Hij zegt net ook nog: Ik wil gewoon echt zeker weten dat ze zich niet ineens bedenkt.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij laat zich niet ringeloren door achter... gaat het werkelijk om 7000 euro.... laat de febo (want die is verantwoordelijk) voor zo'n flutbedrag iemand kapot gaan? Er is een reden... maar welke...
Ik vind niet dat Huub verwijten kan worden dat hij het spel speelt totdat iemand werkelijk vertrokken is. Het is hard maar het gaat nog steeds niet om eem zak M&M's.
Ach.. Eric had in z'n laatste dagen toch ook spontaan een oprechte en diepe vriendschap met Natasia??quote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat de deal is want dit gaat natuurlijk nergens over.
Ze maken tv dus:quote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat er niets bijzonders is afgesproken en dat ze gewoon met de buren schermt. Ofwel vertrekken zonder borg, ofwel hopen weggestemd te worden of anders na een jaar vertrekken.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de deal gewoon schnabbels en haar borg zijn
Oe! Dat mag van mij best wel een keer in de herhaling!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef 2live het volgende:
Bedoel je .NL die door Huub huilend de kooi uitging toen hij daar kwam draaien?
Ik vind het nogal errr vreemd van de redactie. Als iemand echt weg wil, laat diegene dan lekker gaan. Okay, 24 uur bedenktijd, maar dan moet iemand de vrijheid hebben om op te stappen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:07 schreef Kinga het volgende:
Lieke mag duidelijk nog niet weg, maar waarom dan?
Niks menselijks is ons Huubje vreemd....quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef riri het volgende:
staat ie weer zijn eigen geweten schoon te praten bij de paardenbak....
Naad had het binnen no time voor elkaar maar was bang voor Flens. Lieke heeft gezegd dat ze Flens graag mag, daar ligt het verschil imo. Ik suggereer niks hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
Hebben ze het haar van Claire nou ook al roder (meer Sylvia-like) geverfd??quote:Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat Tanner geen kopstoot geeft
Denk ik ookquote:Op maandag 21 januari 2008 20:09 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat dit hele kinderachtige janken van Lieke om helemaal niks gewoon is omdat ze van de febo niet krijgt wat ze wil... exit plus geld terug.
ze kan ook gewoon nu gaan als ze wil, maar die 7000 is dus het probleem, en de reden waarom ze loopt te janken. niet om huub of weet ik wat, alleen maar omdat ze NU die 7000 terug wil en naar huis.
Ze kan ook een ontslag ronde voor Huub aanvragen. Claire omlullen en klaar.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat er niets bijzonders is afgesproken en dat ze gewoon met de buren schermt. Ofwel vertrekken zonder borg, ofwel hopen weggestemd te worden of anders na een jaar vertrekken.
Wat Huub dus zegt, een Nadiaatje.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:09 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat dit hele kinderachtige janken van Lieke om helemaal niks gewoon is omdat ze van de febo niet krijgt wat ze wil... exit plus geld terug.
ze kan ook gewoon nu gaan als ze wil, maar die 7000 is dus het probleem, en de reden waarom ze loopt te janken. niet om huub of weet ik wat, alleen maar omdat ze NU die 7000 terug wil en naar huis.
Jammer!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
Mensen ik kom hier pas weer posten al Lieke weg is.. sommige reacties zijn werkelijk zo triest en kinderachtig, dat ik me alleen maar kapot zit te ergeren hier. Terwijl ik juist hier zit omdat het vaak leuker en gezelliger is dan op de streams.. Maar goed na Lieke's exit kom ik het weer proberen..
Vanavond gaat ze over Barcelona vertellen en de Tarotkaarten tevoorschijn halen...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze het haar van Claire nou ook al roder (meer Sylvia-like) geverfd??
Ze kán zoveel. Maar ze doet het niet. Ze speelt het spel immers niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kan ook een ontslag ronde voor Huub aanvragen. Claire omlullen en klaar.
Blauw en geen werkende knopjes aai over de bol smilliequote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef noekje het volgende:
en als mijn knopjes het zouden doen, dan zou ik nu jouw bericht wijzigen, Diedirk. Geen getik naar Huubfans of wat dan ook. Commentaar op de streams!
Nu wil ik mijn knopjes terug!
Ik begrijp dat ik nog ff los kan gaan op alle tunnelvisionairs die Die-Hard fan van wie dan ook zijn??quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef noekje het volgende:
en als mijn knopjes het zouden doen, dan zou ik nu jouw bericht wijzigen, Diedirk. Geen getik naar Huubfans of wat dan ook. Commentaar op de streams!
Nu wil ik mijn knopjes terug!
Je gedachten kan ik volgen. Maar Huub weet donders goed dat Lieke moet wachten op 'iets' en dat het draait om die 7000 euro. Dat gunt hij kennelijk Lieke niet, anders zou ten minste gehoor geven aan de opdracht van de FEBO om Lieke niet verbaal aan te vallen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij laat zich niet ringeloren door achter... gaat het werkelijk om 7000 euro.... laat de febo (want die is verantwoordelijk) voor zo'n flutbedrag iemand kapot gaan? Er is een reden... maar welke...
Ik vind niet dat Huub verwijten kan worden dat hij het spel speelt totdat iemand werkelijk vertrokken is. Het is hard maar het gaat nog steeds niet om eem zak M&M's.
YESSS make my dayquote:Op maandag 21 januari 2008 20:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vanavond gaat ze over Barcelona vertellen en de Tarotkaarten tevoorschijn halen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |