No offence, maar wat doe je op Fok dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:48 schreef MadMaster het volgende:
En ik val hier 's morgens vroeg meteen met m'n neus in de boter, de hele webomgeving ligt hier op z'n reet.
Paniek, bellen, toeters, alarm, telefoons rinkelen, gestressde managers...
I love IT...
Alle calls zijn al gedaan, was er al vanaf 7.15 uur mee bezig en drukker dan druk kan ik me er niet om maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:53 schreef Nembrionic het volgende:
No offence, maar wat doe je op Fok dan?
In mijn tijd had ik daar echt geen tijd voor hoor. Dat stond de telefoon roodgloeiend terwijl ik met mijn voeten het probleem probeerde op te lossen
Kijk, dan levert dat onnozele (quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:24 schreef Etcetera het volgende:
door dat musical geklets ben ik even gaan youtuben naar Cats stukjes
Volgens mij had je dat inderdaad al eerder gemeld, hebben we nog bediscusseerd met het draaiende podium en zo...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
nee ik ken Cats alben er heen geweest in Londen
heb echt genoten
![]()
heb nog en ergens het programmaboekje, zal eens kijken met welke sterren ik toen vermaakt ben
Doen we niet aan 'gedeelde smart is halve smart'??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snotverdorie, ik wil nog eventjes gezond blijven dus hou je bacterieën maar bij je...
Nee, nu even niet, ik moet volgende week op vakantie en wil dat in blakende gezondheid doen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:17 schreef Soempie het volgende:
Doen we niet aan 'gedeelde smart is halve smart'??
* MadMaster zet Kaspersky en Norton veiligheidshalve op 100% beveiliging...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef Etcetera het volgende:
is verkoudheid proxyoverdraagbaar dankeer wat anders dan je reguliere pc-virus
Ik las 'blakerende'....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nu even niet, ik moet volgende week op vakantie en wil dat in blakende gezondheid doen...![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben aan het leren![]()
althans, dit is mijn pauze, maar ik heb al 6 hoofdstukken gehad
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit trouwens voor de gein op kamernet te surfen. Best leuk om dan stiekem ook over tweepersoonskamers te fantaseren![]()
wel duur allemaal, ik blijf voorlopig thuis
Succes!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef B.ertha het volgende:
maar goed, ik ga weer verder
de pauze duurt al lang genoeg
Tweepersoonskamersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit trouwens voor de gein op kamernet te surfen. Best leuk om dan stiekem ook over tweepersoonskamers te fantaseren![]()
wel duur allemaal, ik blijf voorlopig thuis
Ja ze vonden het super! Heb nog niet gehoord of ze ook whisky hebben gekocht, maar ze hadden op de bruiloft ook al wat flessen cadeau gekregenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er al nieuws van het whiskyfront?
quote:
Vraagje aan B.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tweepersoonskamers
Ik zeg: schrijf je in bij de woningstichting (Woningnet ofzo). Kost per jaar haast niks en over een paar jaar heb je een mooi huisje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, je onderschrift!!!!![]()
Zo'n mooi liedje..........
Ik heb de hele zondag in bed gelegen, terwijl we naar Antwerpen zouden gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit ook redelijk vol met snot, maar dat zat ie al een paar dagen. Ik hou het lekker bij mijn eigen verkoudheid
Ik heb in totaal wel 1 musical als culturele bagage. Misschien dat ik het als ik oud ben zoiets wat meer ga waarderen, vooralsnog niet echt de behoefte om er meer te gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan levert dat onnozele () geleuter van een aantal debielen toch nog wat culturele bagage op...
Als je nog meer titels wilt horen, call us...
Da's wel minder, Antwerpen is best leukquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de hele zondag in bed gelegen, terwijl we naar Antwerpen zouden gaan.
Ahw, dat is wel zuurquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de hele zondag in bed gelegen, terwijl we naar Antwerpen zouden gaan.
Zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's wel minder, Antwerpen is best leuk
mager lunch deze keerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmm ik zou ook al wel lunch lusten, maar nog een half uurtje wachten denk ik![]()
oftewel: veel dingen verzinnen zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een suf verslag maken
Zelfmanagement... allemaal dingen van Hoe ben je bezig en hoe vind je dat het gaat?
Ja, en eigenlijk interesseert het me totaal niet wat ik daar invul. Heb net een testje moeten maken wat voor leerstijl ik zelf gebruik (hierzo voor als het je interesseert) en moet nu nog wat andere dingen invullenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oftewel: veel dingen verzinnen zeker
Voor die prijs welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
http://www.4allclients.nl/?parent=150&cat=151&serie=&supID=&langID=2&action=4&id=885704
iemand nog een cheapass mac hebben
ik ga niet klikken hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk interesseert het me totaal niet wat ik daar invul. Heb net een testje moeten maken wat voor leerstijl ik zelf gebruik (hierzo voor als het je interesseert) en moet nu nog wat andere dingen invullen
ik ga 'm bestellenquote:
Even over gedacht, maar ze zullen het voor die prijs niet leveren lijkt me. Daarom maar niet gedaanquote:
ja dat weet ik wel hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even over gedacht, maar ze zullen het voor die prijs niet leveren lijkt me. Daarom maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
http://www.4allclients.nl/?parent=150&cat=151&serie=&supID=&langID=2&action=4&id=885704
Mooi, denk alleen niet dat ze daar flessen konden kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ze vonden het super! Heb nog niet gehoord of ze ook whisky hebben gekocht, maar ze hadden op de bruiloft ook al wat flessen cadeau gekregen
Opzich zou je je geld terug moeten kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel hooren ik moet ook eerst betalen voor ze versturen
dus ik twijfel wel een beetje, want ik wil m'n geld dan wel terug natuurlijk
Nee!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:26 schreef Soempie het volgende:
Heb ik in die drie dagen nog iets gemist trouwens? Behalve de gesprekken over musicals.
Ongeveer hetzelfdequote:
Toch maar gedaan, gelijk betaald. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel hooren ik moet ook eerst betalen voor ze versturen
dus ik twijfel wel een beetje, want ik wil m'n geld dan wel terug natuurlijk
Met als resultaat 'zelfbevrediging' als je jezelf, naar je eigen mening, in het juiste hokje weet te proppen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zelfmanagement... allemaal dingen van Hoe ben je bezig en hoe vind je dat het gaat?
dan wacht ik af wat er bij jou gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch maar gedaan, gelijk betaald. Ben benieuwd
het punt is dat je er rederlijkerwijs van uit kunt gaan dat het bedrag niet kloptquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Daar gaan ze echt problemen mee krijgen!!! Het is geen eenmalige typfout ofzo
quote:
Well, ik heb een bevestiging van mijn bestelling gekregen... nu afwachten hoe lang het duurt voor ik de mail krijg dat ze het voor dat bedrag echt niet gaan leverenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan wacht ik af wat er bij jou gebeurd
Heb er één besteld en al betaald met de creditcard, nog geen 40 Euro compleet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, juridisch gezien heb je na het bestellen ook geen poot om op te staan. Zelfs tweedehands worden laptops niet voor zo weinig verkocht, dus op het moment dat iemand er achter komt bij dat bedrijf hoor ik geen laptop te krijgen maar mijn geld terugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het punt is dat je er rederlijkerwijs van uit kunt gaan dat het bedrag niet klopt
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe dit soort testje niet meer, onzin en zonde van je tijd...
De zaterdag-verzending was gelijk aan de standaard-verzending, dus die optie heb ik ook maar erbij genomen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klopt, juridisch gezien heb je na het bestellen ook geen poot om op te staan. Zelfs tweedehands worden laptops niet voor zo weinig verkocht, dus op het moment dat iemand er achter komt bij dat bedrijf hoor ik geen laptop te krijgen maar mijn geld terug
Als ze die laptop eenmaal verstuurd hebben naar me kunnen ze wat mij betreft het schompes krijgen
quote:Voor dat geld, doe er maar 10!
Zal vast wel in de kleine lettertjes ergens staan, druk- zetfouten onder voorbehoud. Zoniet hebben ze een probleem!
Ga duimen dat ze een fout hebben gemaakt! Ha, ha…
Kus,
mw. MM
PS geweldig verjaardags cadeau, moet er even geduld voor hebben maar dan krijg je wel wat…
Idem hier, screencapture incl. prijs zal ik zo voor de liefhebber hier even posten...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:03 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb voor de zekerheid toch even de originele webpagina opgeslagen. Knapperd die mij die laptop niet toestuurt![]()
Mw. MM is eigenaresse van een reclame bedrijf/grafisch ontwerp bureau dus die doet niks anders dan Mac'erren. We hebben er al 4 in huis, dus één extra kan ook nog wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik heb het niet zo op Apple-gebruikers
Ik wil heel graag een MAC voor mijn foto'squote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb er nu ook maar een screencap van gemaakt
Overigens zou ik voor normale prijzen geen Apple kopen, en ik heb het niet zo op Apple-gebruikers
In dat geval heb ik niets tegen mw MM, want die heeft blijkbaar een goede reden om een Mac te gebruiken. Ik bedoel de mensen die een Mac eigenlijk vooral hebben voor het oogsnoep maar zich verschuilen achter andere dingen zoals stabiliteit. En dat ze op de Mac vervolgens vooral MS Word, MSN en andere programma's gebruiken die het onder Windows ook gewoon doen. En dat doen nogal veel Mac-gebruikersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is eigenaresse van een reclame bedrijf/grafisch ontwerp bureau dus die doet niks anders dan Mac'erren. We hebben er al 4 in huis, dus één extra kan ook nog wel...![]()
Een collega heeft door de eerder door mij genoemde error 5 keer zo'n ding proberen te bestellen en heeft nu 5 bevestigingsmailtjes ontvangen...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Een collega heeft door de eerder door mij genoemde error 5 keer zo'n ding proberen te bestellen en heeft nu 5 bevestigingsmailtjes ontvangen...
Even ter herinneringquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)
Hoe meer decor, fraaie kostuums en bombarie, hoe mooier ik het vaak vind...
De oorzaak ligt bij mijn moeder, die was gek op ballet, toneel en musicals, hoewel die laatste er in Nederland nog niet veel waren toen ik er mee geïndoctrineerd werd. Toen mijn moeder overleed heb ik die gezins-traditie als het ware over genomen...
Memories is ook gespeeld op haar begrafenis, kon niet anders...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |