Geen bezoek, wel bloemen?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef akveor het volgende:
De kater kwam weer eens later
[ afbeelding ]
In feite is het echt een zielig kind.Alles is nep aan haar.Neptieten,nepwenkbrauwen en nep haar.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef akveor het volgende:
De kater kwam weer eens later
[ afbeelding ]
Briantilliaans? Op een eerlijke manier? Hij bedoelt zeker regulier, zodat er geen andere miljonair kan terugkomen.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:17 schreef Varen het volgende:
Selene: Lieke stuurt het aan op de ontslagronde voor haar borg.
Brian wil Lieke op een eerlijke wijze eruit en geen nieuwe miljonair terug
je vergeet nepnagelsquote:Op maandag 21 januari 2008 11:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In feite is het echt een zielig kind.Alles is nep aan haar.Neptieten,nepwenkbrauwen en nep haar.
Een beetje bi misschien?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:45 schreef Jewscky1 het volgende:
Volgens mij is die zeurliene een POTJE.
Zo moet je zo'n 19 jarig sletje ook aanpakken.. Zet die breezer maar even weg, op dat paard, NU!quote:Op maandag 21 januari 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
José tegen Amanda: En dan moet je zo ook nog op Fries rijden, hop hop hop, lekker in galop.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef CHAOS_ het volgende:
Lijkt wel of ik een dode rat ruik? Brian leeft toch nog? Tenminste zag hem lopen.
nee die heeft slaapkamerarrest tot 31 januari.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:53 schreef mazaru het volgende:
Verstopt Lieke zich?
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:51 schreef Marieke_B het volgende:
Palma moet Aman uit bed halen..Aman heeft een kater en is niet ziek.
Amanda want ze vroeg of hij Debora wilde bellenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Marieke_B het volgende:
Aman zegt dat Brian even moet gaan bellen of ze toch niet langer mag blijven liggen..
skijken wie er wint
wedje?
Ik gok Amanda, anders gaat ze toch maar op de bank zielig lopen doen en mag er geen muziek aan of zo.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Marieke_B het volgende:
Aman zegt dat Brian even moet gaan bellen of ze toch niet langer mag blijven liggen..
skijken wie er wint
wedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |