abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 16:55:26 #26
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57286677
Ook die beroepen: het zijn onderzoekers en moeten werk hebben waarbij ze iets te onderzoeken hebben. Om even daarna weer te zeggen dat schorpioenen vaak slagers zijn nee lijkt helemaal op elkaar.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57326435
Brrrrrrrrr, schorpioenen, ik moet niets van ze hebben. Het enige echte voordeel dat ze hebben is dat het zeer vaak ontzettend geile mensen zijn, omdat ze zo erotisch ingesteld zijn.

Voor de rest: superdominant op een hele sneaky verborgen manier, wraakzuchtig, manipulatief, sturend, etc. etc.

Bijzonder nare mensen. Mijn eigen moeder is een schorpioen en zo ken ik er nog een stuk of tien. Allemaal uit hetzelfde giftige hout gesneden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_57328216
Heb een ex die schorpioen is,kent maar 1 waarheid en dat is de hare,of hij nou 180 graden draait van het een op het andere momnet dat maakt niet uit,zo is het en niet anders!
Enorm jaloers,haatdragend,bepalend,kan slecht tegen kritiek cq overleg,roomser dan de paus,speelt met emoties,ziet beren op de weg.
Maar als je ze het heb je ze ook,dat geloof ik dan weer wel.
Maar als vijand... brrrrrrrrr
Niets menselijks is mij vreemd.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:56:21 #29
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_57330189
Hahaha en bedankt!

ben heel lief hoor
Fuck the EBU
pi_57344937
5 November hier, 'n echte dus!
pi_57424430
Barnum-effect
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59412222
Herkenbaar. Heb ook een fixatie op Vissen, ondanks dat ze vaag, emotioneel, verwarrend en vaak niet te begirjpen zijn..
pi_59413843
Ik ben ram en ik ben echt 100% wat er wordt geschreven over rammen maar meer dan erg toevallig zal het wel niet zijn
pi_59421334
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben ram en ik ben echt 100% wat er wordt geschreven over rammen maar meer dan erg toevallig zal het wel niet zijn
Dit topic gaat over Schorpioenen .
pi_59421873
Wel bizar, de mensen die ik mag zijn of kreeft of vissen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 09:49:42 #36
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59453056
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:12 schreef Johnjohn het volgende:
Heb een ex die schorpioen is,kent maar 1 waarheid en dat is de hare,of hij nou 180 graden draait van het een op het andere momnet dat maakt niet uit,zo is het en niet anders!
Enorm jaloers,haatdragend,bepalend,kan slecht tegen kritiek cq overleg,roomser dan de paus,speelt met emoties,ziet beren op de weg.
Maar als je ze het heb je ze ook,dat geloof ik dan weer wel.
Maar als vijand... brrrrrrrrr
Mijn vriendin is ook schorpioen, maar dat jaloerse, dominante, bepalend, preutse en haatdragende vind ik eigenlijk best schattig..

Ligt er maar net aan hoe je elkaar aanvult, denk ik dan
Het is PATAT!! :(
pi_59683363
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Mijn vriendin is ook schorpioen, maar dat jaloerse, dominante, bepalend, preutse en haatdragende vind ik eigenlijk best schattig..

Ligt er maar net aan hoe je elkaar aanvult, denk ik dan
Preuts?
pi_59690191
ik ging deze lap tekst ook niet lezen, maar heb wel eens een andere gelezen en die klopte erg goed bij mij
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:13:30 #39
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_59692490
In het kort: Scorpio's hebben hele goeie antennes en kunnen enorm acteren en liegen alsof het gedrukt staat. Gooi er nog wat charme bij en meer is het niet. Scorpios foppen de hele teringzooi bij elkaar en doen alleen waar ze zin in hebben....Die mysterieuze blik??? Ik denk alleen maar: "jou ga k helemaal kapot neuken!" als ik je aankijk, meer niet. Onderzoek, analyserend werk??? is alleen maar egotripping voor de scorpio. Dit narcistische teken zorgt ervoor dat hij interessant gevonden wordt en onbereikbaar lijkt. Opnieuw een charade en acteerwerk...

Alles staat in het teken van maar 1 ding, maar dan ook echt alles! De zucht naar aandacht en erkenning die de Narcist zo nodig heeft en dat doet de scorpio ook. Hartstocht? jazeker!, ik neuk je 3 keer als beloning van het feit dat je er weer bent ingetrapt!

Toedeloe!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_59693027
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
In het kort: Scorpio's hebben hele goeie antennes en kunnen enorm acteren en liegen alsof het gedrukt staat. Gooi er nog wat charme bij en meer is het niet. Scorpios foppen de hele teringzooi bij elkaar en doen alleen waar ze zin in hebben....Die mysterieuze blik??? Ik denk alleen maar: "jou ga k helemaal kapot neuken!" als ik je aankijk, meer niet. Onderzoek, analyserend werk??? is alleen maar egotripping voor de scorpio. Dit narcistische teken zorgt ervoor dat hij interessant gevonden wordt en onbereikbaar lijkt. Opnieuw een charade en acteerwerk...

Alles staat in het teken van maar 1 ding, maar dan ook echt alles! De zucht naar aandacht en erkenning die de Narcist zo nodig heeft en dat doet de scorpio ook. Hartstocht? jazeker!, ik neuk je 3 keer als beloning van het feit dat je er weer bent ingetrapt!

Toedeloe!
!
pi_60072240
ik herken een aantal dingen maar ook een aantal niet, net als met andere sterrebeelden
pi_60073094
Was hier niet al een topic over
Children of the night. What music they make.
pi_60073132
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:30 schreef Dr.Campbell het volgende:
5 November hier, 'n echte dus!
Hier ook
Children of the night. What music they make.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:37:30 #44
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_60076373
samenvatting?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_60120301
Ben geboren op 15 November zit in dienst. Heb blauwe ogen, bruine haren en ben ietwat gespierd. Verder klopt het wel.
So here I was right...
pi_60365792
Jeez, wat een lap tekst. Als schorpioen herken ik me wel in enkele zaken. Ik herken me ook in enkele zaken niet.

Sterker nog, als er niet schorpioen had gestaan boven de lap tekst, maar Vissen, of Ram of welk willekeurig ander sterrenbeeld, dan hadden er mensen hetzelfde antwoord gegeven als ik. Er zullen zelfs mensen rondlopen voor wie het blijkbaar helemaal klopt, net als bij jou.

Kortom, astrologie is onzin
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')