Je gedachten kan ik volgen. Maar Huub weet donders goed dat Lieke moet wachten op 'iets' en dat het draait om die 7000 euro. Dat gunt hij kennelijk Lieke niet, anders zou ten minste gehoor geven aan de opdracht van de FEBO om Lieke niet verbaal aan te vallen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij laat zich niet ringeloren door achter... gaat het werkelijk om 7000 euro.... laat de febo (want die is verantwoordelijk) voor zo'n flutbedrag iemand kapot gaan? Er is een reden... maar welke...
Ik vind niet dat Huub verwijten kan worden dat hij het spel speelt totdat iemand werkelijk vertrokken is. Het is hard maar het gaat nog steeds niet om eem zak M&M's.
YESSS make my dayquote:Op maandag 21 januari 2008 20:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanavond gaat ze over Barcelona vertellen en de Tarotkaarten tevoorschijn halen...
Hear, hearquote:Op maandag 21 januari 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik wel dat dat van "achter" niet mag, daarom blijft het me verbazen dat iedereen hier zo ongeveer klaar zit te komen als hij losgaat op Lieke..... hij doet al weken niet anders, dit is gewoon de zoveelste herhaling van hetzelfde kunstje maar dan vergeten we alle rechtvaardigheid even en vinden we het collectief prachtig dat Lieke weer eens verbaal een draai om haar oren krijgt??
Als je echt zo staat voor je rechtvaardigheidsgevoel en het gedrag van de Febo walgelijk en manipulerend vindt dan kan ik er niet over uit dat je de zoveelste herhaling van hetzelfde flauwe kunstje aanmoedigt of rechtvaardigt.
Met een beetje geluk is Fok! dadelijk helemaal uit de lucht en mag je dan even helemaal los, posten en dan gebeurt er helemaal niks! Ben al 5 minuten bezig om een bericht verwijderd te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik nog ff los kan gaan op alle tunnelvisionairs die Die-Hard fan van wie dan ook zijn??![]()
![]()
* Leandra gedraagt zich wel.. die knopjes komen toch vanzelf weer boven water![]()
kom op Don! lekker blijven en Lieke onderpissen! Negeer die posten van die personen waarvan je bij voorbaat al weet wat ze posten wat je niet aanstaat! Lekker chillen en voor de lol dgk kijken, tis maar een soapje, no big deal. Over een jaar weet je de namen van de bewoners niet eens meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen ik kom hier pas weer posten al Lieke weg is.. sommige reacties zijn werkelijk zo triest en kinderachtig, dat ik me alleen maar kapot zit te ergeren hier. Terwijl ik juist hier zit omdat het vaak leuker en gezelliger is dan op de streams.. Maar goed na Lieke's exit kom ik het weer proberen..
en wat is daar verkeerd aan? Lieke zei toch een poosje terug dat ze Huub er uit ging stemmen, tegen hem spelen dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gedachten kan ik volgen. Maar Huub weet donders goed dat Lieke moet wachten op 'iets' en dat het draait om die 7000 euro. Dat gunt hij kennelijk Lieke niet, anders zou ten minste gehoor geven aan de opdracht van de FEBO om Lieke niet verbaal aan te vallen.
Kennelijk heeft FEBO 'n paar dagen nodig om die 7000 euro in een fraai script te verpakken. Maar Huub week dat over iets meer dan 1 week een stemronde is. Langer duurt het dus nooit. Het is gewoon 'Lieke naaien' wat hij nu doet.
Normaal gesproken gaat dan de telefoon maar dit is een manier om Huub lekker voorschut te zetten in de reguliere.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je gedachten kan ik volgen. Maar Huub weet donders goed dat Lieke moet wachten op 'iets' en dat het draait om die 7000 euro. Dat gunt hij kennelijk Lieke niet, anders zou ten minste gehoor geven aan de opdracht van de FEBO om Lieke niet verbaal aan te vallen.
Joh, laat lekker staan, dit topic is al over de helft. Daar kijkt straks geen kip meer naar omquote:Op maandag 21 januari 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is Fok! dadelijk helemaal uit de lucht en mag je dan even helemaal los, posten en dan gebeurt er helemaal niks! Ben al 5 minuten bezig om een bericht verwijderd te krijgen.
Maar het quote-knopje heb ik al terug!![]()
Nu de rest nog.![]()
Oh en Claire is niet rood geverfd, ze is nog gewoon blond. Even voor de statistieken.
Zo gek, ik moet steeds aan een mantra denkenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef riri het volgende:
claire heeft er alles voor over om haar positie veilig te stellen....want het is natuurlijk niet zo prettig als ze na Lieke de volgende is die eruit moet...dus dan maar gauw aanpappen met Huub
Ik vind dat allemaal erg krom hoor..... Wachten tot de febo een script heeft bedachtquote:Op maandag 21 januari 2008 20:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk heeft FEBO 'n paar dagen nodig om die 7000 euro in een fraai script te verpakken. Maar Huub week dat over iets meer dan 1 week een stemronde is. Langer duurt het dus nooit. Het is gewoon 'Lieke naaien' wat hij nu doet.
Hey Lieke's script wordt gerecycled....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef riri het volgende:
claire heeft er alles voor over om haar positie veilig te stellen....want het is natuurlijk niet zo prettig als ze na Lieke de volgende is die eruit moet...dus dan maar gauw aanpappen met Huub
Hier heb ik wel aan gedacht, maar ik geloof niet dat FEBO zo ver gaat.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat dan de telefoon maar dit is een manier om Huub lekker voorschut te zetten in de reguliere.
Zo van: Zie hier Huub de klootzak. En via knippen /plakken, Lieke in de armen van Brian die haar troost.
Weet je dat nu nog niet?
Wat komt me dit toch verdomde bekend voor.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |