Dit topic gaat over Schorpioenenquote:Op zondag 15 juni 2008 21:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ben ram en ik ben echt 100% wat er wordt geschreven over rammenmaar meer dan erg toevallig zal het wel niet zijn
Mijn vriendin is ook schorpioen, maar dat jaloerse, dominante, bepalend, preutse en haatdragende vind ik eigenlijk best schattig..quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:12 schreef Johnjohn het volgende:
Heb een ex die schorpioen is,kent maar 1 waarheid en dat is de hare,of hij nou 180 graden draait van het een op het andere momnet dat maakt niet uit,zo is het en niet anders!
Enorm jaloers,haatdragend,bepalend,kan slecht tegen kritiek cq overleg,roomser dan de paus,speelt met emoties,ziet beren op de weg.
Maar als je ze het heb je ze ook,dat geloof ik dan weer wel.
Maar als vijand... brrrrrrrrr
Preuts?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:49 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook schorpioen, maar dat jaloerse, dominante, bepalend, preutse en haatdragende vind ik eigenlijk best schattig..![]()
Ligt er maar net aan hoe je elkaar aanvult, denk ik dan
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
In het kort: Scorpio's hebben hele goeie antennes en kunnen enorm acteren en liegen alsof het gedrukt staat. Gooi er nog wat charme bij en meer is het niet. Scorpios foppen de hele teringzooi bij elkaar en doen alleen waar ze zin in hebben....Die mysterieuze blik??? Ik denk alleen maar: "jou ga k helemaal kapot neuken!" als ik je aankijk, meer niet. Onderzoek, analyserend werk??? is alleen maar egotripping voor de scorpio. Dit narcistische teken zorgt ervoor dat hij interessant gevonden wordt en onbereikbaar lijkt. Opnieuw een charade en acteerwerk...
Alles staat in het teken van maar 1 ding, maar dan ook echt alles! De zucht naar aandacht en erkenning die de Narcist zo nodig heeft en dat doet de scorpio ook. Hartstocht? jazeker!, ik neuk je 3 keer als beloning van het feit dat je er weer bent ingetrapt!
Toedeloe!
Hier ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:30 schreef Dr.Campbell het volgende:
5 November hier, 'n echte dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |