quote:Roda JC - Ajax twee uur vervroegd
Zeist, 21 jan 2008
De wedstrijd Roda JC – Ajax van zondag 10 februari is twee uur vervroegd. Het duel in het Parkstad Limburg Stadion begint om 12.30 uur in plaats van 14.30 uur.
Ook al, wat een kuttijd. Volgend seizoen lekker 14.00, 16.00 of 18.00 uur!quote:
Dat komt vast omdat de mannen in Kerkrade zittend plassen.quote:
Heel voetbal minded Nederland kan met zijn ogen dicht zien dat het achterin bij Ajax gatenkaas is.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Ruiseart het volgende:
Van Geel: "we hadden een vervanger nodig voor Stam en die hebben we gevonden in Vermaelen".
Niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Ohw Martin wanneer komt er een nieuwe verdediger?
Sluit ik me bij aan. Als Ajax geen verdediger haalt, en enkel vasthoudt aan Vermaelen en Van Der Wiel mag Martin vertrekken.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Dan kan hij wat mij betreft opzouten.
quote:Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, wilde maandag tijdens de presentatie van de Argentijnse aanwinst Matias Cahais niet reageren op de woorden die trainer Ron Jans een dag eerder sprak over de kwestie Bruno Silva.
"Daar kan ik op dit moment niks over zeggen", aldus Nijland, die zondag al aangaf dat er van een vertrek van de speler naar Ajax nog geen sprake is.
Jans was na het verloren competitieduel tegen FC Twente echter stellig over de situatie rond de Uruguayaan. "Hij mag van mij vertrekken. Ik had een goede relatie met Silva, maar die is nu tot een nulpunt gedaald", aldus Jans.
Nu pas? heeft ie het bij jou lang volgehouden zeg.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ja godverdomme, laten ze daar nou eens mee nokken, er zijn ook mensen met een leven die niet braaf om 22:00 in hun nest liggen op Zaterdagavond...quote:
goftedomme!quote:
Jij moet niet zeiken, jij kan tot kwart over 12 slapenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja godverdomme, laten ze daar nou eens mee nokken, er zijn ook mensen met een leven die niet braaf om 22:00 in hun nest liggen op Zaterdagavond...
Honden.
En van Geel is een lul, maar das logisch *snif*.
quote:Twente verwacht tweede bod op Engelaar
VI verwacht dat Ajax terug komt voor Engelaar, en mocht ajax rond de 8 miljoen willen betalen dat twente het accepteerd. Zie video op www.vi.nl
Mag ie meteen alle zoutzakken meenemen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |