Dat is vrij vlot. Had je van jezelf al wat ervaring opgedaan van tevoren?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:36 schreef Borkydude het volgende:
Maar toch, zowel theorie als praktijk in één keer, met slechts 15 lessen. Pretty fucking nice al zeg ik het zelf
Ik had wat meters gemaakt ja, maar meer dan dat ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is vrij vlot. Had je van jezelf al wat ervaring opgedaan van tevoren?
Ik had m'n theorie foutloos, en rijbewijs na 25 lessen ook probleemloos in één keer. Afrijden ging perfect.
.
Feelteerd BD!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik had wat meters gemaakt ja, maar meer dan dat ook niet
Ik gebruik www.gratisrijbewijsonline.nlquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:51 schreef Flowerbomb het volgende:
Weet een val jullie toevallig een site waar je theorieexamens kan oefenen? Heb wel examencentrum.nl ontdekt, maar daar moet je per examen betalen. Dat je moet betalen ben ik ondertussen wel achter, maar zijn er ook sites waar je een bepaald bedrag betaalt en daar een aantal examens kan maken?
Wat is jou probleeem ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef Erasmo het volgende:
Sterf vervloekt CBR!![]()
![]()
![]()
Alles ging goed, alleen had hij er commentaar op dat ik in een woonwijk met blinde bochten geen 50 reed![]()
Ik kreeg echt wurgneigingen toen hij me vertelde dat hij me daar op afkeurde![]()
![]()
Zo dat moest er even uit...
Ik les gewoon bij een plaatselijke rijschool, maar het afrijden e.d. gaat in Utrecht plaatsvinden.quote:
Aah zoquote:Op zondag 10 februari 2008 21:14 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik les gewoon bij een plaatselijke rijschool, maar het afrijden e.d. gaat in Utrecht plaatsvinden.
Ik ook!! Heb je er een beetje goed gevoel bij? Ik heb nu behoorlijk wat oefenexamens gemaakt maar het is echt heel wisselend. De een maak ik met 0 fout en de ander weer 8 ofzo...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:52 schreef cyberrobin het volgende:
Morgen mijn theorie examens.. spannend..
Niet verplicht al zullen ze het wel kunnen zien in hun systeem.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb binnenkort me praktijkexamen. Heb al een tijdje geleden een TTT gedaan, maar die verliep redelijk dramatisch. Echt alles ging mis. Ook geen vrijstelling gehad dus. Nu is mijn vraag, moet ik dan dat formulier van de TTT nog meenemen naar me praktijkexamen, of is dat niet verplicht?
Ik heb namelijk liever dat ze een geheel open beeld hebben voordat ik met me rijexamen begin. Ipv dat ze echt bepaalde punten extra gaan toetsen.
"Moeten" tussen aanhalingstekens.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ik moest mijn kaartje wel laten zien, TTT ging ook zwaar bout, maar hij schonk er geen tijd aan, hij zei me alleen dat alles in een grote stijgende lijn was gegaan. En je toch laten zakken op een paar bochtjes he
CRB die die die die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |