Wij zijn met velen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha en dat veroordeeld iemand die het tenminste nog voor een hoop poen doet en om tv te maken.
Jij wenst iemand iets ergs toe omdat ze de gemenerik in een gescripte zooi spelen.Lig echt in een deuk.Mag Brian niet,maar wens hem echt niks ergs toe naar de kooi.
Ik geloof dat ene Erik ook zonder borg is vertrokken?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zolang ze daar nog steeds rond huppelt is ze nog een speler die keihard aangepakt mag worden. Mevrouw heeft weken lang sneren richting Huub lopen geven. Nu ze een koekje van eigen deeg terugkrijgt gaat ze meteen janken. Het moet niet gekker worden. Echt hè?
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
In eerste instantie las ik alleen dat stuk... ik maakte me al ongerust.....![]()
Maar die won een week later toch een of andere loterij?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef akveor het volgende:
Ik geloof dat ene Erik ook zonder borg is vertrokken?
Ik weet niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof dat ene Erik ook zonder borg is vertrokken?
Ja, maar morgen gaat ze echt een besluit nemenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke gaat nadenken over haar keuze...rationeel dus.
Vreemd, want ik heb nergens last van,ook daarvoor niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef Disana het volgende:
Het is toch van de zotte: stream 1 loopt sinds enige tijd mijlenver achter, stream 2 buffert, stream 3 loopt ook al een week vast.
Dat heeft hij later trouwens op de streams ontkentquote:Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die won een week later toch een of andere loterij?
Toeval? I think not.
Gadverdamme... deze post is te walgelijk voor woorden.quote:
Jaja.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
Dat heeft hij later trouwens op de streams ontkent
Ik snap het ook niet. Sommigen hebben ook helemaal geen probleem met stream 3.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Vreemd, want ik heb nergens last van,ook daarvoor niet.
Jaap vertelde vorige week dat Jaap dat verhaal de wereld in heeft gebracht.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft hij later trouwens op de streams ontkent
Het is idd vreemd dat nu S2 voor loopt. Dat is anders nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef Disana het volgende:
Het is toch van de zotte: stream 1 loopt sinds enige tijd mijlenver achter, stream 2 buffert, stream 3 loopt ook al een week vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |