abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56224332
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

ForumCrew, voorheen + genoemd.
Thanks!
pi_56224516
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Gert heeft hier (en elders )van alles naar zijn hoofd geslingert gekregen, als mod moet je onpartijdig zijn, maar als mensen er op uit zijn om de poten onder je stoel vandaan te zagen..

Petje af voor Gert
Ik had het ook over mijn plekjes En ja, heb hier ook gemod, dus weet wel het één en ander. Maar in de tijd dat ik hier meehielp? Was bijna elke user hier fan van Gert hoor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56224564
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

ForumCrew, voorheen + genoemd.
Is nog zo..maar bedoelde mijn vraagteken ook als inleiding van de volgende zin
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_56224587
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik had het ook over mijn plekjes En ja, heb hier ook gemod, dus weet wel het één en ander. Maar in de tijd dat ik hier meehielp? Was bijna elke user hier fan van Gert hoor
Sorry, voor mijn tijd
Maar Gert mag ook wel eens complimentjes krijgen ipv gezeik
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56224662
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Sorry, voor mijn tijd
Mee eens, maar ik moet weg, anders heb ik straks geen baan meer, dag

ik lurk wel stiekum een beetje mee
pi_56224671
Alle mods doen hun werk hier vrijwillig..en dat oeverloze gezwam komt me af en toe de keel uit

Don't take it personal, maar een mod lijkt mij toch wel iemand die enige afstand kan nemen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56224679
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Lobasca het volgende:

[..]

-edit- doe niet zo gek
Ja, helemaal mee eens. Af en toe eens een compliment krijgen is altijd leuk en een teken dat de users tevreden over je zijn..en daar doet hij het toch ook voor
pi_56224700
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik moet weg, anders heb ik straks geen baan meer, dag

ik lurk wel stiekum een beetje mee
Jij krijgt problemen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56224769
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, helemaal mee eens. Af en toe eens een compliment krijgen is altijd leuk en een teken dat de users tevreden over je zijn..en daar doet hij het toch ook voor
Lijkt mij ook! Maar deze SC is de laatste tijd weer uitermate gezellig, desondanks ik hier post..
Ik was het gezwel van de SC
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:38:43 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56224786
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef paddy het volgende:

Is nog zo..maar bedoelde mijn vraagteken ook als inleiding van de volgende zin
! Da's héél logisch
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 22 januari 2008 @ 14:40:49 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56224846
Is het Gert-ophemel-middag of zo?
Hou nu maar snel weer op, want dit is veel te uitnodigend voor allerlei schorriemorrie om uitvoerig komen vertellen wat voor een ranzige lamlul ik ben.

Bovendien zit ik deze middag op kantoor. En vanwege mijn trotse grijns, vroeg een collega die kwam binnnenlopen, vol verbazing of ik mijn werk soms léuk vond.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56224849
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Lijkt mij ook! Maar deze SC is de laatste tijd weer uitermate gezellig, desondanks ik hier post..
Merk er niets van en kan me er nu ook niets bij voorstellen(zou het ook wel bekend zijn). Of bedoel jij dat je kloon het gezwel van SC was? En wie is/zijn je klonen dan?
pi_56224867
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
Hou nu maar snel weer op, want dit is veel te uitnodigend voor allerlei schorriemorrie om uitvoerig komen vertellen wat voor een ranzige lamlul ik ben.

Bovendien zit ik deze middag op kantoor. En vanwege mijn trotse grijns, vroeg een collega die kwam binnnenlopen, vol verbazing of ik mijn werk soms léuk vond.
Tis ook nooit goed bij jou!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56224904
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Onzin. "Liefste User" ...dat ben je

en nu echt weg
pi_56224905
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef Gert het volgende:

Hehe..nou, je verdient die complimenten ook hoor je kunt natuurlijk ook zeggen daar op je werk... Ik word gewaardeerd op een andere plek dan mijn werk
Mag het ietsje meer per uur meneer de werkgever?
pi_56224953
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Merk er niets van en kan me er nu ook niets bij voorstellen(zou het ook wel bekend zijn). Of bedoel jij dat je kloon het gezwel van SC was? En wie is/zijn je klonen dan?
Ik heb één kloon: Eefje B, maar één ieder weet dat ik dat ben. Ik zeg wat ik denk, maar vele anderen vinden mij schijnheilig En gaan daar op een nieuw forum over posten, daar val ik over.

Maarre..ik heb 'het' een plek kunnen geven, live goes on
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56224968
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

! Da's héél logisch
Tja, vraag het Drugshond....ik hoorde gewoon bij NWS...Vaagheid ten top Of zou het daarom zijn dat niemand mij tegen spreekt? Ze snappen me gewoon niet ?Hmmm
pi_56224981
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:43 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Onzin. "Liefste User" ...dat ben je

en nu echt weg
Uit jouw mond voelt het echt
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:48:30 #244
137949 Disana
pi_56225037
Toen Paddy zich wederom voorstelde in de COS en zei dat ze als user kwam, zwaaide ik naar haar. Maar ze zwaaide niet terug
pi_56225049
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik heb één kloon: Eefje B, maar één ieder weet dat ik dat ben. Ik zeg wat ik denk, maar vele anderen vinden mij schijnheilig En gaan daar op een nieuw forum over posten, daar val ik over.

Je staat in ieder geval bij mijn weten niet bekend als irri. Eigenlijk kende ik je alleen van naam gekoppeld aan DGK, maar daar houdt het mee op hoor ken je niet als reluser en je zal die award toch ook niet voor niets gekregen hebben
pi_56225114
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:48 schreef Disana het volgende:
Toen Paddy zich wederom voorstelde in de COS en zei dat ze als user kwam, zwaaide ik naar haar. Maar ze zwaaide niet terug
Heb ik overheen gelezen!! Ik dacht juist dat je me niet meer wilde zien
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:52:00 #247
137949 Disana
pi_56225152
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Heb ik overheen gelezen!! Ik dacht juist dat je me niet meer wilde zien
Jawel hoor, ik schreef juist dat het leuk was je weer te zien. Je hebt mijn hart gebroken
pi_56225197
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Je staat in ieder geval bij mijn weten niet bekend als irri. Eigenlijk kende ik je alleen van naam gekoppeld aan DGK, maar daar houdt het mee op hoor ken je niet als reluser en je zal die award toch ook niet voor niets gekregen hebben
Frusty-Freaks Eat your heart out!
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator dinsdag 22 januari 2008 @ 14:54:24 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56225223
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Lobasca het volgende:

Zo is dat, en het geruzie is nu juist minder geworden de afgelopen dagen. En dat komt óók omdat mensen "van de overkant" er genoeg van hebben of zich inhouden. En da's tof.
Of ze zijn allemaal op wintersport.

Anyway: hoe laat moet dat lekkere Servische wijf tegen die nieuwe bewoonster van de villa? Reken jij de tijd even uit Eefje?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56225305
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik schreef juist dat het leuk was je weer te zien. Je hebt mijn hart gebroken
Ben benieuwd waar dan...ga maar eens terug lurken en daarna toch maar eens aan de boodschappen. Begin een lui huisvrouw te wodren en ga FOK! de schuld geven ..Ben gewoon voor de zoveelste keer weer verslaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')