Iets zegt me dat ts bedoelt dat Turken en Marokkanen niet op een vwo zitten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:49 schreef Houniet het volgende:
ik snap niet wat je bedoeld
hoezo niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ts bedoelt dat Turken en Marokkanen niet op een vwo zitten.
Het gangbare vooroordeel is dat mensen van die etnische afkomst vmbo doen. Of scooters stelen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Het gangbare vooroordeel is dat mensen van die etnische afkomst vmbo doen. Of scooters stelen.
Een broodje aap verhaal volgens bevooroordeeldenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]!
Dat komt omdat mensen een vooroordeel hebben en zelf niet op zo'n school zitten om dat te kunnen zien dat er daadwerkelijk WEL mensen van etnische afkomst gymnasium doen.
Hoezo niet? Ik ben de hele week vrij, heb niets anders te doen op dit moment.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Een broodje aap verhaal volgens bevooroordeelden
Heej ik ben niet bevooroordeeld, ik weet dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben de hele week vrij, heb niets anders te doen op dit moment.
Da's wel sneuquote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik ben de hele week vrij, heb niets anders te doen op dit moment.
Sowieso, iemand die computerviruses for dummies leestquote:Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou niet weten wat er scheelt aan die foto?
Jongens vernielen school na gameverbodquote:Op maandag 21 januari 2008 15:22 schreef Def1987 het volgende:
volgensmij zijn ze aant gamen met de pijltjestoetsen
Nee maar dat komt door hun unibrauwquote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef timmie_loots het volgende:
Kijk, dat ze van een bepaalde etnische afkomst zijn maakt mij nog niet eens zoveel uit, als je naar die gozers kijkt dan zie ik daar gewoon niet bepaald de sterrenstuudjes van het Atheneum in, jullie wel dan?
Ja, maar dat zijn vaak de aziaten en halfbloedjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]!
Dat komt omdat mensen een vooroordeel hebben en zelf niet op zo'n school zitten om dat te kunnen zien dat er daadwerkelijk WEL mensen van etnische afkomst gymnasium doen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |