in de Dikke Van Dalequote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als we mucken maar vaak genoeg blijven gebruiken, zet ik haar binnenkort wel in het FOK!-woordenboek erbij [afbeelding]
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als we mucken maar vaak genoeg blijven gebruiken, zet ik haar binnenkort wel in het FOK!-woordenboek erbij
Maar die eerste staat zo in het woordenboekquote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
dan klinkt dat laatste beter.. countrymen als meervoudsvorm dan
hihiquote:
mucken vaak gebruiken?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Als we mucken maar vaak genoeg blijven gebruiken, zet ik haar binnenkort wel in het FOK!-woordenboek erbij
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wanneer komt de OAiaanse multiquote (r) erin?
En het MPGiaanse stromlooptopic?
En de mosterd-maaltijd-situatie?
En last but not least: koffiën?
Ik muck, jij muckt, zij mucken... klinkt als bukkenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
mucken vaak gebruiken?
ik ben maar alleen en het klinkt wel heel ranzig zo
Kutnummer.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:38 schreef OA het volgende:
Umbrella ella ella ♪♫♪♪♪♫♫☺♪♥♪♫♫
had je maar een andere username moeten kiezenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:38 schreef Muck het volgende:
[..]
mucken vaak gebruiken?
ik ben maar alleen en het klinkt wel heel ranzig zo [afbeelding]
gooi maar in mijn mailquote:Op maandag 21 januari 2008 12:38 schreef OA het volgende:
Umbrella ella ella ♪♫♪♪♪♫♫☺♪♥♪♫♫
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=bW03c4Vmr0kquote:Op maandag 21 januari 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik muck, jij muckt, zij mucken... klinkt als bukken.
nee, nu maak je het er echt beter opquote:Op maandag 21 januari 2008 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik muck, jij muckt, zij mucken... klinkt als bukken.
Oh, klik dan vooral niet op die youtube linkquote:
Zo vies is het allemaal toch niet??quote:
quote:
hehequote:Op maandag 21 januari 2008 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dan hoef ik hem ook niet in mijn mail.
"tijdschriften" Uhuh. Winkwinkquote:Op maandag 21 januari 2008 12:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat tijdschriften halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |