Ik had het ook over mijn plekjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gert heeft hier (en elders
)van alles naar zijn hoofd geslingert gekregen, als mod moet je onpartijdig zijn, maar als mensen er op uit zijn om de poten onder je stoel vandaan te zagen..
Petje af voor Gert
Is nog zo..maar bedoelde mijn vraagteken ook als inleiding van de volgende zinquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik had het ook over mijn plekjesEn ja, heb hier ook gemod, dus weet wel het één en ander. Maar in de tijd dat ik hier meehielp? Was bijna elke user hier fan van Gert hoor
Mee eens, maar ik moet weg, anders heb ik straks geen baan meer, dagquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, voor mijn tijd
![]()
Maar Gert mag ook wel eens complimentjes krijgen ipv gezeik
Ja, helemaal mee eens. Af en toe eens een compliment krijgen is altijd leuk en een teken dat de users tevreden over je zijn..en daar doet hij het toch ook voorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
-edit- doe niet zo gek
Maar Gert mag ook wel eens complimentjes krijgen ipv gezeik
Jij krijgt problemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik moet weg, anders heb ik straks geen baan meer, dag![]()
ik lurk wel stiekum een beetje mee
Lijkt mij ook! Maar deze SC is de laatste tijd weer uitermate gezellig, desondanks ik hier post..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Af en toe eens een compliment krijgen is altijd leuk en een teken dat de users tevreden over je zijn..en daar doet hij het toch ook voor
! Da's héél logischquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef paddy het volgende:
Is nog zo..maar bedoelde mijn vraagteken ook als inleiding van de volgende zin
Merk er niets van en kan me er nu ook niets bij voorstellen(zou het ook wel bekend zijn). Of bedoel jij dat je kloon het gezwel van SC was? En wie is/zijn je klonen dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Maar deze SC is de laatste tijd weer uitermate gezellig, desondanks ik hier post..
Ik was het gezwel van de SC
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
Is het Gert-ophemel-middag of zo?![]()
Hou nu maar snel weer op, want dit is veel te uitnodigend voor allerlei schorriemorrie om uitvoerig komen vertellen wat voor een ranzige lamlul ik ben.![]()
Bovendien zit ik deze middag op kantoor. En vanwege mijn trotse grijns, vroeg een collega die kwam binnnenlopen, vol verbazing of ik mijn werk soms léuk vond.
Onzin. "Liefste User" ...dat ben jequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Maar deze SC is de laatste tijd weer uitermate gezellig, desondanks ik hier post..
Ik was het gezwel van de SC
Hehe..nou, je verdient die complimenten ook hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
Is het Gert-ophemel-middag of zo?![]()
Hou nu maar snel weer op, want dit is veel te uitnodigend voor allerlei schorriemorrie om uitvoerig komen vertellen wat voor een ranzige lamlul ik ben.![]()
Bovendien zit ik deze middag op kantoor. En vanwege mijn trotse grijns, vroeg een collega die kwam binnnenlopen, vol verbazing of ik mijn werk soms léuk vond.
Ik heb één kloon: Eefje B, maar één ieder weet dat ik dat ben. Ik zeg wat ik denk, maar vele anderen vinden mij schijnheiligquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Merk er niets van en kan me er nu ook niets bij voorstellen(zou het ook wel bekend zijn). Of bedoel jij dat je kloon het gezwel van SC was? En wie is/zijn je klonen dan?
Tja, vraag het Drugshond....ik hoorde gewoon bij NWS...Vaagheid ten topquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Onzin. "Liefste User" ...dat ben je![]()
en nu echt weg
Je staat in ieder geval bij mijn weten niet bekend als irri. Eigenlijk kende ik je alleen van naam gekoppeld aan DGK, maar daar houdt het mee op hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb één kloon: Eefje B, maar één ieder weet dat ik dat ben. Ik zeg wat ik denk, maar vele anderen vinden mij schijnheiligEn gaan daar op een nieuw forum over posten, daar val ik over.
![]()
Maarre..ik heb 'het' een plek kunnen geven, live goes on
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:48 schreef Disana het volgende:
Toen Paddy zich wederom voorstelde in de COS en zei dat ze als user kwam, zwaaide ik naar haar. Maar ze zwaaide niet terug
Jawel hoor, ik schreef juist dat het leuk was je weer te zien. Je hebt mijn hart gebrokenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef paddy het volgende:
[..]Heb ik overheen gelezen!! Ik dacht juist dat je me niet meer wilde zien
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Je staat in ieder geval bij mijn weten niet bekend als irri. Eigenlijk kende ik je alleen van naam gekoppeld aan DGK, maar daar houdt het mee op hoorken je niet als reluser en je zal die award toch ook niet voor niets gekregen hebben
Zo is dat, en het geruzie is nu juist minder geworden de afgelopen dagen. En dat komt óók omdat mensen "van de overkant" er genoeg van hebben of zich inhouden. En da's tof.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Maarre..ik heb 'het' een plek kunnen geven, live goes on
Ben benieuwd waar dan...ga maar eens terug lurken en daarna toch maar eens aan de boodschappen. Begin een lui huisvrouw te wodren en ga FOK! de schuld gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik schreef juist dat het leuk was je weer te zien. Je hebt mijn hart gebroken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |