Aan het interieur te zien, zijn dit mensen die in de schuldhulpverlening zitten oid. Echt totaal niets aan decoratie, meubels van de kringloop, een tuinset als eettafel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:57 schreef Rewimo het volgende:
SmurfenstoelEn wat een sfeervolle eethoek tuinset
[ afbeelding ]
En die tuin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef OA het volgende:
======================================================
Een eigen eettafel voor elk gezinslid![]()
[ afbeelding ]
Verder zijn er nog knusse logeerplaatsen!
[ afbeelding ]
En een gezellige gaarkeuken!![]()
[ afbeelding ]
En dat alles voor slechts ¤ 950.000,-
Jouwequote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die van mij of die van Rewimo?
Voormalige wietkwekerij was ook het eerste waar ik aan dacht. Vooral het understatement in de beschrijving:quote:
Vooral het commentaar eronderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Oetelke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze riante badbamer is voorzien van een alle gemakke.. zoasls een te klein bad, een plee waar je je knieeen niet kwijt kan, tenzij je kampioen dwarskakken bent.. .. en dit alles voor 1,4 miljoen pleuro!
Wat is dit voor nietszeggende fotoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:28 schreef Zitzak het volgende:
In Utrecht vind je deze smaakvol ingerichte flat
Met nog een paar goeie overzichtsfoto's om de toekomstige koper te verleiden![]()
Terwijl ik gericht zocht, het huis staat hier vlakbij. Toevallig dat jij er ook al was aanbelandquote:
Ik zoek standaard in Haarlem en Spaarndam e.oquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Terwijl ik gericht zocht, het huis staat hier vlakbij. Toevallig dat jij er ook al was aanbeland
Hier heb je die twee stoeltjes weer! Kun je in de gaten houden of degene op die mooie bureaustoel een beetje doorwerkt of nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:07 schreef Rewimo het volgende:
"Het oogt toch wel een tikje kaal zo..."
[ afbeelding ]
"Weet je wat, we zetten even wat extra stoeltjes neer!"
[ afbeelding ]
Dit vind ik dus super! (Als het wat meer en smaakvol ingericht zou zijn).quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Ruime keuken
[ afbeelding ]
Wat minimalistische inrichting wel
[ afbeelding ]
Maar de overloop maakt alles goed
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef Zitzak het volgende:
[..]
Hier heb je die twee stoeltjes weer! Kun je in de gaten houden of degene op die mooie bureaustoel een beetje doorwerkt of niet![]()
[ afbeelding ]
Ik BLIJF erin!!quote:De fotograaf wilde wat extra aandacht schenken aan de smaakvolle kunstbloemstukken, helaas, HELAAS, niet inbegrepen![]()
*Snikt hier van het lachenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef Zitzak het volgende:
"Als we nou eens ALLES langs de muur zetten, dan hebben we flink wat loopruimte in het midden van de kamer"
"Ook de klassieke pilaar?"
"Ja, óók de pilaar!"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |