Quanta costa? Y donde?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de zwarte V-Moda Vibe Duo's (mét mic en play/mute knopje) voor m'n iPhone en die is echt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quanta costa? Y donde?
Ik gebruik mijn iPhone echt zelden als iPod. m.n. vanwege die koptelefoontjes die erbij zitten.
Zie Jomo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Quanta costa? Y donde?
Ik gebruik mijn iPhone echt zelden als iPod. m.n. vanwege die koptelefoontjes die erbij zitten.
Ze isoleren minder dan de CX300 . Dus ligt eraan of je dat wat vindt. Geluid is wel een stuk beter dan CX300 maar daar is de prijs ook naar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
En krijg je daar dan ook witte en zwarte sleeves bij? Ik zit te denken om die zilveren te halen voor m'n "nog" witte iPod. En hoe zitten ze? Geluid was geloof ik wel oké..
Ik heb nu de CX300 en die dopjes zitten eigenlijk als gegoten bij me
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, die CX300 heb ik ook. Samen met een 80Gb iPod erg prima luisteren in de trein op de fiets, maar ik wil ook wel blitsen met mijn iPhone id trein
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.quote:
Dan moeten we samen een setje kopen Walter..quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alle bestellingen > 180 dollar worden gratis naar Nederland verstuurd. Kijk, dan wordt het al interessanter.
Dat leek me wel erg nuttig jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan moeten we samen een setje kopen Walter..
Op die site verkopen ze alleen Shure , Weststone & UE ?quote:
Kun je niet gewoon die mensen mailen of dat ze de waarde van dat pakketje niet op ¤45,- kunnen zetten en als gift laten versturen, dan wordt het namelijk niet door douane gecontroleerd...las ik ergens..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef JoMo0 het volgende:
Alleen ze schrijven de waarde van de douane erop. Dus kun je Beatrix weer sponsoren. Dan kosten ze ongeveer 65 euro. Scheelt wel 40 euro ja.
Misschien stap ik wel ff in.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat leek me wel erg nuttig ja![]()
Moeten we nog voor 20 dollar spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |