Jammer hoor, dat jij zo meet-onwillig bent. Als ik straks ook in België woon, koom je dan een ker bij me eten? (volgens mij woon ik nu net zo dichtbij, maar allaquote:
De beslissing is dus op promoveren in Belgie gevallen?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jammer hoor, dat jij zo meet-onwillig bent. Als ik straks ook in België woon, koom je dan een ker bij me eten? (volgens mij woon ik nu net zo dichtbij, maar alla)
Tsjah meets zijn gewoon niet mijn ding.. Ben ik gewoon veel te verlegen voorquote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jammer hoor, dat jij zo meet-onwillig bent. Als ik straks ook in België woon, koom je dan een ker bij me eten? (volgens mij woon ik nu net zo dichtbij, maar alla)
Strak planquote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Kijken of Dries van Nooten ook uitverkoop houdt?
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezzebeeb, als ik straks in België woon, kom je dan een keer langs om de Vlaamse keuken te proeven?
Wij komenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Jup. Toch besloten om voor het promotieonderzoek te gaan, ondanks de praktische nadelen. Maar ik wil het gewoon zo graagquote:
en wat zijn de praktische nadelen?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup. Toch besloten om voor het promotieonderzoek te gaan, ondanks de praktische nadelen. Maar ik wil het gewoon zo graag
Dat Mr CF en ik in het begin moeten LATtenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en wat zijn de praktische nadelen?
yep das idd veel rompslomp.... maar goed als jullie het allebei willen dan komt dat heus goedquote:Op maandag 21 januari 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat Mr CF en ik in het begin moeten LATtenen later een nieuwe baan moet gaan zoeken is de grootste.
Verder: het heeft wat financiele nadelen (geen koophuis, Best OK start'salaris' maar geen groei in 4 jaar, geen pensioenopbouw e.d.), betekent ook vaak heel erg hard werken, en natuurlijk verhuizen naar België, das gewoon best veel rompslomp.
Miami Beach, regenwoud Venezuela, alle Nederlandse Antillen (boven en benedenwinds) en een heleboel eilandjes daar in de buurtquote:Op maandag 21 januari 2008 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
@ DE, hopelijk maar iets van een half jaartje latten (kan in het begin bijvoorbeeld af en toe een dag in Den Haag werken, als ik daar de discipline voor heb).
Lein, ja, het was wel lastig, want ik had ook nog een 'makkelijkere' optie op een baan in NL. Maar ik wilde dit gewoon erg graag.
Lianne, dank je. Hardlopen in verre steden is hip. Zullen we een wedstrijdje doen, wie op de meest exotische plekken heeft gerend? Ik zet Berlijn vast op mijn lijstje en doe mijn best om Napels erbij te scoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |