(foto's volgen later)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:42 schreef Good-for-nothing het volgende:
Nou, het is dan toch gebeurd: ik heb de net de London City Comet opgehaald. Heb hem even kunnen testen, en hij voelde robuust aan en speelde lekker. Fijn gitaartje dus [ afbeelding ](foto's volgen later)
Emin7/B.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
E7/B. Als je met alle geweld er een slash chord van wil maken, ik heb hem ook wel als E7 gezien.
Wel als je met de amps die drummer niet kunt overstemmen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:16 schreef imported_sphinx het volgende:
voordeel is wel dat we altijd kunnen oefenen met vrij laag volume, maar met een drummer zit je toch in een oefenruimte waar dat geen zak uitmaakt.
Onze amps gaan wel hard genoeg. Met een 4x12" cab eronder durf ik em niet veel harder dan 2 te zetten in een kleine ruimte. En we hebben al eens met een drummer gespeeld.. zonder enig zinvol resultaat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel als je met de amps die drummer niet kunt overstemmen..
Dit kon pas toen een van onze gitaristen zijn Marshall halfstack kocht en meenam om te testen. Toen blies hij de drummer van zijn druk af..
pannensetquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef Sloggi het volgende:
Metaldrummers drummen niet, die rammen op die kuttrommels van ze.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
Emin7/B.
E7/B zou xx9797 zijn geweest
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/archief/022874.php
Dan maak je em vies! je pakt maar een keukenmes!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]![]()
![]()
* op zoek gaat naar een Flyin' V om Harakiri mee te plegen*
Een metaldrummer zei eens tegen mij: "als ik mijn kit had willen aaien was ik wel jazz gaan spelenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef Sloggi het volgende:
Metaldrummers drummen niet, die rammen op die kuttrommels van ze.
Een Dean Razorback werkt beter.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]![]()
![]()
* op zoek gaat naar een Flyin' V om Harakiri mee te plegen*
Een Dean die lijkt op een PRS,.. ahum... zeg niet zulke enge dingen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Dat lijkt wel heel erg op PRS zeg...
Het is onzin dat metaldrummers enkel als een neanderthaler op een kit zitten te hengsten. Dat denken ze wel op het conservatorium, maar een goede metaldrummer doet dat niet. In grote lijnen hebben Metal- en jazzdrummers dezelfde insteek denk ik: zo virtuoos mogelijk spelen. Een hoop spelen ook beide muzieksoorten (of een combi van metal en fusion jazz). Metal is alleen een hardere soort muziek, dus logisch dat je harder speelt dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je je instrument met gevoel moet bespelen, maar volgens mij doen die metaldrummers allemaal aan hardcore sm-bondage.
De truc is juist ZACHTER te spelen dan kan je namelijk veel sneller !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is onzin dat metaldrummers enkel als een neanderthaler op een kit zitten te hengsten. Dat denken ze wel op het conservatorium, maar een goede metaldrummer doet dat niet. In grote lijnen hebben Metal- en jazzdrummers dezelfde insteek denk ik: zo virtuoos mogelijk spelen. Een hoop spelen ook beide muzieksoorten (of een combi van metal en fusion jazz). Metal is alleen een hardere soort muziek, dus logisch dat je harder speelt dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |