Erg lekker gitaartje, heb hier de blauwe staanquote:Op maandag 21 januari 2008 15:58 schreef EroSenninn het volgende:
Yoo mensenik ben meetje nieuw hier, en ik ga binnenkort een gitaar kopen. Om precies te zijn de Ibanez GRG 170 DX BKN : [ afbeelding ]
Alleen ik zit nog te twijfelen over mijn versterker... ik begin net met gitaar spelen dus wil niet te duur uitzijn, maximaal 200 eu voor me versterker. maar het liefst tussen 100-150...
als iemand suggesties heeftlaat het met weten. ik zat zelf te denken aan of de Roland Cube 20 X of Marshall MG 15 DFX
Greetz Vince
maar je kan ook je eigen suggesties maken heaquote:Op maandag 21 januari 2008 16:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Erg lekker gitaartje, heb hier de blauwe staan
En ik zou voor de Roland gaan
Als je er niet om denkt post ik die andere Dean vrouw weerquote:
Zolang er maar een gitaar op staatquote:Op maandag 21 januari 2008 16:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je er niet om denkt post ik die andere Dean vrouw weer
Ach, gewoon je 100Watt top gebruiken, ik gebruik mijn Valvestate 8280 ook in mijn appartementjequote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zodra ik op mezelf ga wonen haal ik ook een Roland Cube denk ik
Klein van formaat, maar groot geluid!
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zolang er maar een gitaar op staat
Ja, maar kan die top lekker op de oefenzolder blijven staan, hoef ik alleen gitaartje mee te nemenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, gewoon je 100Watt top gebruiken, ik gebruik mijn Valvestate 8280 ook in mijn appartementje
wel op standje 1, maar goed...
quote:
Wie is dat eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 16:25 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
NEEE, niet die koe weer! *nachtmerries krijgt*
Ik was die eigenlijk vergetenquote:
Doe dan deze... Dave wekt ook menig slakkenspoor op (en heeft tenminste een PRS)quote:Op maandag 21 januari 2008 16:55 schreef Dupje het volgende:
Ik vind deze veel leuker dan die vrouwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |