Als het de randjes komt dat doordat het daaronder hol is . Volgens mij heb je daar wel garantie op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ja maar ze zitten in de prullenbak.
Ja, mijn topcover is recent ook vervangen voor dit probleemquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb hem vanaf mei 2007 volgens mij. Ik zit inderdaad nog in de garantieperiode en zal morgen maar even bij de winkel langs! Krijg ik nu een nieuwe
Hoelang duurt dit Swetsenegger en was het garantie werk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, mijn topcover is recent ook vervangen voor dit probleem
Zal eerst een proberen te rebooten zodat er geen swapfile hoeft te zijn, als't goed fout kan gaan laat ik 't maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Onyx met een forced-trashcan-empty-button ? Al kan het dan wel goed fout gaan.
Bij mij was het garantie en klaar terwijl u wacht bij www.cardservices.nlquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoelang duurt dit Swetsenegger en was het garantie werk?
ok, + spatie dus.quote:
Ja, ik merk de laatste tijd echt dat het té weinig is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef Q. het volgende:
512? Das wel errug weinig!
Ik zou je mond maar houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ik kan m'n MacBook weer ophalen, twee weken in reparatie geweestBen benieuwd of ze nu die fucking topcase wél goed aansluitend hebben vast gemaakt. Vorige keer kon hij twee keer naar boven omdat hij niet goed dicht zat.
Blergh, krijg steeds meer de schijt van het hele ding. Niets dan reparaties.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:40 schreef Q. het volgende:
Er zit nu bijna net zoveel RAM als harde schijf-ruimte in mn MacBook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |