quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:12 schreef Jarno het volgende:
En dit is een lemming van...?
bozer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:16 schreef admiraal_anaal het volgende:nergens een lemming van
Ik zal ff foto posten als het jullie interesseertbozer ligt er nog en strontstrepen ook, heb paar emmers water erover heen geplemt
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bozer?
iemand die veel booze drinkt?
Ik heb hongerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:39 schreef L.no het volgende:
Omg, wat ben ik blij dat ik nog niet ontbeten heb.
Lees jij uberhaupt wel een topic doorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:41 schreef Megumi het volgende:
Foto?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zet hem op dumpert[ afbeelding ]
Broodje aap verhaal roepersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:00 schreef SharQueDo het volgende:
Broodje aap verhaal. Goeie soep 14.gif
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:24 schreef DroogDok het volgende:
TS woont in een pauperbuurt met Polen!!
Dan houdt die Pool van reizen, of er zijn meerdere mensen die dit leuk vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee Den Haag achter Lorentzplein
quote:
Had je die nog of heb je speciaal een screenshotje gemaakt?quote:
quote:
Eerste waar ik aan dacht tijdens het lezen van de TT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, zolang het niet spettertquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Wees blij dat ie niet heeft zitten schijten op je ontbijttafel.
Stel voor dat je er per ongeluk in gaat staan...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef Trannellius het volgende:
Ik kwam gisterochtend op het station aan en wilde plaats nemen in zo'n wachthok. Toen ik de deur open deed kwam me er toch een lucht tegemoet!
Blijkbaar had er iemand in dat hok zitten schijten. Zo ranzig
Een schoen kan ik nog wel aan een stoeprand afvegen. Deze persoon had over de hele bank zitten schijtenquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Stel voor dat je er per ongeluk in gaat staan...
In een drol met wc-papier![]()
![]()
homo alertquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:54 schreef BonJovi het volgende:
IELW wtf disgusting
oudemansstraat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee Den Haag achter Lorentzplein
de linker of de rechter?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
needas niet achter de AH, das voor de AH
ik heb enkel vodka & orangina vandaagquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het snoepen ofzo
Wel genoeg ingeslagen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb enkel vodka & orangina vandaag
morgen voetbal dus mak aanquote:
Ja want in Polen is het normaal om voor iemand zijn deur te schijten en die gebruiken moeten we respecteren.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:31 schreef Py het volgende:
Sympathieke buurman heb je![]()
Of een racist, kan ook
almerequote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ja want in Polen is het normaal om voor iemand zijn deur te schijten en die gebruiken moeten we respecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |