"snel, maak de foto, nu zijn er ff geen treinen"quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is de spoorlijn tussen Amsterdam en ZaanstadElke 5 minuten een trein. Beide kanten op.
Zeer zeer waarschijnlijk vol gezeten met wietkwekerij..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:40 schreef Rewimo het volgende:
"Men dient rekening te houden met een renovatie." Goh, echt?
De elektra is anders nog primaDat kun je zo zien
[ afbeelding ]
Het stippeltjespatroon van de wand is subtiel doorgetrokken naar het plafond
[ afbeelding ]
De eh...
[ afbeelding ]
Ha, dit is tenminste wèl herkenbaar: dichte keuken, ca. 3,10m x 2,10m
[ afbeelding ]
Wat me fascineert zijn die ronde gaten overal
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef Yoni het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als het te koud is voor een kampvuur of BBQ zit de open haard in handig miniformaat vast in de keuken, zodat je tóch marshmellows maken kunt!
[ afbeelding ]
Ook weer zo'n nuttige foto.... "Kijk eens wat een mooie dode plant en wat een mooie gammele schutting je krijgt bij je huisje van negen ton!"
Haha, echt te knullig!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Van immoweb:
Deze leuke jongeman wou graag mee op de foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En idd niet te begrijpen dat mensen niet opruimen voor de foto...
Als je zelf handig bent zijn dit vaak de meest interesantste objecten..quote:
Ik gok dat hun favoriete kleur ............. geel isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:11 schreef Schanulleke het volgende:
Gele zithoek
[ afbeelding ]
Gele keuken
[ afbeelding ]
Gele slaapkamer
[ afbeelding ]
Verder wel weer een mooi groot huis waar met genoeg geld iets tofs mee te doen is. Zeker op die locatie.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=c9c2a35d-ff59-416e-b272-d9f83917f31b&objecttype=DetailKoopObject
Die van mij of die van Rewimo?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Yoni het volgende:
Die gele had ik al gepost![]()
Komen best veel dubbele voorbij... zijn we door de voorraad heen aan het raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |