Je begreep het goed hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ooo? Nu begrijp ik het helemaal niet meer
Duurcember, goeie!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond bij mijn broer Hollandse kost eten. Hutspot met hachee. Omdat het gezellig is, omdat het lekker is, omdat ik het zelf niet kan maken én omdat ik dan zelf geen boodschappen hoef te doen. Het is even crisis in huize Cc. Duurcember heeft weer een gat geslagen in mijn hand.
Nog een paar dagen en dan kan ik weer spenden.
Gelukkig maar, pak van mijn hartquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je begreep het goed hoor.
En dat voor een tennis-haatster.
http://www.youtube.com/watch?v=GHXVXG2kXBo
Is die goed te doen, die kant en klare?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Cc klinkt lekker, ik ga het ook eten, kant en klaar , bij C1000, 2, 99
Hutspot met hachee. In 5 minuten klaar. Andere keer weer iets verser .
De aanhouder wint, ik ben 't nu met je eensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
bew.....zucht
..ik vraag het toch maar, het is toch biw? Ben ik weer?
Kan allebeiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
bew.....zucht
..ik vraag het toch maar, het is toch biw? Ben ik weer?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De aanhouder wint, ik ben 't nu met je eens.
Oké Bong, zal trachten het te onthoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan allebeibew=ben er weer, heel klein verschil
Haha, ja zo kan het ook, maar dacht dat de foto iets te groot was zodat ie niet geresized wordt zoals nu, vandaar achter een linkjequote:
Ach, wat een lieffie is datquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:43 schreef BONG4002 het volgende:
@-Blurk-: Speciaal voor jou heb ik hier een leuke en mooie photo van mijn Mii "Bongetje", hij wijkt een heel klein beetje af van mijn persoonlijke Mii, maar bij benadering klopt het iig aardig
quote:
Ietsje maar hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: FOK!zine wordt weer traag dus ik knal m nu maar af! Lees vanavond nog wel bij via de Wii!![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |