abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 20:17:31 #151
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56207151
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 21 januari 2008 @ 20:17:56 #152
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_56207164
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Hij laat zich niet ringeloren door achter... gaat het werkelijk om 7000 euro.... laat de febo (want die is verantwoordelijk) voor zo'n flutbedrag iemand kapot gaan? Er is een reden... maar welke...
Ik vind niet dat Huub verwijten kan worden dat hij het spel speelt totdat iemand werkelijk vertrokken is. Het is hard maar het gaat nog steeds niet om eem zak M&M's.
Je gedachten kan ik volgen. Maar Huub weet donders goed dat Lieke moet wachten op 'iets' en dat het draait om die 7000 euro. Dat gunt hij kennelijk Lieke niet, anders zou ten minste gehoor geven aan de opdracht van de FEBO om Lieke niet verbaal aan te vallen.

Kennelijk heeft FEBO 'n paar dagen nodig om die 7000 euro in een fraai script te verpakken. Maar Huub week dat over iets meer dan 1 week een stemronde is. Langer duurt het dus nooit. Het is gewoon 'Lieke naaien' wat hij nu doet.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 21 januari 2008 @ 20:19:34 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56207200
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanavond gaat ze over Barcelona vertellen en de Tarotkaarten tevoorschijn halen...
YESSS make my day
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56207202
claire heeft er alles voor over om haar positie veilig te stellen....want het is natuurlijk niet zo prettig als ze na Lieke de volgende is die eruit moet...dus dan maar gauw aanpappen met Huub
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:20:10 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_56207216
@ Noek, een mod zonder knopjes, dat kan toch niet?

FOK! is weer focking traag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56207227
Huub en Claire overleggen nu wat ze met hun gevoelens gaan doen naar elkaar.
Liefde laat zich niet dwingen, het overkomt je. Claire had het niet verwacht.

Goed script!
  maandag 21 januari 2008 @ 20:21:02 #157
38396 mazaru
pi_56207236
Arme Huub, is die net weer vrijgezel, wordt die weer geclaimd
pi_56207243
quote:
Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik wel dat dat van "achter" niet mag, daarom blijft het me verbazen dat iedereen hier zo ongeveer klaar zit te komen als hij losgaat op Lieke..... hij doet al weken niet anders, dit is gewoon de zoveelste herhaling van hetzelfde kunstje maar dan vergeten we alle rechtvaardigheid even en vinden we het collectief prachtig dat Lieke weer eens verbaal een draai om haar oren krijgt??

Als je echt zo staat voor je rechtvaardigheidsgevoel en het gedrag van de Febo walgelijk en manipulerend vindt dan kan ik er niet over uit dat je de zoveelste herhaling van hetzelfde flauwe kunstje aanmoedigt of rechtvaardigt.
Hear, hear
  maandag 21 januari 2008 @ 20:21:21 #159
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56207246
Eigenlijk is het schandalig dat wannabees die 10.000 euro hebben ingelegd het verboden wordt het spel te spelen. Het is schandalig dat mensen getoleerd worden in het huis door de febo die mensen bewust hinderen in hun spel ( Ik kan bedenken dat de febo een oplossing zoekt om Brian en Amanda uit de wind houden).
Geef die LIeke die poen en klaar... Kutfebo.
Op maandag 21 januari 2008 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ik nog ff los kan gaan op alle tunnelvisionairs die Die-Hard fan van wie dan ook zijn??
* Leandra gedraagt zich wel.. die knopjes komen toch vanzelf weer boven water
Met een beetje geluk is Fok! dadelijk helemaal uit de lucht en mag je dan even helemaal los, posten en dan gebeurt er helemaal niks! Ben al 5 minuten bezig om een bericht verwijderd te krijgen.
Maar het quote-knopje heb ik al terug!
Nu de rest nog.
Oh en Claire is niet rood geverfd, ze is nog gewoon blond. Even voor de statistieken.
Go hard or go home
pi_56207279
ik vind ze leuk zo
ze moeten het inderdaad laten doorsudderen
en niet over een week het bed induiken
dit is veel spannender om te zien dan meteen hoppa
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56207300
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen ik kom hier pas weer posten al Lieke weg is.. sommige reacties zijn werkelijk zo triest en kinderachtig, dat ik me alleen maar kapot zit te ergeren hier. Terwijl ik juist hier zit omdat het vaak leuker en gezelliger is dan op de streams.. Maar goed na Lieke's exit kom ik het weer proberen..
kom op Don! lekker blijven en Lieke onderpissen! Negeer die posten van die personen waarvan je bij voorbaat al weet wat ze posten wat je niet aanstaat! Lekker chillen en voor de lol dgk kijken, tis maar een soapje, no big deal. Over een jaar weet je de namen van de bewoners niet eens meer.
pi_56207322
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Je gedachten kan ik volgen. Maar Huub weet donders goed dat Lieke moet wachten op 'iets' en dat het draait om die 7000 euro. Dat gunt hij kennelijk Lieke niet, anders zou ten minste gehoor geven aan de opdracht van de FEBO om Lieke niet verbaal aan te vallen.

Kennelijk heeft FEBO 'n paar dagen nodig om die 7000 euro in een fraai script te verpakken. Maar Huub week dat over iets meer dan 1 week een stemronde is. Langer duurt het dus nooit. Het is gewoon 'Lieke naaien' wat hij nu doet.
en wat is daar verkeerd aan? Lieke zei toch een poosje terug dat ze Huub er uit ging stemmen, tegen hem spelen dus.
En omdat ze nu aangegeven heeft het spel niet meer te willen spelen zou hij haar met rust moeten laten???
met het risico dat ze over een week aangeeft het spel wel te willen spelen.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:25:14 #164
135305 beequeen
Lost.
pi_56207345
quote:

Normaal gesproken gaat dan de telefoon maar dit is een manier om Huub lekker voorschut te zetten in de reguliere.
Zo van: Zie hier Huub de klootzak. En via knippen /plakken, Lieke in de armen van Brian die haar troost.

Weet je dat nu nog niet?
― Mark Twain
  maandag 21 januari 2008 @ 20:25:43 #165
38396 mazaru
pi_56207355
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Met een beetje geluk is Fok! dadelijk helemaal uit de lucht en mag je dan even helemaal los, posten en dan gebeurt er helemaal niks! Ben al 5 minuten bezig om een bericht verwijderd te krijgen.
Maar het quote-knopje heb ik al terug!
Nu de rest nog.
Oh en Claire is niet rood geverfd, ze is nog gewoon blond. Even voor de statistieken.
Joh, laat lekker staan, dit topic is al over de helft. Daar kijkt straks geen kip meer naar om
pi_56207361
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef riri het volgende:
claire heeft er alles voor over om haar positie veilig te stellen....want het is natuurlijk niet zo prettig als ze na Lieke de volgende is die eruit moet...dus dan maar gauw aanpappen met Huub
Zo gek, ik moet steeds aan een mantra denken
  maandag 21 januari 2008 @ 20:26:31 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56207372

Of Huub de dames ff alleen wil laten .....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_56207375
De liefdes verklaring zij begonnen.... Claire is geil en zoekt dekking. Ze bied zichzelf gewoon even aan. Goed zo Claire de volgende ben jij
  maandag 21 januari 2008 @ 20:27:12 #169
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56207387
quote:

[..]

Ik vind dat allemaal erg krom hoor..... Wachten tot de febo een script heeft bedacht
Ze moeten gewoon niet ouwehoeren... geef Lieke dat geld of laat d'r de poort uitwandelen... aan scripts heb ik niets in deze. Eerst Anita die haar uit de gevoel praat en nu draait het allemaal om 7000 euro? Als er een script komt is dat naast Lieke ook voordelig voor iemand anders ben ik bang. Ik leg het dan ook bij de Febo neer...ze maken TV op een walgelijke manier over Lieke's rug... iets wat ik de speler Huub niet aanreken. Ik denk dat je ook wel weet dat Huub dit buiten niet zo zou doen.
  maandag 21 januari 2008 @ 20:28:39 #170
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56207420
quote:
Hey Lieke's script wordt gerecycled....
  maandag 21 januari 2008 @ 20:29:15 #171
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56207436
Met een brandende sigaret tussen zn vingers, ruimt Huub de bestek bak in ...

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 21 januari 2008 @ 20:29:39 #172
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56207447
(Zoete broodjes bakken of een (h)echte vriendschap van 2 steenbokjes?)
Claire aanpappen met Huub ? Je moet toch met iemand een samenwerkingsverband hebben?
Diegene met wie Claire wilde aanpappen heeft vertrekplannen.

(Eind februari mag ook Claire weg via de ontslagronde)
Huub: Claire ben je bang om weg te moeten in februari?
Claire: Nee, als het zo is, moet het maar zo zijn.

(Een rode pony voor Claire)
Er werd zo vaak gezeurd over het voorhoofd van Claire,
dat door de pony het voorhoofd meer afleiding geeft.
  maandag 21 januari 2008 @ 20:29:55 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56207458
Ik lach met te pletter... puber Huub heeft een nieuwe groupie en die woont ook nog in de villa....
  maandag 21 januari 2008 @ 20:29:57 #174
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_56207460
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:

[..]

Normaal gesproken gaat dan de telefoon maar dit is een manier om Huub lekker voorschut te zetten in de reguliere.
Zo van: Zie hier Huub de klootzak. En via knippen /plakken, Lieke in de armen van Brian die haar troost.

Weet je dat nu nog niet?
Hier heb ik wel aan gedacht, maar ik geloof niet dat FEBO zo ver gaat.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:30:50 #175
135305 beequeen
Lost.
pi_56207486
quote:
Wat komt me dit toch verdomde bekend voor.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')