Roken: het blijft een teer onderwerp.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
Met een brandende sigaret tussen zn vingers, ruimt Huub de bestek bak in ...
[ afbeelding ]
Jij hebt dat stukje vertrouwen in Huub wel, ik niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
.........
Ik denk dat je ook wel weet dat Huub dit buiten niet zo zou doen.
Dus omdat jij vind dat Claire een platte kont heeft, vernadiaat Huub???quote:Op maandag 21 januari 2008 20:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeze een platte kont!! Wie verNadiaat er nu ?? Huub ?
Dan onderschat je aso's genaamd de FEBO. Denk aan Eric en Dennix, die werden afgezeken bij het leven. Ook de 2 homo's die Eric had uitgenodigd......nee, Flens is een toppertje.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier heb ik wel aan gedacht, maar ik geloof niet dat FEBO zo ver gaat.
In eerste instantie las ik alleen dat stuk... ik maakte me al ongerust.....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Hoor ik hem nou zeggen dat er buiten heel veel mensen wel weten dat hij heel goed met vrouwen om gaat???
Die jongen is ziek. Claire liegt nu. Ze heeft al die tijd gezegd geen sex met huub te hebben, heef thaar vader bijna moeten zweren dat ze dat niet zou doen. Heeft tegen Selene, Lieke en Amanda duidelijk gezegd, dat het nooit zou gebeuren en zegt nu, ik heb ook wel eens gezegd sex met Huub te willen. Hoe bied ik mezelf aan.
Huub heeft zich vorige week toen de PP nog liep,ZELF voorschut gezet, en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat dan de telefoon maar dit is een manier om Huub lekker voorschut te zetten in de reguliere.
Zo van: Zie hier Huub de klootzak. En via knippen /plakken, Lieke in de armen van Brian die haar troost.
Weet je dat nu nog niet?
Wat ik in dit hele oeverloze verhaal nog steeds niet begrijp...........waarom gaat Lieke niet gewoon weg?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal erg krom hoor..... Wachten tot de febo een script heeft bedacht![]()
Ze moeten gewoon niet ouwehoeren... geef Lieke dat geld of laat d'r de poort uitwandelen... aan scripts heb ik niets in deze. Eerst Anita die haar uit de gevoel praat en nu draait het allemaal om 7000 euro? Als er een script komt is dat naast Lieke ook voordelig voor iemand anders ben ik bang. Ik leg het dan ook bij de Febo neer...ze maken TV op een walgelijke manier over Lieke's rug... iets wat ik de speler Huub niet aanreken. Ik denk dat je ook wel weet dat Huub dit buiten niet zo zou doen.
Als ik weet in welk ziekenhuis hij ligt ga ik zeker lang met een bloemetje en een fruit/rookschaal.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:39 schreef neehe het volgende:
Ik voorspel dat hij na de kooi binnen een week in het ziekenhuis ligt of erger.
Claire heeft vanaf het begin ook gezegd op types zoals Huub te vallen, haantje de voorste, grote mond.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Hoor ik hem nou zeggen dat er buiten heel veel mensen wel weten dat hij heel goed met vrouwen om gaat???
Die jongen is ziek. Claire liegt nu. Ze heeft al die tijd gezegd geen sex met huub te hebben, heef thaar vader bijna moeten zweren dat ze dat niet zou doen. Heeft tegen Selene, Lieke en Amanda duidelijk gezegd, dat het nooit zou gebeuren en zegt nu, ik heb ook wel eens gezegd sex met Huub te willen. Hoe bied ik mezelf aan.
Kan het bijna niet geloven..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef mazaru het volgende:
Lieke staat te vloeken in de slaapkamer
nou, nou...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub heeft zich vorige week toen de PP nog liep,ZELF voorschut gezet, en niet zo'n beetje ook.
En dat doet hij nu nog, helemaal zelf, daar heeft hij geen hulp bij nodig.
Moeten ze nu Huub gaan beschermen door te bellen ?
Men hoeft ook niet te knippen en te plakken, Huub is een klootzak en een untermensch.
Hij wordt steeds gekker, van mij mag hij in rook opgaan.
Van mij mag erger.
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan het bijna niet geloven..
[ afbeelding ]
Haha en dat veroordeeld iemand die het tenminste nog voor een hoop poen doet en om tv te maken.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Huub heeft zich vorige week toen de PP nog liep,ZELF voorschut gezet, en niet zo'n beetje ook.
En dat doet hij nu nog, helemaal zelf, daar heeft hij geen hulp bij nodig.
Moeten ze nu Huub gaan beschermen door te bellen ?
Men hoeft ook niet te knippen en te plakken, Huub is een klootzak en een untermensch.
Hij wordt steeds gekker, van mij mag hij in rook opgaan.
Van mij mag erger.
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:44 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
nou, nou...Laat je je niet wat teveel meeslepen?
Als hij daar ligt kan hij alvast niet weglopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik weet in welk ziekenhuis hij ligt ga ik zeker lang met een bloemetje en een fruit/rookschaal.
Ik vind van niet, zolang ze daar nog steeds rond huppelt is ze nog een speler die keihard aangepakt mag worden. Mevrouw heeft weken lang sneren richting Huub lopen geven. Nu ze een koekje van eigen deeg terugkrijgt gaat ze meteen janken. Het moet niet gekker worden. Echt hè?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Eerst laat ze zich omlullen door Anita, dan maakt ze afspraken met het hokje, die ze door emotionele zaken niet na kan komen, .........en dan moet Huub haar met fluwelen handschoentjes aanpakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |