Wist je toch al, ik heb je niet voor niets tot liefste user benoemd. En nu maar hopen dat we hier geen slapende (lurkende, vertrokken) honden mee wakker maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Frusty-Freaks
Eat your heart out!
En ik hou van je, 'till the day I diequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wist je toch al, ik heb je niet voor niets tot liefste user benoemd. En nu maar hopen dat we hier geen slapende (lurkende, vertrokken) honden mee wakker maken.
Ik geloof dat we hier een schoolvoorbeeld zien van een Babylonische spraakverwarringquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:46 schreef paddy het volgende:
Tja, vraag het Drugshond....ik hoorde gewoon bij NWS...Vaagheid ten topOf zou het daarom zijn dat niemand mij tegen spreekt? Ze snappen me gewoon niet ?Hmmm
Nou vooruit dan maar, als je maar uit de buurt blijft want ik heb een virus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik hou van je, 'till the day I die
Schatje, please..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat, en het geruzie is nu juist minder geworden de afgelopen dagen. En dat komt óók omdat mensen "van de overkant" er genoeg van hebben of zich inhouden. En da's tof.
Of ze zijn allemaal op wintersport.![]()
Anyway: hoe laat moet dat lekkere Servische wijf tegen die nieuwe bewoonster van de villa? Reken jij de tijd even uit Eefje?
Ohw..welk virus?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, als je maar uit de buurt blijft want ik heb een virus.
Wie zal het zeggen... spierpijn, helemaal stijf, beetje koorts. Ga zo mijn bed weer even in, voorlopig horen we toch niets over die arme kat die door Dilana de boom in is gejaagd.quote:
Liefje.. ik hou het in de gaten..en Mike is toch niet mine cup of tea.. Beterschap!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen... spierpijn, helemaal stijf, beetje koorts. Ga zo mijn bed weer even in, voorlopig horen we toch niets over die arme kat die door Dilana de boom in is gejaagd.
Hou je het wel netjes en ben je wel lief in de tussentijd? Denk erom he, maak die stem van mij niet te schande![]()
Op jou kan ik bouwenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liefje.. ik hou het in de gaten..en Mike is toch niet mine cup of tea.. Beterschap!
O, het kwartje valt. Venusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat, en het geruzie is nu juist minder geworden de afgelopen dagen. En dat komt óók omdat mensen "van de overkant" er genoeg van hebben of zich inhouden. En da's tof.
Of ze zijn allemaal op wintersport.![]()
Anyway: hoe laat moet dat lekkere Servische wijf tegen die nieuwe bewoonster van de villa? Reken jij de tijd even uit Eefje?
Ooo? Nu begrijp ik het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Venus is toch de nieuwe hoer van Huub?
Ik ga slapen.. to get it all clearquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ooo? Nu begrijp ik het helemaal niet meer
Hoi Bongetjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
Welterusten (?) Lobas!
En @the overige users: Een goede edoch rustige middag!
Je zei Bongetje...wat liefquote:
Klasse!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
En wat zei ik?
"Goeie tekst, Cc! Leuke koppen, ook!"
:")
Leuk Bong, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef BONG4002 het volgende:
Over "Bongetje" gesproken, die bestaat trouwens echt (en dan bedoel ik niet zo'n pijpje), maar mijn Mii in mijn Wii
Zal binnenkort wel een photo plaatsen van "hem"
quote:
Valt wel mee hoor, dat zijn gewoon op zichzelf staande namenquote:je Mii in je Wii , hopelijk weet je dat afkortingen voor mij érg ingewikkeld zijn
Dat klinkt lekker Bong, eet ze zometeen en tot vanavondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee hoor, dat zijn gewoon op zichzelf staande namen
Ik ga trouwens nu even hard aan de slag om te koken (Stampot prei met spek) dus voorlopig ben ik daar wel eventjes mee bezig! Vanavond zal ik zeker weer opduiken al weet ik niet precies hoelaat enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |