Gewoon een jaartje gaan reizen na je studie.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw als ik later groot ben wil ik ook over de wereld reizen...
Ik heb St. Moritz al op mijn lijstje staan. plus Rome, Puerto Banus/Marbella en de woestijn van Omanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, dank je. Hardlopen in verre steden is hip. Zullen we een wedstrijdje doen, wie op de meest exotische plekken heeft gerend? Ik zet Berlijn vast op mijn lijstje en doe mijn best om Napels erbij te scoren!
Pffft, als ik (over een half jaar) afgestudeerd ben, heb ik echt geen geld om te reizen...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:57 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een jaartje gaan reizen na je studie.Geweldige ervaring en je kunt overal ter wereld rondjes gaan rennen!
Ik ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw als ik later groot ben wil ik ook over de wereld reizen...
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
we zaten daar gisteren nog over de keuvelen..
als we allebei afgestudeerd zijn en een spaarpotje hebben, dan gaan we ook wat rondreizen... de term 'jaar sabbatical' is gevallen![]()
en dan Australië, Azië, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Canada..
overal willen we met de motor gereden hebben voor we er te oud voor zijn![]()
overigens net Ratatouille gekekenwat een leuke film
![]()
![]()
Zeezeilen, ja, dat wil ik ook wel!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:25 schreef Den_Haag het volgende:
ik wil nog leren circuitrijden met de motor. De auto heb ik al gehad
En wil nog zeezeilenen en en. heel lang lijstje, ben eigenlijk nooit klaar.
uh huhquote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ja leuke film heh! Little chef en Remy...
In Antwerpen? Waarom zo ver weg?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
volgende week zaterdag in Antwerpen. ik en CNK rijden denk ik
Een trein?? Daar?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeezeilen, ja, dat wil ik ook wel!
En nee Euc, een sprintje naar de trein telt niet. Hardloopschoenen aan en gaan!
Lianne, ik streef ernaar om iig Napels en Edinburgh aan mijn lijstje toe te voegen dit jaar!
omdat het best dichtbij is. 1u15m rijdenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In Antwerpen? Waarom zo ver weg?
Of je moet een contactadvertentie zetten waarin je een Oekraïense of Poolse 'naaister' zoekt.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
M'n benen zijn altijd te kort voor de broeken die ik koop, dus ik moet ze altijd bij de winkel laten verstellen. Dus effectief kan ik alleen in mijn eigen woonplaats goed kleding shoppen.
Het word steeds echter!quote:Please find attached a pdf file of your draft contract.
Wij zouden samen moeten shoppen, dan laat ik het stukje dat er bij jouw afgaat bij mij er weer op zetten!quote:Op maandag 21 januari 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
M'n benen zijn altijd te kort voor de broeken die ik koop, dus ik moet ze altijd bij de winkel laten verstellen. Dus effectief kan ik alleen in mijn eigen woonplaats goed kleding shoppen.
Wel zielig, dan moet je altijd in Eindhoven winkelenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe lang ben je nou eigenlijk, Nynke?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij zouden samen moeten shoppen, dan laat ik het stukje dat er bij jouw afgaat bij mij er weer op zetten!
Een vriendin van mij die even lang als jij is heeft dat ook altijd. Ik complimenteerde haar tijdens een zomer van een paar jaar terug met haar nieuwe 3/4-broek, waarop haar antwoord was: "Dankje! Maar dit is eigenlijk een normale broek hoor, ik ben alleen een beetje langerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wij zouden samen moeten shoppen, dan laat ik het stukje dat er bij jouw afgaat bij mij er weer op zetten!
Fok de sfeer, als ik kleding moet hebben, dan wil ik zo efficient mogelijk winkelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel zielig, dan moet je altijd in Eindhoven winkelenIk vind het winkelcentrum daar toch wel zo vreselijk sfeerloos...
+1 nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou eigenlijk, Nynke?
1.88quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou eigenlijk, Nynke?
Schoenmaat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:36 schreef Euc- het volgende:
Ik ging voor de koel-diepvries combinatie!
Goh, meen je dat nu? Ik ben me daar nooit van bewust geweest!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke, da's echt lang weet je dat?
Ik kijk nu al helemaal tegen je op
Vooral omdat het niet netjes is als ik op ooghoogte blijf staren
Tja, kan het me voorstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goh, meen je dat nu? Ik ben me daar nooit van bewust geweest!![]()
Er zijn meer mannen die dat probleem hebben, en dat is erg vervelend!
Dan ben je langer dan mijn echtgenootquote:
Ik had n keer een heel verlegen sollicitant op gesprek... Die jongen zat tegenover me en durfde me niet aan te kijken. Dus hij keek, waarschijnlijk niet bewust, een kleine 20 cm lagerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goh, meen je dat nu? Ik ben me daar nooit van bewust geweest!![]()
Er zijn meer mannen die dat probleem hebben, en dat is erg vervelend!
Ik doe ook wel eens alsof ik verlegen ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had n keer een heel verlegen sollicitant op gesprek... Die jongen zat tegenover me en durfde me niet aan te kijken. Dus hij keek, waarschijnlijk niet bewust, een kleine 20 cm lager
Voor mijn gevoel was dat een erg lang gesprek
Ja, ik kan niet ruig doen, er zijn bepaalde merken die langere broeken hebben bijvoorbeeld. Esprit, S. Oliver.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan ben je langer dan mijn echtgenoot
Kan me idd voorstellen dat dat lastig is met kleding kopen; je best vast erg merkvast, of niet?
Ik ga weer even op mijn yogamatje liggen en mij buikspieren pijnigen
Even een serieuze vraag he? En rokken dan? Is dat niet wat makkelijker?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet ruig doen, er zijn bepaalde merken die langere broeken hebben bijvoorbeeld. Esprit, S. Oliver.
Spijkerbroeken draag ik soms ook een mannenmodel, dat is wel te doen. Ik heb lengtemaat 36, en dat hebben ze gewoon meestal niet!
Ook van truien etc zijn de mouwen vaak te kort, dat staat ook zo knullig!
Oow, da's maar 1-2 maatjes groter dan ik.quote:
Als ik in een drukke kroeg sta, is dat ook heel vervelend. Van die kleine jochies die 'per ongeluk' tegen je opbotsen, en dan gelijk hun hoofd tegen je borsten aanhebben. Heb ik niet zoveel borsten, dus het valt niet zo op, maar dan nog!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had n keer een heel verlegen sollicitant op gesprek... Die jongen zat tegenover me en durfde me niet aan te kijken. Dus hij keek, waarschijnlijk niet bewust, een kleine 20 cm lager
Voor mijn gevoel was dat een erg lang gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |