abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57695926
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 16:28 schreef Scorpie het volgende:
Snap je nou nog steeds niet dat je de weg gewoon niet op moet?
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
En het gaat maar niet in die bolle kop van je waarom hij je afkeurt op je autisme?
Ik mag hopen dat dit retorische vragen zijn? Want vragen beantwoorden doet TS al lang niet meer
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:54:29 #122
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_57696025
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 14:48 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Ik mag hopen dat dit retorische vragen zijn? Want vragen beantwoorden doet TS al lang niet meer
Ja of het moet er 1 zijn die niet negatief over de TS is
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_58257215
Heb vandaag eindelijk een copy mogen ontvangen van het verslag van de psychiater omtrent mijn tweede herkeuring. Nou hij laat geen spaan heel van mij, alles wat er maar negatief vermeld kan worden heeft hij ook maar gerapporteerd aan het CBR. Het begint al met de bizar gereden rijtesten (had hij de gegevens van gekregen) en dat dat ik een extreme mate heb van autisme, ADHD, geen ziekte inzicht, anti sociaal, weinig inlevingsvermogen, perseveratie , en ga zo maar door. Na afloop mocht ik de protocollen van de rijtesten inzien en hoefde ik als compensatie het consult van 130 euro niet te betalen. Nu nog afwachten wat het CBR gaat doen. waarschijnlijk zullen ze mijn medisch dossier sluiten (komt geen uitspraak) omdat ik aangegeven heb niet naar Groningen te willen en kunne gaan. Maar ze kunnen uiteraard ook meteen belsuiten mijn naar aanleiding van dit rapport ongeschikt te verklaren, dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
pi_58257319
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:44 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb vandaag eindelijk een copy mogen ontvangen van het verslag van de psychiater omtrent mijn tweede herkeuring. Nou hij laat geen spaan heel van mij, alles wat er maar negatief vermeld kan worden heeft hij ook maar gerapporteerd aan het CBR. Het begint al met de bizar gereden rijtesten (had hij de gegevens van gekregen) en dat dat ik een extreme mate heb van autisme, ADHD, geen ziekte inzicht, anti sociaal, weinig inlevingsvermogen, perseveratie , en ga zo maar door. Na afloop mocht ik de protocollen van de rijtesten inzien en hoefde ik als compensatie het consult van 130 euro niet te betalen. Nu nog afwachten wat het CBR gaat doen. waarschijnlijk zullen ze mijn medisch dossier sluiten (komt geen uitspraak) omdat ik aangegeven heb niet naar Groningen te willen en kunne gaan. Maar ze kunnen uiteraard ook meteen belsuiten mijn naar aanleiding van dit rapport ongeschikt te verklaren, dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Je geeft het gewoon niet op heh. Is het rapport van de psychiater niet genoeg voor je ofzo?
pi_58257363
quote:
In godsnaam, waarom? Heb je dan werkelijk geen flauw benul van het feit dat je zwaar ongeschikt bent om een auto te kunnen besturen? Hoeveel psychiaters wil je nog verslijten voordat het tot je botte harses doordringt dat je er gewoon niet aan toe bent ?

Denk je dat die mensen het leuk vinden om jou af te keuren, dat het een persoonlijke vendetta is tegen jou ofzo, dat je daarom al die adviezen en besluiten maar negeert en door blijft drammen op de door jou ingeslagen doodlopende weg?
pi_58257599
quote:
weinig inlevingsvermogen
Dat wisten we 5 pagina's geleden al

Wat een eppo eh
  woensdag 23 april 2008 @ 17:07:51 #127
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58257811
quote:

Maar ze kunnen uiteraard ook meteen belsuiten mijn naar aanleiding van dit rapport ongeschikt te verklaren, dan ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Want je wilt graag dat er doden vallen in het verkeer begrijp ik?
pi_58257923
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:07 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Want je wilt graag dat er doden vallen in het verkeer begrijp ik?
Hij denkt alleen maar aan zichzelf.
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 17:13:40 #129
5428 crew  miss_sly
pi_58257999
quote:
Met het ingaan van de bezwaarprocedure bevestig je volledig het beeld dat de psychiater van je heeft gegeven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58258212
Ik ben niet zo van de de TVP's, maar dit topic is er wel eentje waard. Ergens benijd ik je om je gedrevenheid in deze, maar dat wordt echt volledig teniet gedaan door je weigering in te zien dat dit een onhaalbare kaart is. En daarnaast prijs ik me gelukkig dat ik geen dierbaren onder de grote rivieren heb wonen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:43:23 #131
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58258754
quote:
Het begint al met de bizar gereden rijtesten (had hij de gegevens van gekregen) en dat dat ik een extreme mate heb van autisme, ADHD, geen ziekte inzicht, anti sociaal, weinig inlevingsvermogen, perseveratie , en ga zo maar door.
quote:
perseveratie

zinloos herhalen van handelingen of woorden of het blijven zien van dingen die iemand al gezien heeft. Komt voor bij een aantal psychische stoornissen
Bron
quote:
...ga ik uiteraard de bezwaarprocedure in.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 23 april 2008 @ 17:59:43 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58259166
gast

*popcorn pakt*

hoe dik is die titanium plaat die je voor je kop hebt?
Huilen dan.
  Redactie Frontpage woensdag 23 april 2008 @ 19:48:36 #133
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58262149
quote:
ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar er zitten verdomd goede psychiaters op FOK! alles wat daar staat is hier al een keer of 100 voorbij gekomen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_58262814
TS je luistert naar niets of niemand!

doe mij een plezier:

verhuis naar Mexico, wordt Mexicaan, koop daar je rijbewijs (kost ongeveer 50$), rij daar een jaar:

a) je leeft nog komt terug en laat je rijbewijs omzetten (lijkt me onwaarschijnlijk)
b) je bent dood en we hadden dus gelijk
pi_58263090
Gezien het rapport van de psych vind ik dat je posts wel normaal overkomen. Behalve het afstandelijk beschrijven, vastberadenheid en de dikke olifantenhuid (lees: doof voor adviezen) uiteraard.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_58263324
quote:
Wat ik me nu afvraag hè (zal toch geen antwoord op komen van TS, maar toch) herken jijzelf überhaupt iets van wat in dit rapport staat? Want je somt de inhoud op alsof het over iemand anders gaat.

Wat trouwens ook precies past in de accurate beschijving die deze psychiater van jouw geestelijke gesteldheid heeft gegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_58264247
TS, het zou wel netjes zijn als je (zo nu en dan) eens een reactie geeft op (een aantal van) de posts van users
Bovendien bevestigd jouw (niet) reageren hier ook wel een beetje de conclusie van de psych
  woensdag 23 april 2008 @ 21:39:23 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_58265283
Over Internet kan je zelden een diagnose stellen, maar ik kan mij op basis van de vasthoudendheid van TS wel iets voorstellen bij het genoemde in de rapportage.

De hele vasthoudende opstelling van TS in deze rijbewijsstory is waarschijnlijk enigszins pathologisch te noemen. Het is dus wel een beetje spijtig, en eigenlijk niet om te lachen.

Ik hoop wel dat er snel een eind aan komt, want het gaat natuurlijk nergens naartoe. De kans dat er iets anders uitkomt wordt met elk extra rapport kleiner.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_58265640
Oplossing voor het probleem, tuf je met een brommerrijbewijsje overal naartoe:

En stop met het onnodig op kosten jagen van de samenleving met die kansloze bezwaartrajecten.
Ik betaal al genoeg belasting.
  woensdag 23 april 2008 @ 22:02:51 #140
109065 sungaMsunitraM
pi_58265896
quote:
Op woensdag 23 april 2008 21:52 schreef hydra77 het volgende:
En stop met het onnodig op kosten jagen van de samenleving met die kansloze bezwaartrajecten.
Ik betaal al genoeg belasting.
Ik mag toch aannemen dat ie t van zn eigen Wajong betaalt
  woensdag 23 april 2008 @ 22:16:08 #141
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58266214
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat ie t van zn eigen Wajong betaalt
Krijgen mensen uit 1965 (zie profiel) dat ook ja?
pi_58385208
Heb vandaag van het CBR dan de uitslag gekregen, ik krijg geen verklaring van geschiktheid omdat ik aldus het CBR zou lijden aan de ziekte ...Autistische spectrum stoornis. Uiteraard zie ik dat anders en heb ik besloten hiertegen bezaar aan te tekenen. Bij het bezwaar kan ik kiezen, of een herkeuring of dat ik het juridisch niet eens ben met de beslissing. Ik ben het zowel medisch als juridisch niet met de uitslag eens. Ga de komende uren op papier zetten (met motivatie en onerbouwing) waarom ik het niet met de uitslag eens ben en dat ik alsnog een geschiktheids verklaring van 5 jaar wil hebben (dat was het advies van dokter Groot CBR psychiater van 3 december 2007) Mocht het bezwaar ongegrond worden verklaard, dan kan ik gewoon weer een nieuwe eigen verklaring insturen en kom ik opnieuw in de medische procedure, eventueel met nieuwe rijtesten.
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:35:45 #143
109065 sungaMsunitraM
pi_58385272
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef Fusionfreak het volgende:
Ga de komende uren op papier zetten (met motivatie en onerbouwing) waarom ik het niet met de uitslag eens ben en dat ik alsnog een geschiktheids verklaring van 5 jaar wil hebben (dat was het advies van dokter Groot CBR psychiater van 3 december 2007)
Goed dat je doorzet Fusionfreak! Als je klaar bent met je epistel, post je het dan hier even?
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:38:42 #144
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_58385322
Is het toevallig al in je botte kop opgekomen dat die mensen niet zijn aangenomen om jou dwars te zitten, maar gewoon hun werk doen en de verkeersveiligheid bewaken door jou niet de weg op te laten gaan zonder begeleiding?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:39:53 #145
109065 sungaMsunitraM
pi_58385347

'907X. Bang! The future of rock & roll!'

'I'm an excellent driver!'
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:41:37 #146
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_58385379
Dit bewijst maar weer eens dat ADHD'ers niet alleen lui zijn maar ook dom.
pi_58385416
quote:
Heb vandaag van het CBR dan de uitslag gekregen, ik krijg geen verklaring van geschiktheid omdat ik aldus het CBR zou lijden aan de ziekte ...Autistische spectrum stoornis. Uiteraard zie ik dat anders en heb ik besloten hiertegen bezaar aan te tekenen. Bij het bezwaar kan ik kiezen, of een herkeuring of dat ik het juridisch niet eens ben met de beslissing. Ik ben het zowel medisch als juridisch niet met de uitslag eens. Ga de komende uren op papier zetten (met motivatie en onerbouwing) waarom ik het niet met de uitslag eens ben en dat ik alsnog een geschiktheids verklaring van 5 jaar wil hebben (dat was het advies van dokter Groot CBR psychiater van 3 december 2007) Mocht het bezwaar ongegrond worden verklaard, dan kan ik gewoon weer een nieuwe eigen verklaring insturen en kom ik opnieuw in de medische procedure, eventueel met nieuwe rijtesten.
Zou je mij ook eens kunnen vertellen waarom je het zowel medisch als juridisch er niet mee eens bent?
  Redactie Frontpage dinsdag 29 april 2008 @ 18:44:03 #148
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58385420
ik geloof er geen zak meer van
With four other people
And aliens
pi_58385811
Nog maar een keer dan:
quote:
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Locusta het volgende:
TS, het zou wel netjes zijn als je (zo nu en dan) eens een reactie geeft op (een aantal van) de posts van users
Bovendien bevestigd jouw (niet) reageren hier ook wel een beetje de conclusie van de psych
  Redactie Frontpage dinsdag 29 april 2008 @ 19:07:44 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_58385833
doettie toch niet. hij post alleen 'voortgang' in z'n geneuzel en beantwoord zelden tot nooit vragen die hem gesteld worden hier
With four other people
And aliens
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:12:18 #151
109065 sungaMsunitraM
pi_58385932
Inderdaad. Popcorn erbij en genieten
  maandag 5 mei 2008 @ 10:41:41 #152
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58486981
Ongekend... gaan we weer
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_58487068
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:02:04 #154
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_58487320
Crisis! Is dit nog steeds bezig?!
LOL
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:14:27 #155
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_58487527
Blijkt het gewoon 1 grote hoax te zijn
pi_58487613
Wat dan wel weer prachtig is; het is het CBR niet alleen gelukt om deze wegpiraat van de weg te houden, maar ook nog eens om hem minstens jaren zoet te houden met beroepprocedures e.d.
Moet je nagaan waar de TS anders zijn energie in gaat steken.

Ik zeg; Kudo`s voor het CBR.
  maandag 5 mei 2008 @ 11:41:12 #157
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_58488006
Scorpie: misschien moeten we de belastingdienst en UWV ook ff informeren hierover. Als zij zijn belastingen omhoog gooien en uitkering staken, dan horen we nooit meer iets van TS
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58506730
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:07 schreef Etcetera het volgende:
doettie toch niet. hij post alleen 'voortgang' in z'n geneuzel en beantwoord zelden tot nooit vragen die hem gesteld worden hier

Maffe kerel, terecht dat ze hem van de weg houden. Stel je voor dat hij in het verkeer ook alleen maar met zichzelf bezig zou zijn?
pi_58507442
jeetje, loopt dit "bash hier ongenegeerd" topic nu nog steeds?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:51:04 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58507828
ik zou hem bijna naar R&P willen schoppen (het topic dan he )
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')