Dat zijn doorgaans de enige dingen die ik wil kijkenquote:Op maandag 21 januari 2008 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Hyves kun je toch ook zo bekijken?![]()
Sommige mensen hebben wel hun foto's geblokkeerd ofzo...
Dat is nu dan ook te merken aan de responsetijdquote:
Preciesquote:Op maandag 21 januari 2008 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans de enige dingen die ik wil kijken
Ik zat pas even op de hyvessite van m'n vriendin te kijken... leuke vriendinnen en collega's heeft ze...quote:
Standaard bij elke studentquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat pas even op de hyvessite van m'n vriendin te kijken... leuke vriendinnen en collega's heeft ze...
Morgen de beslissende toets of ik door mag met de opleiding. Dat waren ze me even vergeten te vertellenquote:
Zeker HBO, daar willen ze wel eens vaker dat soort grappen uithalen;(quote:Op maandag 21 januari 2008 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Morgen de beslissende toets of ik door mag met de opleiding. Dat waren ze me even vergeten te vertellen
Jup, ach ik denk dat ik hem wel ga halen nu. Maar goed het komt nu toch wel angstig dichtbijquote:Op maandag 21 januari 2008 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker HBO, daar willen ze wel eens vaker dat soort grappen uithalen;(
neequote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Weet iemand ook hoe dat nr heet bij Laidback Luke @ 538 Dance Department, wat begint op 38:00 ongeveer?
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:55 schreef BrandX het volgende:na een dag van afwezigheid mag ik me hier weer eens vertonen
Daar zijn topics van hoor. In MUZ.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:20 schreef eer-ik het volgende:
Weet iemand ook hoe dat nr heet bij Laidback Luke @ 538 Dance Department, wat begint op 38:00 ongeveer?
Doe je broek uitquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN TE KOOP, WAT NU!!!!!!
och, zolang je taxfree bent vind ik het bestquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Geld vangen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
De FC topics weghalen hè...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, weet ik, maar houniet/d_a wisten dat misschien wel, maar die zijn opeens wegquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zijn topics van hoor. In MUZ.
Op zich nu wat beter dan vanmiddag. Nog niet helemaal top.quote:
wat is er vanmiddag gebeurt dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op zich nu wat beter dan vanmiddag. Nog niet helemaal top.
zwangerquote:
Ik kook ookquote:Op maandag 21 januari 2008 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand die mee wilt koken? Ik heb geen zin om alleen te koken
ja hoi, CUL-dinges meldt zichquote:Op maandag 21 januari 2008 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand die mee wilt koken? Ik heb geen zin om alleen te koken
lekker! tenminste, dat denk ikquote:Op maandag 21 januari 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
Ik kook vandaag niet. Koude wraps met gerookte kip van de poelier
Gerookte kip met avacado en mint en zo, zal wel eens het recept sturenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker! tenminste, dat denk ik
Ik heb mac&cheese in de oven staan
had ik gewoon ineens ontzettend zin in
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gerookte kip met avacado en mint en zo, zal wel eens het recept sturen
Jij woont veuls te ver weg.quote:
nah, dan niet hequote:
quote:
quote:
Wat trouwens? Ik heb ook zaad hoor!quote:
Dan zit ik eerst nog tig uur in de treinquote:Op maandag 21 januari 2008 18:44 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, dan niet he
je had zo aan kunnen schuiven want het eten is zowat klaar, maar ja....
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
Ik kook vandaag niet. Koude wraps met gerookte kip van de poelier
treinquote:Op maandag 21 januari 2008 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zit ik eerst nog tig uur in de trein
tieten daarintegenquote:
gevalletje zelfbevruchting ??quote:Op maandag 21 januari 2008 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat trouwens? Ik heb ook zaad hoor!
nee, jort verzaaktquote:
Nee, ik ben getrouwdquote:
Is A. echt zwanger?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik ben getrouwd
*checkt even....quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef JortK het volgende:
Ph:
http://www.dezekerweter.com/weblog/pivot/entry.php?id=12533#body
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Is het onderwerp al veranderd? Mooi!
Ach, dat is nergens goed voor.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat ik mijn ex-provider moet mailen, ze zijn mijn webserverruimte vergeten op te ruimen
Mijn kiwi staat nog online
Zo! En nu boodschappen doen.quote:"Vertrouwen is een teken van zwakheid."
Gandhi
Het begint pasquote:Op maandag 21 januari 2008 19:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet van die wijsheid zo laat op de dag
Blijf van mijn tuinhuisje afquote:
Jup! Het leren kan beginnen!quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup! Het leren kan beginnen!
Jup, helaaschquote:
Het is politiek correct om "nee" te zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:17 schreef JortK het volgende:
Is ze zwanger Ph?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is politiek correct om "nee" te zeggen.
je wacht nog een maand of 3?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is _A_ zwanger?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef Pheno het volgende:
Is het onderwerp al veranderd? Mooi!
Ontkenning dat _A_ zwanger isquote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom kijk ik naar RTL Boulevard?
quote:
Doet me denken aan die reclame dat die vrouw binnenkomt met die Beertenderquote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef Pheno het volgende:
Waarom kijk ik naar RTL Boulevard?
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |