quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef Dos37 het volgende:
Ok nog 25 minuten dus.
Zo'n beetje de Hubert van England, min of meerquote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef Bendoverp het volgende:
Rod Woodson bij de BBC. OK dus.
En Mike Carlson, maar die ken ik niet.
Ik ga voor de underdogs.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben voor de Patriots.
Da's nou juist deze ene keer jammer.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:58 schreef Bendoverp het volgende:
En geen reclame op de BBC natuurlijk. Nice.
Ja maar de SB commercials uit de US zie je niet op NASN, BBC or ARD natuurlijk...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's nou juist deze ene keer jammer.
Superbowl commercials.
Fijn zo'n eigen wilquote:Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh nee, voor wie ben jij popo?
Dan ben ik ook voor die..
Niks mis mee hoor, beter als duits commentaarquote:Op maandag 4 februari 2008 00:08 schreef Reddiablo het volgende:
heb NASN aangezet, of wordt dat niks???
daar begrijp ik niet veel van.... maar denk dat US commentaar met dit beter is dan BBC.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, beter als duits commentaar
Ik denk dat de BBC wel de playcalling van de world feed overneemt, en during the commercial breaks naar Woodson en Carlson gaatquote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
daar begrijp ik niet veel van.... maar denk dat US commentaar met dit beter is dan BBC.
Eli Manning, Tom Brady.... whoa, 2 namen die me nog iets zeggen ook
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
YEAH Super Bowl Time! Helemaal vergeten dat het vannacht. Gelukkig dat ik morgen pas om 14.45 naar school moet. Lekker heel de wedstrijd zien dus.
Iemand enig idee of het ook op een nederlandse zender wordt uitgezonden? sport1 enzo niet meegerekend
Hahaquote:The giants have RESILIENCY. Which means they sucked but they got through it.
Maar die kerels hebben wel van die typische headsets op...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat de BBC wel de playcalling van de world feed overneemt, en during the commercial breaks naar Woodson en Carlson gaat
Hoe die Burress uitspreekt... LOLquote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Maar die kerels hebben wel van die typische headsets op...
Die host heeft wel leuke Britse cynische humor.
nou ja dan maar bbc. iig live en altijd beter dan dat stomme ardquote:Op maandag 4 februari 2008 00:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
het wordt NIET op Sport 1 etc uitgezonden, gek genoeg.... misschien wel integraal.... geen idee of Studio Sport het uitzendt
Every team has their typical badass wide receiverquote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoe die Burress uitspreekt... LOLen volhouden, niet aanpassen, typisch brits
Sinds Nipplegate heeft de NFL alle moeite gedaan om een risicoloze half time show neer te zetten, dit jaar Tom Pettyquote:Op maandag 4 februari 2008 00:18 schreef Reddiablo het volgende:
yay, the National Anthem
komt er nog een vette half-time show?
Glendale's own...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Playmaker het volgende:
Jordan Sparks?Konden ze niemand beters krijgen???
Alleen z'n kin?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef Playmaker het volgende:
Die kin van Brady begint me steeds meer te irriteren!!!
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef Playmaker het volgende:
Die kin van Brady begint me steeds meer te irriteren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |