Volgens mij reageren alle babietjes goed op woorden die eindigen op ie. Net zoals bij dieren, trouwens. Onze kat reageert beter op Plukkie dan op Pluk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef Stiemie het volgende:
Welkom nieuwe mama's en kindjes!
[..]
Hmm hier ook weer lekker handig geweest. Linde heeft hier de bijnaam Muppie. Gewoon omdat ze zo'n lekker Muppie is. Nu hebben we gisteren ontdekt dat ze dus helemaal niet reageert als je Linde roept, maar dat ze zich wel omdraait als je Muppie roept
Voorlopig maar even weer haar eigen naam gebruiken dus
![]()
Maar dat is ook gewoon heel lastig, aan de ene kant wil je hem niet overvoeren als ie last van zijn buik heeft want dan maak je het alleen maar erger, aan de andere kant wil je niet zijn hongergevoel weg'pinken'. Ik ben blij dat het larfje hier de grootste kramppartijen alweer achter de rug heeft, want na drie kinderen zie ik nog steeds het verschil tussen 'waaa honger!!' en 'waaaa pijn!!!' niet altijd goed. Ja, als tie met zijn beentjes ligt te trekken is het kramp, maar dat doen ze ook niet altijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Troel het volgende:
En ja hoor, we zijn er dus weer met open ogen ingetuind. Meneer had geen trek, meneer had een zuigreflex omdat ie last had van krampjes
Ja dat dachten wij eerst ook. Maar ook op Mup reageerde ze wel. We moeten er maar echt even op gaan letten voordat ze straks op de creche niet snapt wie ze bedoelen als ze haar gaan roepenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Volgens mij reageren alle babietjes goed op woorden die eindigen op ie. Net zoals bij dieren, trouwens. Onze kat reageert beter op Plukkie dan op Pluk.
Denk dat de eindklank gewoon aantrekkelijk klinkt....
Hahaha, ik bedoel je nick...Stiemiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:52 schreef Stiemie het volgende:
O dat we haar Linnie gaan noemen omdat ze dan wel zal luisteren bedoel je?
Ik snapput geloof ik even niet meer![]()
Een odnerbroekquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:52 schreef Stiemie het volgende:
O dat we haar Linnie gaan noemen omdat ze dan wel zal luisteren bedoel je?
Ik snapput geloof ik even niet meer![]()
Hahahaha graag gedaan hoor Memmel. Ik brabbelde ook steeds verkeerd mee vandaar dat ik de tekst maar heb opgezocht.het odnerbroekenlied is ook erg leuk inderdaad!
Oeps bedoel je datquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedoel je nick...Stiemie
In ons geval klopt het wel, Devin reageert beter op Devinski (het zijn dus niet de Russische rootsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Volgens mij reageren alle babietjes goed op woorden die eindigen op ie. Net zoals bij dieren, trouwens. Onze kat reageert beter op Plukkie dan op Pluk.
Denk dat de eindklank gewoon aantrekkelijk klinkt....
Wij hebben er toevallig begin deze maand eentje gekocht omdat Tomas echt te groot werd voor het babybadjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
We zitten te denken aan een Bibabad. een opklapbaar bad voor in de douchecabine.
Iemand ervaring hiermee?
jongste spruit reageerde ook ongeveer zo (hoewel ik niet helemaal zeker weet of dat van de prikken was of van de spuugbug die zijn oudste broers de week ervoor geveld had. In elk geval begon het ook een uur of 2-3 na de prikken). In de draagdoek warm tegen mij aan en rondjes lopend was hij wel min of meer rustig, maar echt leuk was dat niet ofzo. Gelukkig duurde het maar een dag.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:33 schreef maffemuts het volgende:
, maar adviezen hebben ze niet buiten de paracetamol om. k heb onderhand alles waar ik maar aan kon denken al geprobeerd, babymassage, badje, etc maar t blijft doorgaan, en nog steeds houd ze geen enkele voeding binnen![]()
Memmel, wat fijn dat het goed ging vannacht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:53 schreef Memmel het volgende:
Eli - lekker draaikont. Davina: doet eli een parachutist na als ie ligt: armen en benen gespreid de lucht in? Dat doet Anna nl ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |