BBC2 en ARD dacht ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:56 schreef tong80 het volgende:
Op welke zenders wordt het uitgezonden ?
Nee die zullen wel begrepen hebben dat het grootste gedeelte van de doelgroep NASN heeft, en zonder kijkers is het moeilijk reclamezendtijd verkopen, zelfs aan de vergulde handquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, BBC2. Dat is wel eens beter dan. Geen SBS?
Straks weer MLB.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef Guard het volgende:
en uiteraard NASN, wat eigenlijk wel een veplichte zender is voor een sportfanaat als tong
Haha.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:32 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Daar worden volgende week weer een hoop Afrikaanse kindekes blij mee gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Tussen half 1 en 1 is de echte kick off, geloof ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:27 schreef zjroentje het volgende:
Zag dat de uitzendingen allemaal rond middernacht beginnen, maar hoe laat is de kickoff precies?
Wel van belang voor mij, carnavals-technisch gezien.
Goed plan ..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:31 schreef Guard het volgende:
It's official:
Chargers vs Saints op 26 Oktober in Wembley
Misschien wel een idee om als Fok! NFL-ers die erheen willen onze krachten te bundelen, om zo meer kans te maken op kaarten in de loting?
Registreren op: http://www.nfluk.com/games/register/login.aspx
Ik heb me al aangemeld, voor het max aantal kaarten (6), je kunt altijd bepalen om minder kaarten te kopen, als je als gelukkige uit de loting komt
ik heb me wel ingeschreven maar ik ken echt niemand die met me mee wou willen in mijn huidige vriendengroepquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:31 schreef Guard het volgende:
It's official:
Chargers vs Saints op 26 Oktober in Wembley
Misschien wel een idee om als Fok! NFL-ers die erheen willen onze krachten te bundelen, om zo meer kans te maken op kaarten in de loting?
Registreren op: http://www.nfluk.com/games/register/login.aspx
Ik heb me al aangemeld, voor het max aantal kaarten (6), je kunt altijd bepalen om minder kaarten te kopen, als je als gelukkige uit de loting komt
Same herequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb me wel ingeschreven maar ik ken echt niemand die met me mee wou willen in mijn huidige vriendengroep
ik hoor je denken, tijd voor nieuwe vrienden![]()
retourtje london kan ik wel betalen, retourtje amerika is wat minder gunstigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here![]()
. Heb me overigens niet ingeschreven voor kaarten, volgens mij is het toch niet hetzelfde als een echte thuiswedstrijd van een team bezoeken.
Dat is het ook niet, maar het is ook niet hetzelfde als thuis een streampje bekijken op je pc....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here![]()
. Heb me overigens niet ingeschreven voor kaarten, volgens mij is het toch niet hetzelfde als een echte thuiswedstrijd van een team bezoeken.
De vergulde handquote:Op zondag 3 februari 2008 16:01 schreef rblommers het volgende:
zo, nog een paar uurtjesIk heb er zin in
Go Giants
![]()
Zit nog te twijfelen tussen kijken op nasn en bbc trouwens. Die reclames op nasn zijn net zo beroerd als de beruchte scheerzeepreclames op sbs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |