Had ik met mijn eigen autootje ook. Minder PK maar een lichtere auto dan mijn leswagenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam vandaag bij het eerste keer goed optrekken tot de conclusie dat de nieuwe lesauto iets meer pit heeft dan de oude. Met spinnende voorwielen door de bocht.!
Eerst iets van 115pk en nu de nieuwe lesauto 140pk. Zo heerlijk!quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik met mijn eigen autootje ook. Minder PK maar een lichtere auto dan mijn leswagen! WOESJ!
Ja, dat had ik dus ook. Ik les in een Seat Ibiza 1.9 TDi uit 2006 met 136 PK (chiptuned). Een week daarvoor had ik een paar keer in een Mercedes A140 (Baby-Benz) gereden. Instructeur gaf subtiel aan dat het wel iets langzamer mocht allemaal.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eerst iets van 115pk en nu de nieuwe lesauto 140pk. Zo heerlijk!
Ach was er ook bijna een jaar mee bezigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:03 schreef Linnie20v het volgende:
Dankje! Het werd ook wel tijd, vanaf april bezig.
Ik les in Rotterdam. Welke rijschool heb jij gelest?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog lessers uit Rotterdam hier ?
Bijna jaar me rijbewijs
Boogertquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik les in Rotterdam. Welke rijschool heb jij gelest?
Want enkel dan moet de tram voor je stoppen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:26 schreef Borkydude het volgende:
Staan er haaietanden voor de tramrails?
Wat deze knaap zegt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Want enkel dan moet de tram voor je stoppen...
Je moet eens aan je vader vragen wat een enorme kut remmen trams hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
geen idee, zal eens kijken.
iedergeval iedereen stopt voor de tram omdat ze bang zijn;)
me vader had contact met RET er over, zeiden dat trambestuurders zich aan de regels moeten houden.
En vandaag belde de politie, wat me vader zei, voorrang moet de tram geven, is inderdaad waar.
maar niemand durft door te rijden...
Ja tuurlijk, ik zou het niet proberenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet eens aan je vader vragen wat een enorme kut remmen trams hebben.
Men kun de tram ook zo aanlegen dat men de tram geen voorrang hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
geen idee, zal eens kijken.
iedergeval iedereen stopt voor de tram omdat ze bang zijn;)
me vader had contact met RET er over, zeiden dat trambestuurders zich aan de regels moeten houden.
En vandaag belde de politie, wat me vader zei, voorrang moet de tram geven, is inderdaad waar.
maar niemand durft door te rijden...
Djiezus...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:26 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Men kun de tram ook zo aanlegen dat men de tram geen voorrang hebt.Zoals bijvor beeld in houten Castlelum
Heb ik ook elke les wel bijna. Zo'n idioot die denkt van "die lesauto kan ik wel ff hebben" waardoor ik bijna vol in de remmen moet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:02 schreef Battlefan het volgende:
Gast, wat boeit dat hier?
Morgen weer rijles, kijken of ik weer zo'n levensmoe iemand tegen komt die zich voor m'n wielen probeert te gooien
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Borkydude het volgende:
Wat de kanker. Vandaag m'n eerste meters daadwerkelijk zelf gereden, in een benzineauto. Het rijdt echt als een natte kers vergeleken met een dieselOf ligt het gewoon aan de auto?
Koppeling heeft echt maar twee standen; los en volledig ingetrapt
Is dit bij alle benzineauto's zo?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Borkydude het volgende:
Wat de kanker. Vandaag m'n eerste meters daadwerkelijk zelf gereden, in een benzineauto. Het rijdt echt als een natte kers vergeleken met een dieselOf ligt het gewoon aan de auto?
In m'n lesauto kón ik ermee spelen, maar deze liet ik zelfs afslaan bij het uitparkerenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
Nee, dat heeft een koppeling niet. Je moet er mee leren spelen! Het is een sport om zo laag mogelijk in de toeren in de 2 te staan bij het stoplicht - maar toch rollend. Zodra hij groen is en je nog niet stil gestaan hebt gas erbij en de koppeling rustig aan omhoog laten komen
!
Diesel...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In m'n lesauto kón ik ermee spelen, maar deze liet ik zelfs afslaan bij het uitparkeren
Er is geen verschil in de koppeling bij een benzine of diesel, een benzine slaat alleen eerder af.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef Borkydude het volgende:
[..]
In m'n lesauto kón ik ermee spelen, maar deze liet ik zelfs afslaan bij het uitparkeren
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag praktijk examen. Ben niet echt zenuwachtig trouwens, had ik wel verwacht.
heeft iedereen wel last van denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:27 schreef Renesite het volgende:
Máááááár de eerste week na ik mijn rijbewijs had opgehaald sloeg die auto vaak af!!! Nu nog heel af en toe als ik op een helling sta
!!
Als je maar niet zwartrijdt zodat de spellingscontroleur je pakt.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:52 schreef seinhuis het volgende:
[..]
En als je niet slaagd, kunt je alteid nog met de trein
Hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Borkydude het volgende:
hahahahquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeVandaag ook voor het eerst gereden sinds mijn rijbewijs, en ook in een benzine ipv diesel. En hij sloeg gewoon drie keer achter elkaar af bij een stoplicht
En natuurlijk geen grote L meer om het dak...dus toeterende mensen achter je....het zweet stond op me rug.
Dan denk ik weer terugquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeVandaag ook voor het eerst gereden sinds mijn rijbewijs, en ook in een benzine ipv diesel. En hij sloeg gewoon drie keer achter elkaar af bij een stoplicht
En natuurlijk geen grote L meer om het dak...dus toeterende mensen achter je....het zweet stond op me rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |