Goed plan ..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:31 schreef Guard het volgende:
It's official:
Chargers vs Saints op 26 Oktober in Wembley
Misschien wel een idee om als Fok! NFL-ers die erheen willen onze krachten te bundelen, om zo meer kans te maken op kaarten in de loting?
Registreren op: http://www.nfluk.com/games/register/login.aspx
Ik heb me al aangemeld, voor het max aantal kaarten (6), je kunt altijd bepalen om minder kaarten te kopen, als je als gelukkige uit de loting komt
ik heb me wel ingeschreven maar ik ken echt niemand die met me mee wou willen in mijn huidige vriendengroepquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:31 schreef Guard het volgende:
It's official:
Chargers vs Saints op 26 Oktober in Wembley
Misschien wel een idee om als Fok! NFL-ers die erheen willen onze krachten te bundelen, om zo meer kans te maken op kaarten in de loting?
Registreren op: http://www.nfluk.com/games/register/login.aspx
Ik heb me al aangemeld, voor het max aantal kaarten (6), je kunt altijd bepalen om minder kaarten te kopen, als je als gelukkige uit de loting komt
Same herequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb me wel ingeschreven maar ik ken echt niemand die met me mee wou willen in mijn huidige vriendengroep
ik hoor je denken, tijd voor nieuwe vrienden![]()
retourtje london kan ik wel betalen, retourtje amerika is wat minder gunstigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here![]()
. Heb me overigens niet ingeschreven voor kaarten, volgens mij is het toch niet hetzelfde als een echte thuiswedstrijd van een team bezoeken.
Dat is het ook niet, maar het is ook niet hetzelfde als thuis een streampje bekijken op je pc....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here![]()
. Heb me overigens niet ingeschreven voor kaarten, volgens mij is het toch niet hetzelfde als een echte thuiswedstrijd van een team bezoeken.
De vergulde handquote:Op zondag 3 februari 2008 16:01 schreef rblommers het volgende:
zo, nog een paar uurtjesIk heb er zin in
Go Giants
![]()
Zit nog te twijfelen tussen kijken op nasn en bbc trouwens. Die reclames op nasn zijn net zo beroerd als de beruchte scheerzeepreclames op sbs.
lolquote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Wessiej het volgende:
Best slecht van mij, kijk nooit NFL, ook niet op de hoogte wie wint enz. maar kijk altijd alleen de Superbowl
Juich denk ik voor de underdog, Giants dus, en omdat Santino die basht natuurlijk
Op ESPN staat 6.30 ET, dus 00.30 hier.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Bendoverp het volgende:
Kick off is om 00.16 las ik net op de blog van de Boston Globe.
Heb even twee weken geen NASN gekeken (na de Conference Championshipgames) en begin me nu ook alweer te ergeren aan die commercialsquote:Op zondag 3 februari 2008 16:01 schreef rblommers het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen kijken op nasn en bbc trouwens. Die reclames op nasn zijn net zo beroerd als de beruchte scheerzeepreclames op sbs.
bedoel je het nu een ideale tijd is om er iemand op uit te sturen om de boodschappen te doen?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef popolon het volgende:
Ideale tijd om nu boodschappen te gaan doen, lekker rustig.
Tempting.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef Guard het volgende:
[..]
bedoel je het nu een ideale tijd is om er iemand op uit te sturen om de boodschappen te doen?

Ik had dit weekend op een Super Bowl party kunnen zijn in een of ander klein gehucht in Wisconsin waar de sneeuw je tot je kin komt.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, maar het is ook niet hetzelfde als thuis een streampje bekijken op je pc....
Zou mooi zijn als de Patriots een keer met een FG verliezen....quote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef popolon het volgende:
Het wordt gewoon weer 38-35, net als de laatste wedstrijd.
Zou mooi zijn.
Maar voor de Giants dan. *hoopt*
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de Patriots een keer met een FG verliezen....
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de Patriots een keer met een FG verliezen....
Als je ziet hoe hij die 40 yards loopt, vraag je je af of hij ooit die finish wel haalt.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef Guard het volgende:
N.a.v. de combine in 2000:
"Brady has got deceptive speed, he's even slower than he looks"
Roger thatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Guard het volgende:
BBC coverage begint nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |