Je vergeet de pagina met je eigen postcount.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
soms heb ik er 7 open ofzo![]()
Topic, notes van user, FA topic, dames show hier je kontje, en My AT
Ja en de top 500quote:Op maandag 21 januari 2008 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
Je vergeet de pagina met je eigen postcount.
Je bent verslaafd. Of heeft tong80 je account gejat?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zelfs als ik een FOK!vrije dag neem zit ik op 30 posts![]()
Ik post te veel
Nee, tong80 is een kloon van mijquote:Op maandag 21 januari 2008 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent verslaafd. Of heeft tong80 je account gejat?
Nee, dat doet M-Mquote:Op maandag 21 januari 2008 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Gelukkig trakteer ik dan niet op gebakjes
Ik kom bijna de top 400 binnen!quote:
Doe je goedquote:
Kut, ik de top 50quote:
Geloofwaardig -1quote:Op maandag 21 januari 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen. Adieuh. Tot vanavond.
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nuttige dingen doen. Adieuh. Tot vanavond.
quote:
Totdat ze me niet meer willen of dat de overeenkomst afgelopen isquote:Op maandag 21 januari 2008 09:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Weer in Den Haag ?
* ]JortK is vrij vandaag [afbeelding
Het zou gewoon moeten werken. Ik kan me zelfs herinneren dat Mozilla er om vroeg. Of was het IE die graag de tekenset wilde installeren op Windows?quote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens zie ik hier op 't werk wel de japanse tekens in het vorige topic. Moet eens zien hoe ik dat dus thuis ga krijgen (behalve verschil windows2000/winxp)
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Totdat ze me niet meer willen of dat de overeenkomst afgelopen is
Japanse taalset voor je OS instellerenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:30 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens zie ik hier op 't werk wel de japanse tekens in het vorige topic. Moet eens zien hoe ik dat dus thuis ga krijgen (behalve verschil windows2000/winxp)
Zie wel wat meer onder landinstellingen staan, ga vanavond deze ook even na thuisquote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou gewoon moeten werken. Ik kan me zelfs herinneren dat Mozilla er om vroeg. Of was het IE die graag de tekenset wilde installeren op Windows?
Ik kan ze gewoon overal zien hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou gewoon moeten werken. Ik kan me zelfs herinneren dat Mozilla er om vroeg. Of was het IE die graag de tekenset wilde installeren op Windows?
Geile shit!quote:
Jeweet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |