Tom Petty vind ik wel leuk... maar dat is wel erg middle-of-the-road safe inderdaad... maar goed, zo'n lelijke tiet wil ik niet nog een keer zienquote:Op maandag 4 februari 2008 00:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Sinds Nipplegate heeft de NFL alle moeite gedaan om een risicoloze half time show neer te zetten, dit jaar Tom Petty
Hehehehehe....quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef Playmaker het volgende:
Die kin van Brady begint me steeds meer te irriteren!!!
elke keer weer kippevel bij de fly-over. mogen ze hier ook wel eens doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef DeeBee het volgende:
Wat fantastisch Amerikaans dit toch allemaal.
Die fighters ook over het stadion, compleet nutteloos, maar geweldig om te zien.![]()
Tss die piloten van ons vliegen dan weer tegen een mast of zo aan, veel te gevaarlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
elke keer weer kippevel bij de fly-over. mogen ze hier ook wel eens doen.
Heeft ie een lekker strak shirt aan?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:26 schreef popolon het volgende:
Mike 'the muscle guy' Carey is de ref.
Een beetje. Altijd als ie een fout aangeeft laat 'ie z'n biceps zien. Sort of.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:27 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Heeft ie een lekker strak shirt aan?
Tis geen Hochuliquote:Op maandag 4 februari 2008 00:26 schreef popolon het volgende:
Mike 'the muscle guy' Carey is de ref.
Zo noemt m'n vrouw hem. Mede om z'n opvallende gebaren dus.quote:
Oh daarom doet ie dat dus zo overdreven, voor de "honeys"quote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Zo noemt m'n vrouw hem. Mede om z'n opvallende gebaren dus.
Pats winnen met meer dan twee TD's verschil. Goeie play van Manning.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:31 schreef Terreros85 het volgende:
we're on. Pats, 27-20 denk ik
wel aardig maar je kunt het toch niet vergelijken met de shows van pak weg 7 en 8 jaar geleden waar Faith hill het volkslied zong en de half time show werd opgevoerd door phil collins, tony brackston, enrique eglesias etc etc (in één show).. of een jaar later de MTV show.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Tom Petty vind ik wel leuk... maar dat is wel erg middle-of-the-road safe inderdaad... maar goed, zo'n lelijke tiet wil ik niet nog een keer zien
Dat zal Broadway Joe niet zo leuk vindenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef Terreros85 het volgende:
woodson denk dat dit de grootste upset in superbowl history wordt
geen party bij jou thuis?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:32 schreef popolon het volgende:
Hup Jacobs. Gewoon doorlopen.
Nopes, dit jaar rustig aan. Vrouw is wat erg zwanger zeg maar.quote:
oké dan, gefeliciteerd dan ookquote:Op maandag 4 februari 2008 00:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Nopes, dit jaar rustig aan. Vrouw is wat erg zwanger zeg maar.
scherpquote:Op maandag 4 februari 2008 00:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Tss die piloten van ons vliegen dan weer tegen een mast of zo aan, veel te gevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |