op de babygroep merk ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik kan kiezen tussen 16 weken werken of 16 weken vrij en uit mijn kut scheuren, dan ga ik liever werken.
.
.
Ja en een paarse paashaas leeft ook tussen de worteltjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je werkt ook bij een KDV op de babygroep merk ik?
De afdeling automatisering, maar dat is wel zo goed als vergelijkbaar jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je werkt ook bij een KDV op de babygroep merk ik?
Veel bukkendvrouwenvlees... inkijk... Ik heb mijn punt bewezen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en een paarse paashaas leeft ook tussen de worteltjes.
Ik zei godverdomme TIETEN!!!!
LoLz... ook veel bukken, sjouwen en schoonmaken dus?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De afdeling automatisering, maar dat is wel zo goed als vergelijkbaar ja.
Tja. Ik liep laatst met een karretje met een pc erop door het pand. Iedereen keek me aan alsof ik gek was geworden, behalve mijn collega's. Die vinden het kennelijk normaal dat je nog pc's omruilt aan het eind van je zwangerschapquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Veel bukkendvrouwenvlees... inkijk... Ik heb mijn punt bewezen?
[..]
LoLz... ook veel bukken, sjouwen en schoonmaken dus?
gadverquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:49 schreef GI het volgende:
Totaalruptuur. Altijd een leuk 'eventueel kan het gebeuren' vooruitzicht.
LoLz... Zo'n karretje is dan toch wel fijn ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tja. Ik liep laatst met een karretje met een pc erop door het pand. Iedereen keek me aan alsof ik gek was geworden, behalve mijn collega's. Die vinden het kennelijk normaal dat je nog pc's omruilt aan het eind van je zwangerschap.
Oeps.. Sterkte dan maar. In beide gevallen!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:59 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi, ik ben gisteren door mijn enkel gegaan en mijn betaling voor mijn wintersport komende week is nog niet binnen bij het reisbureau
Of je voordat je gebruikt maakt van de exit nog ff goatse op wilt zoeken?quote:
Mijn collega's weten niet wat niet bukken of tillen isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tja. Ik liep laatst met een karretje met een pc erop door het pand. Iedereen keek me aan alsof ik gek was geworden, behalve mijn collega's. Die vinden het kennelijk normaal dat je nog pc's omruilt aan het eind van je zwangerschap.
Dan doe ik het maar weer!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Weinig tieten gezien dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |