Wat jij zegt! Ken mij die hele halve tamme beurs nou schelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Goeie tijd voor bier en tieten....
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaienquote:Op maandag 21 januari 2008 22:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.. ondertussen al helemaal geaard daar onder de rivieren?
Weinig tot niets gok ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat jij zegt! Ken mij die hele halve tamme beurs nou schelen.
Ik denk niet dat mijn collega's daar erg blij mee zullen zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Voor straf moet je je meisjes laten zien!
Ik gok van welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn collega's daar erg blij mee zullen zijn.
Mn vrouwelijke collega's dan.quote:
Who cares?quote:
Ik heb tegenwoordig twee huizen. Vet hip he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaien
Doorbreken, jacuzzi erinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig twee huizen. Vet hip he?
Da kennie! Het zijn twee hoekhuizen maar daar zit een tuin en achterom tussen. Wat wel kan is een loopbrug.quote:
Ook geilquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Da kennie! Het zijn twee hoekhuizen maar daar zit een tuin en achterom tussen. Wat wel kan is een loopbrug.
Dude, heb je de zon vandaag nog niet gezien? Dat is altijd zo'n trigger moment, je zit ook gelijk allerlei klootviolen inclusief toupetje met hun open dakje cruisen door de stad. Even die midlife crisis eruit pompen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Als we hier tieten hadden zouden we ze niet WILLEN zien he?.
Hier IRL trouwens tieten genoeg, is het al bloesjesdag ofzo?.
mag ik dan daar naast jou zitten ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In de vuilnisbak, waar users zoals jij ook horen te liggen.
Ja, dat moet het zijn, het callcentre lijkt wel een modeshow voor BH's en stringsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dude, heb je de zon vandaag nog niet gezien? Dat is altijd zo'n trigger moment, je zit ook gelijk allerlei klootviolen inclusief toupetje met hun open dakje cruisen door de stad. Even die midlife crisis eruit pompen!
Geniet er nog maar even van...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet het zijn, het callcentre lijkt wel een modeshow voor BH's en strings.
That post is worthless without pics.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat moet het zijn, het callcentre lijkt wel een modeshow voor BH's en strings.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
That post is worthless without pics.
Ik kijk spannendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef HeatWave het volgende:
So worthless, yet so true.
Nee sorry jongens, op mijn werk mijn mobiel onder bureaus gaan steken gaat me echt net een heel erg klein beetje tever. Maar iedereen is welkom om even te komen gluren.
Ik zit er weer eens helemaal naast merk ik. Solly.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet, zaterdag gaan we inschrijven op een nieuwbouwproject. en dan maar duimendraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |