quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:28 schreef Scorpie het volgende:Snap je nou nog steeds niet dat je de weg gewoon niet op moet?
Ik mag hopen dat dit retorische vragen zijn? Want vragen beantwoorden doet TS al lang niet meerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
En het gaat maar niet in die bolle kop van je waarom hij je afkeurt op je autisme?
Ja of het moet er 1 zijn die niet negatief over de TS isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:48 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen dat dit retorische vragen zijn? Want vragen beantwoorden doet TS al lang niet meer
Je geeft het gewoon niet op heh. Is het rapport van de psychiater niet genoeg voor je ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk een copy mogen ontvangen van het verslag van de psychiater omtrent mijn tweede herkeuring. Nou hij laat geen spaan heel van mij, alles wat er maar negatief vermeld kan worden heeft hij ook maar gerapporteerd aan het CBR. Het begint al met de bizar gereden rijtesten (had hij de gegevens van gekregen) en dat dat ik een extreme mate heb van autisme, ADHD, geen ziekte inzicht, anti sociaal, weinig inlevingsvermogen, perseveratie , en ga zo maar door. Na afloop mocht ik de protocollen van de rijtesten inzien en hoefde ik als compensatie het consult van 130 euro niet te betalen. Nu nog afwachten wat het CBR gaat doen. waarschijnlijk zullen ze mijn medisch dossier sluiten (komt geen uitspraak) omdat ik aangegeven heb niet naar Groningen te willen en kunne gaan. Maar ze kunnen uiteraard ook meteen belsuiten mijn naar aanleiding van dit rapport ongeschikt te verklaren, dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
In godsnaam, waarom? Heb je dan werkelijk geen flauw benul van het feit dat je zwaar ongeschikt bent om een auto te kunnen besturen? Hoeveel psychiaters wil je nog verslijten voordat het tot je botte harses doordringt dat je er gewoon niet aan toe bent ?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk een copy mogen ontvangen van het verslag van de psychiater omtrent mijn tweede herkeuring. Nou hij laat geen spaan heel van mij, alles wat er maar negatief vermeld kan worden heeft hij ook maar gerapporteerd aan het CBR. Het begint al met de bizar gereden rijtesten (had hij de gegevens van gekregen) en dat dat ik een extreme mate heb van autisme, ADHD, geen ziekte inzicht, anti sociaal, weinig inlevingsvermogen, perseveratie , en ga zo maar door. Na afloop mocht ik de protocollen van de rijtesten inzien en hoefde ik als compensatie het consult van 130 euro niet te betalen. Nu nog afwachten wat het CBR gaat doen. waarschijnlijk zullen ze mijn medisch dossier sluiten (komt geen uitspraak) omdat ik aangegeven heb niet naar Groningen te willen en kunne gaan. Maar ze kunnen uiteraard ook meteen belsuiten mijn naar aanleiding van dit rapport ongeschikt te verklaren, dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Want je wilt graag dat er doden vallen in het verkeer begrijp ik?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Maar ze kunnen uiteraard ook meteen belsuiten mijn naar aanleiding van dit rapport ongeschikt te verklaren, dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Hij denkt alleen maar aan zichzelf.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Want je wilt graag dat er doden vallen in het verkeer begrijp ik?
Met het ingaan van de bezwaarprocedure bevestig je volledig het beeld dat de psychiater van je heeft gegeven.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Het begint al met de bizar gereden rijtesten (had hij de gegevens van gekregen) en dat dat ik een extreme mate heb van autisme, ADHD, geen ziekte inzicht, anti sociaal, weinig inlevingsvermogen, perseveratie , en ga zo maar door.
quote:perseveratie
zinloos herhalen van handelingen of woorden of het blijven zien van dingen die iemand al gezien heeft. Komt voor bij een aantal psychische stoornissen
Bron
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
...ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar er zitten verdomd goede psychiaters op FOK!quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat ik me nu afvraag hè (zal toch geen antwoord op komen van TS, maar toch) herken jijzelf überhaupt iets van wat in dit rapport staat? Want je somt de inhoud op alsof het over iemand anders gaat.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ie t van zn eigen Wajong betaaltquote:Op woensdag 23 april 2008 21:52 schreef hydra77 het volgende:
En stop met het onnodig op kosten jagen van de samenleving met die kansloze bezwaartrajecten.
Ik betaal al genoeg belasting.
Krijgen mensen uit 1965 (zie profiel) dat ook ja?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ie t van zn eigen Wajong betaalt
Goed dat je doorzet Fusionfreak! Als je klaar bent met je epistel, post je het dan hier even?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Ga de komende uren op papier zetten (met motivatie en onerbouwing) waarom ik het niet met de uitslag eens ben en dat ik alsnog een geschiktheids verklaring van 5 jaar wil hebben (dat was het advies van dokter Groot CBR psychiater van 3 december 2007)
Zou je mij ook eens kunnen vertellen waarom je het zowel medisch als juridisch er niet mee eens bent?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag van het CBR dan de uitslag gekregen, ik krijg geen verklaring van geschiktheid omdat ik aldus het CBR zou lijden aan de ziekte ...Autistische spectrum stoornis. Uiteraard zie ik dat anders en heb ik besloten hiertegen bezaar aan te tekenen. Bij het bezwaar kan ik kiezen, of een herkeuring of dat ik het juridisch niet eens ben met de beslissing. Ik ben het zowel medisch als juridisch niet met de uitslag eens. Ga de komende uren op papier zetten (met motivatie en onerbouwing) waarom ik het niet met de uitslag eens ben en dat ik alsnog een geschiktheids verklaring van 5 jaar wil hebben (dat was het advies van dokter Groot CBR psychiater van 3 december 2007) Mocht het bezwaar ongegrond worden verklaard, dan kan ik gewoon weer een nieuwe eigen verklaring insturen en kom ik opnieuw in de medische procedure, eventueel met nieuwe rijtesten.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag van het CBR dan de uitslag gekregen, ik krijg geen verklaring van geschiktheid omdat ik aldus het CBR zou lijden aan de ziekte ...Autistische spectrum stoornis. Uiteraard zie ik dat anders en heb ik besloten hiertegen bezaar aan te tekenen. Bij het bezwaar kan ik kiezen, of een herkeuring of dat ik het juridisch niet eens ben met de beslissing. Ik ben het zowel medisch als juridisch niet met de uitslag eens. Ga de komende uren op papier zetten (met motivatie en onerbouwing) waarom ik het niet met de uitslag eens ben en dat ik alsnog een geschiktheids verklaring van 5 jaar wil hebben (dat was het advies van dokter Groot CBR psychiater van 3 december 2007) Mocht het bezwaar ongegrond worden verklaard, dan kan ik gewoon weer een nieuwe eigen verklaring insturen en kom ik opnieuw in de medische procedure, eventueel met nieuwe rijtesten.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Locusta het volgende:
TS, het zou wel netjes zijn als je (zo nu en dan) eens een reactie geeft op (een aantal van) de posts van users
Bovendien bevestigd jouw (niet) reageren hier ook wel een beetje de conclusie van de psych
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
doettie toch niet. hij post alleen 'voortgang' in z'n geneuzel en beantwoord zelden tot nooit vragen die hem gesteld worden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |