Pepijn, wat goed!!!
Marit, beterschap voor jullie! Wat een geluk dat papa lekker bij jullie in de buurt kan zijn!
Memmel gefeliciteerd met hubbie! Wat een leuk ding zeg die drager, erg handig!
Pff Vamp, heftig dan he.. Lijkt af en toe of ze het afspreken dan he

Alyssa slaapt altijd erg vast! (te vast want 's morgens is ze er ook niet uit te branden

)
Appelsap, wat fijn zeg dat je nieuwe schema helpt!!
Ryan krijgt nog 3x per dag bv maar ik heb het ook nooit geweten van dat maximum aan opvolgmelk. Best goed om te weten!
Vanmorgen zijn we naar het CB geweest. Hij heeft de 4e reeks prikjes gekregen! Gelukkig piepte Ryan alleen een beetje bij de2e, wat het voor mij ook makkelijker maakt. Ik kan al niet tegen prikken, laat staan als hij er helemaal van overstuur raakt. Dan kan ik zó meedoen

Verder is hij helemaal goedgekeurd dus we zijn er weer 3 maandjes vanaf nu!
Irritant trouwens want we hadden de afspraak om 09.00. De 2e van de dag want de eerste afspraak is om 08.40 uur. Maar ik zorg altijd dat ik er 10 min. eerder ben voor wegen en meten enzo. Nee, kom ik tegelijk binnen met de afpraak van 08.40 die dus nog eerst moet. Affijn; 15 minuten te laat was ik pas aan de beurt, denk je vroeg te gaan omdat het dan nog optijd loopt :S
Vanmiddag heb ik een 2e sollicitatiegesprek en ben er best nerveus voor ook al zijn de mensen er erg aardig en ben ik er al geweest maar het blijft een spannend iets!! Willen jullie duimen??
Fijne dag vandaag!!