En op het nosjournaal op de radio noemde men net een daling van 2%, terwijl het volgens mij al tot 5% is opgelopen.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:00 schreef MrJones het volgende:
Het gaat echt keihard het laatste kwartier.
quote:"Er sprake van een acceleratie naar paniek op de beurs", meent handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer. "Het Armageddon lijkt te zijn begonnen", is zijn onheilspellende visie.
Voor mij precies het zelfde. Ergste bij mij is alleen dat mijn vader eerder een rabobank adviseur gelooft dan zijn eigen zoonquote:Op maandag 21 januari 2008 10:53 schreef simmu het volgende:
ikke wel ja: word er al sinds vorig jaar om uitgelachennu ik: hahahahahaha
![]()
![]()
![]()
Financieel adviseursquote:Op maandag 21 januari 2008 14:00 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Voor mij precies het zelfde. Ergste bij mij is alleen dat mijn vader eerder een rabobank adviseur gelooft dan zijn eigen zoon![]()
Dat gaat hem bakken met geld kosten.
Goede vraag. Ik ben heel benieuwd wat daar gaat gebeuren. Ik denk niet veel goeds.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:10 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat gaat Wall Street open?
Wall street blijft dicht vandaag ivm Luther King dag..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben heel benieuwd wat daar gaat gebeuren. Ik denk niet veel goeds.
Inderdaad. Gaat het daar straks keihard naar beneden, gaat de rest van de wereld ook verder downhill, gaan de Amerikanen weer een domme actie uithalen om het nog proberen te fixxen, mensen hebben er geen vertrouwen in, nog verder naar beneden etcquote:Op maandag 21 januari 2008 14:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik ben heel benieuwd wat daar gaat gebeuren. Ik denk niet veel goeds.
Mmm, geluk bij een ongeluk misschien? Of juist niet natuurlijk..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wall street blijft dicht vandaag ivm Luther King dag..
Ja. Maar hoe laat morgen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wall street blijft dicht vandaag ivm Luther King dag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |