Zo'n bed kon je altijd bij Wehkamp bestellen!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:42 schreef Zitzak het volgende:
We zijn aanbeland in Epe. Een huis vol moois!
Ik ben vooral gecharmeerd van de eetset
[ afbeelding ]
Altijd al zo'n modern bed willen hebben, mét - let op! - ingebouwde radio!
[ afbeelding ]
Hey, mijn overburen.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef Zitzak het volgende:
Da's echt genieten van het uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde het net posten!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo'n bed kon je altijd bij Wehkamp bestellen!
Volgens mij hangt daar gewoon wiet te drogenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:06 schreef sobotta het volgende:
zouden dat allemaal gedroogde ratten oid zijn in de achtergrond?? WTF is dat??![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:50 schreef Zitzak het volgende:
@ Isegrim: Echt?!
Hij is echt zoooooooooooooooo lelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten!
Kan me nog herinneren dat dat een heel "hip" bed was.
Da's ook toevallig dan!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]Kijk maar in mijn fotoboek, dan herken je de daakjes wel. Niet in dat stuk aan de straat trouwens hoor.
vind het zielig dat die kinderen zo vroeg al al die apparaten moeten beginnen....quote:
Volgens mij zijn dat geen rottende appels, maar rijpe kweeperen, een ouderwetsche fruitsoort.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Deze koeien kosten net iets meer dan 3 miljoen![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt deze badkamer erbij
[ afbeelding ]
En deze ook
[ afbeelding ]
Hiermee kun je prima smurfen voor die prijs
[ afbeelding ]
Wat die rottende appels ermee te maken hebben weet ik trouwens niet
[ afbeelding ]
Als je die rails wegdenkt, is het een prachtig uitzicht.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Alweer koeien in een verder best redelijk huis
[ afbeelding ]
Maar zou je dat echt verkopen als je deze foto erbij plaatst
[ afbeelding ]
't Is de spoorlijn tussen Amsterdam en Zaanstadquote:Op maandag 21 januari 2008 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Als je die rails wegdenkt, is het een prachtig uitzicht.
d'r lijkt ook nog iemand in te liggen ookquote:Op maandag 21 januari 2008 17:15 schreef Pek het volgende:
Rode vloerbedekking, tissues...tegenwoordig ook peeskamers op funda?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |