De url bevat een onjuiste video-id.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:17 schreef elkravo het volgende:
My God.... hoorde zojuist haar nieuwe single.... een cover van Alone (door Heart)...
Die schreeuwlelijk verkracht dat hele nummer, met haar brandalarmstem...zing je eigen nummers en verziek geen andere... pff...
edit:
op eigen risico voor Adelante: http://nl.youtube.com/watch?v=Z6sA4R4AI8o
fixedquote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
De url bevat een onjuiste video-id.
passen deze?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:25 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit alleen zonder patronen, kan iemand me helpen?
Ook daar moet ze onmiddellijk mee kappenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:17 schreef elkravo het volgende:
zing je eigen nummers
toen werd er krachtstroom op haar klit gezet... Jezus fucking christus, wat een gladgepolijst stukje wansmaak... Als ik Ann Wilson was zocht ik die canadese hoer op en trapte haar helemaal in elkaar, maar ja, die wilson sisters zien de geldbuidel natuurlijk ook hangen...quote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef alors het volgende:
wtf? wat is dat voor rare ongepaste krijs/brul op 1:52![]()
![]()
Ze zagen de bui al hangen...quote:About comments. Be nice or leave.
WTF, al zonder dat ik het nummer gehoord heb vind ik het heiligschennis.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:17 schreef elkravo het volgende:
My God.... hoorde zojuist haar nieuwe single.... een cover van Alone (door Heart)...
het zelfde als met de Black Eyed Fleas en die wiggah Fergiequote:Op woensdag 23 januari 2008 07:53 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind toch echt het origineel stukken beter dan alle covers ervan maar goed, das verschil in smaak...
Celine leuk vinden is geen verschil in smaak maar een misdaad want daardoor blijft die engnek steeds terugkomen...
*ril*
Wat bedoel je? Mag ik me komen neervleien naast jou, mijn grote held?quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef Robin2130 het volgende:
Ach... jullie zaten toch ook te janken met haar nummer 'My heart will go on'?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:02 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mag ik me komen neervleien naast jou, mijn grote held?![]()
We can make sweet sexy love!
En in het frans al helemaalquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
Celine heeft een perfecte stem.
Beter dan het oorverdovend kabaal van een stel wilde apen rammend op gitaren wat tegenwoordig "muziek" wordt genoemd.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef alors het volgende:
wtf? wat is dat voor rare ongepaste krijs/brul op 1:52![]()
![]()
droogquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:59 schreef Heatseeker het volgende:
Schutter meld zich.
She's no sinead!quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
Beter dan het oorverdovend kabaal van een stel wilde apen rammend op gitaren wat tegenwoordig "muziek" wordt genoemd.
Als je ook maar iets van gitaren af zou weten, zou je weten dat het heel wat knapper is dan wat celine dion doet. Zingen met een stem die toevallig niet vals is noem ik gelukquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
Ja een smaakloze dove puber.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:26 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
She's no sinead!![]()
verraad ik nu m'n leeftijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |