Erg lekker gitaartje, heb hier de blauwe staanquote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef EroSenninn het volgende:
Yoo mensenik ben meetje nieuw hier, en ik ga binnenkort een gitaar kopen. Om precies te zijn de Ibanez GRG 170 DX BKN : [ afbeelding ]
Alleen ik zit nog te twijfelen over mijn versterker... ik begin net met gitaar spelen dus wil niet te duur uitzijn, maximaal 200 eu voor me versterker. maar het liefst tussen 100-150...
als iemand suggesties heeftlaat het met weten. ik zat zelf te denken aan of de Roland Cube 20 X of Marshall MG 15 DFX
Greetz Vince
maar je kan ook je eigen suggesties maken heaquote:Op maandag 21 januari 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Erg lekker gitaartje, heb hier de blauwe staan
En ik zou voor de Roland gaan
Als je er niet om denkt post ik die andere Dean vrouw weerquote:
Zolang er maar een gitaar op staatquote:Op maandag 21 januari 2008 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je er niet om denkt post ik die andere Dean vrouw weer
Ach, gewoon je 100Watt top gebruiken, ik gebruik mijn Valvestate 8280 ook in mijn appartementjequote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zodra ik op mezelf ga wonen haal ik ook een Roland Cube denk ik
Klein van formaat, maar groot geluid!
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zolang er maar een gitaar op staat
Ja, maar kan die top lekker op de oefenzolder blijven staan, hoef ik alleen gitaartje mee te nemenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, gewoon je 100Watt top gebruiken, ik gebruik mijn Valvestate 8280 ook in mijn appartementje
wel op standje 1, maar goed...
quote:
Wie is dat eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
NEEE, niet die koe weer! *nachtmerries krijgt*
Ik was die eigenlijk vergetenquote:
Doe dan deze... Dave wekt ook menig slakkenspoor op (en heeft tenminste een PRS)quote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef Dupje het volgende:
Ik vind deze veel leuker dan die vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan post je een plaatje van Danko Jones?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:21 schreef Dupje het volgende:
Joa maar t ging mij ook wel beetje om de muziek
quote:
amen to that....quote:Op maandag 21 januari 2008 17:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vrouwen........Ik zal ze nooit begrijpen
Muzikaal gezien valt het ook behoorlijk tegen.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar het ging toch om de muziek niet om z'n pesoonlijkheid [ afbeelding ]
Muwoa ik heb em toen ook op lowlands gezien en vond het muzikaal eigenlijk gewoon goed strak in elkaar zitten. Technisch muzikaal is het zeker niet interessant aangezien het toch alleen wat powerchords zijn. Maar ik vind dat juist altijd lekker wegluisteren. Simpel is okeequote:Op maandag 21 januari 2008 18:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Muzikaal gezien valt het ook behoorlijk tegen.
Ik heb hem een paar jaar geleden op Lowlands gezien en ben toen na 5 minuten weggelopen, zo slecht.
Sindsdien valt hij bij mij onder dezelfde categorie als coldplay. Ik zie ze altijd graag op festivals komen, ik moet namelijk ook tijd hebben om te eten/drinken.
En bedankt, doodkapjequote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb hem in 2006 6 keer gezien, heb me geen een keer verveeld, en ik ga in april weer.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa ik heb em toen ook op lowlands gezien en vond het muzikaal eigenlijk gewoon goed strak in elkaar zitten. Technisch muzikaal is het zeker niet interessant aangezien het toch alleen wat powerchords zijn. Maar ik vind dat juist altijd lekker wegluisteren. Simpel is okee
Hij moet wel, anders krijgt hij de tijd die hij heeft niet volquote:Op maandag 21 januari 2008 19:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat arrogante is het punt niet maar hij lult wel érg veel dat wel
Ik heb een mk2, een daar heb ik een geweldige gitaar, alleen is de hals vrij dun.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:46 schreef Good-for-nothing het volgende:
Ok, de reacties over de London City Comet MK1 waren dus positief, ik denk dus dat ik die maar ga kopen.
Hoe dunner, hoe beter, toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb een mk2, een daar heb ik een geweldige gitaar, alleen is de hals vrij dun.
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |