Daar zijn twee verfilimingen van gemaakt, geen van beide door Polanskiquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Nosferatu?
Ik ben nog deels verdoofd, ik las Klaus Kinski... ;')quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar zijn twee verfilimingen van gemaakt, geen van beide door Polanski
Dat klopt, zo heet de film van Polanski, maar ik vroeg de naam van de musicalquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef Frollo het volgende:
The Vampire Killers
edit: nee, The Fearless Vampire Killers dacht ik
O ja! Die zit met Isabella Adjani in de verfilming van Herzog geloof ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog deels verdoofd, ik las Klaus Kinski... ;')
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef MaJo het volgende:
Hmmm zit wel ergens in mijn hoofd maar kan er niet opkomen... Wel iets met vampier toch?
Iets met Tot? Damn weet het eigenlijk welquote:
quote:
Ik had de T ook nog laten staanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef ElizabethR het volgende:
Het komt uit Aida, als ze Ramades verraadt om haar papa te redden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:48 schreef Frollo het volgende:
Bal masqué uit de Phantom?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:58 schreef ElizabethR het volgende:
Whehehehe, Pet Shop Boys musicalletje Closer to Heaven
Oh, ik vond 'm best aardig. Het is geen productie met een grote cast en een dik orkest, nee. Maar ik heb me niet verveeld. En de bedscène was decortechnisch gezien leuk bedacht.quote:Trouwens, dat is een van de meest waardeloze musicals die ik ooit heb gehoord.
Aha! Daar heb je het alquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:05 schreef Frollo het volgende:
Maar goed, ik ben ook fan van de PSB, dus die kunnen niet veel verkeerd doen in mijn ogen.
Mmmm, deze vraag kunnen we misschien het beste samen doen, en dan beslist ElizabethR maar aan wie ze het punt geeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
Nieuwe vraag
Noem 5 musicals van de hand van Stephen Sondheim
[ afbeelding ]
Fiddler on the Roof is van Jerry Bockquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mmmm, deze vraag kunnen we misschien het beste samen doen, en dan beslist ElizabethR maar aan wie ze het punt geeft.
Follies is in elk geval van Sondheim en ik dacht Fiddler on the Roof en Sweeney Todd ook. Wie maakt het rijtje af?
Zal best, maar ik kan er echt niet opkomen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Je gaat jezelf voor het hoofd slaan hoor, want je weet ze vast alle 5!! En nog meer ook.
En dat is 4quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef MaJo het volgende:
Into the Woods is even het enige waar ik op kan komen...
Omdat dat het beroemde zigeunerjongetje is dat iedereen kent van het aan de muur hangen bij oma, oudtante of Frans Bauer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:35 schreef MaJo het volgende:
Waarom komt dat plaatje me zo bekend voor
En van de avatar van user Croupouque natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat dat het beroemde zigeunerjongetje is dat iedereen kent van het aan de muur hangen bij oma, oudtante of Frans Bauer.
Ik dacht al!quote:Oliver is niet van Sondheim maar van Lionel Bart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |