Niks, het is denk ik de vervanger van Davids op het middenveld. Kans is dus aanwezig dat Davids niet gaan bijtekenen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef Triptamine het volgende:
Wtf moeten we op dit moment nou met Engelaar?
Nou, volgens mij is Gabri bijvoorbeeld geschorst woensdag en is Maduro net verkocht.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:27 schreef Triptamine het volgende:
Wtf moeten we op dit moment nou met Engelaar?
Oja nee dan moeten we voor 8 miljoen Engelaar maar halen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is Gabri bijvoorbeeld geschorst woensdag en is Maduro net verkocht.
Dus dan moet er een nieuwe speler gehaald worden? logisch!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is Gabri bijvoorbeeld geschorst woensdag en is Maduro net verkocht.
Wel godverdomme, welke stoethaspel is daar steeds verantwoordelijk voor?!quote:
Ajax heeft 3 geboden, Twente vraagt blijkbaar 8 miljoen volgens de VI. Voor een slordige 5 miljoen wil ik Engelaar er best bij hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja nee dan moeten we voor 8 miljoen Engelaar maar halen.
Ik ga wss zaterdag al naar Kerkrade en dan gewoon ff hotelletje pitten enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel godverdomme, welke stoethaspel is daar steeds verantwoordelijk voor?!
Alsof Kerkrade zomaar naast de deur ligt, wat een teringlijers. Ik snap ook echt niet wat de reden hier nu weer van is. Alsof wij bij wedstrijden om 14.30 u ons ineens heel druk gaan staan maken daar in Zuid Limburg.
Ajax komt er altijd op het laatste moment meequote:Op maandag 21 januari 2008 17:06 schreef DarkShine het volgende:
Roda - Ajax staat al het hele seizoen om 12:30 gepland, waarom Ajax er nu pas mee komt is wat anders.
Als er niemand komt heeft ie inderdaad gefaald.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nu pas? heeft ie het bij jou lang volgehouden zeg.
De net door FC Grunn ingevlogen Cahais kan zo naar Ajax hoor. Staat te koop voor 12,5 miljoen. Koopje dacht ik zo.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:01 schreef Enchanter het volgende:
Ik begrijp niet dat Groningen wel een Argentijnse jeugdinternational kan kan halen maar Ajax niet.
Ik ken die hele speler niet , maar las je in Jong Argentinie speelt en aanvoerder bent , lijkt me dan niet dat je erg slecht bent en op dit moment is alles denk ik wel een verbetering voor Ajax![]()
Tja, wij vangen 27 miljoen voor Sneijder, dan wil de club waar wij evt een vervanger vandaan willen halen (of gewoon iemand) daar wat van meepikken.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef Pritt het volgende:
Waar gaan die bedragen tegenwoordig trouwens over? Paar jaar geleden was 9 miljoen voor een klasbak als KJH heel veel geld. Nu wordt middelmaat al verkocht voor die prijzen.
Ten tijde van de periode Machlas naar Ajax, Zidane naar Real Madrid en meer van dat soort transfers was de gekte ook op een hoogtepunt. Dat zakt vanzelf wel weer een beetje in.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef Pritt het volgende:
Waar gaan die bedragen tegenwoordig trouwens over? Paar jaar geleden was 9 miljoen voor een klasbak als KJH heel veel geld. Nu wordt middelmaat al verkocht voor die prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |