Snap ik, maar om te voorkomen dat het daarop uitdraait.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef Thomas B. het volgende:
Dit is een adoratietopicGeen denigrerende objectivering die in B&H thuishoort
Que?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:54 schreef Thomas B. het volgende:
Dit is een adoratietopicGeen denigrerende objectivering die in B&H thuishoort
We zien welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap ik, maar om te voorkomen dat het daarop uitdraait.
Had je dat niet door dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef marcodej het volgende:
Adoratie voor zowel de Schoonheid als de Schaatsprestaties van Annette staat hier centraal.
En d'r glimlachquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:46 schreef marcodej het volgende:
Adoratie voor zowel de Schoonheid als de Schaatsprestaties van Annette staat hier centraal.
Brons moet kunnen, als je naar de afgelopen jaren kijkt. Nog even afwachten wat de internationale verhoudingen zijn dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:02 schreef Felagund het volgende:
Ik begrijp niet dat Sven Kramer haar heeft laten gaan.
Wat denken jullie trouwens over medaillekansen op de spelen?
Hij heeft haar niet laten gaan, ze heeft zelf een scheve schaats gereden met Mark Tuitertquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:02 schreef Felagund het volgende:
Ik begrijp niet dat Sven Kramer haar heeft laten gaan.
Achterklap en roddels, vertelvertelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet laten gaan, ze heeft zelf een scheve schaats gereden met Mark Tuitert
Stilte, ach ze moet nu ook schaatsenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Achterklap en roddels, vertelvertel
En toen pakte Sven toch maar even ene Doutzen Kroes?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet laten gaan, ze heeft zelf een scheve schaats gereden met Mark Tuitert
En al een fantopic: Het Annette Gerritsen fantopicquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich is er al een B&H-topic: Annette Gerritsen, schaatsster
Tuitert heeft haar van Kramer afgepaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Achterklap en roddels, vertelvertel
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:00 schreef Leatherface het volgende:
Zal ik deze twee laten mergen?
vergelijken met Friesingerquote:Op maandag 21 januari 2008 01:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Annette op beeld![]()
![]()
De Nederlandse Annie Friesinger, alleen dan lekker nederlands en nóg lekkerder. 22 jaar pas, dus hier gaan we nog veel van genieten!
Ja was wel een beetje te verwachten. Annette reed snel in het begin, maar Nesbitt had een lage 29er op het einde. Moet je maar kunnen.quote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef marcodej het volgende:
Sterk weer! Jammer dat spook Nesbitt haar feestje moet verpesten.
Die boarding was hard zeg, ze stuiterde ook helemaal niet terug.quote:
Je had in november een vooruitziende blik?quote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef marcodej het volgende:
Sterk weer! Jammer dat spook Nesbitt haar feestje moet verpesten.
senk joe for jor kint wurtsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
ik moet altijd zo lachen om smeets, nesbiss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |