PeZu is zoooo stoer en sexy nu....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:55 schreef Lobasca het volgende:
PeZu..wat is er in godsnaam allemaal met je arm gebeurd, ik ben de enige die het niet weet?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
PeZu is zoooo stoer en sexy nu....![]()
![]()
ooitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wij doen heeeel rustig aan...
je saisquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
Wat een emoties in het hoeksje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
sorry, PeZu en JJ zijn een beetje uhm van elkaar verwijderd en dat doet dit losmaken
ooh dat doen we ook zeer zekerquote:
MIjn wijn is opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat doen we ook zeer zeker![]()
en hoe is het met koek
alles is eruitquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
MIjn wijn is opMaar verder goed hoor
heb je alle hechtingen er zelf uitgehaald? moet je nog naar een arts?
Voelt het vreemd aan? het zal wel trekkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles is eruit
zelf ja
ik moet nog wel nd dok omdat het sowieso vreemd aanvoelt
maar de wonden zien er goed uit
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:16 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ga nooit meer zo veel zuipen op een dinsdag, heb koppijn, moest net bijna kotsen ik voel me verrot.
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dank je, ik kan wel wat medelijden gebruiken nu.
Gelukkig waren er geen consequentie's aan het verslapen, mijn luitenant is lief.quote:
U bent in dienst?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen consequentie's aan het verslapen, mijn luitenant is lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |