Amanda ook al gezien?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:32 schreef noekje het volgende:
2 Enthousiaste reacties op de paaldansact van de talentjes.
[..]
Bron
Succes met de tour, Lieke!
Eerder gisterenavond wandelden Huub en Luc in de tuin. Huub zei oen dat hij het niet echt van plan is. Een relatie of sex met een Miljonair geeft te veel risico voor het spel. Huub zei dat het alleen strelen is in haar hals, buik en benen en beslist niet de tussenliggende gebieden.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze zeiden vanmorgen ook "was een erg fijn gesprek vanacht"
Binnen de kooi volgens mij ookquote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef petraa het volgende:
[..]
De dag dat het uitgaat, *buiten de kooi dan* heeft Amanda weer een ander.
Eerder gisterenavond wandelden Huub en Luc in de tuin. Huub zei toen dat hij het niet echt van plan is. Een relatie of sex met een Miljonair geeft te veel risico voor het spel. Huub zei dat het alleen strelen is in haar hals, buik en benen en beslist niet de tussenliggende gebieden.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze zeiden vanmorgen ook "was een erg fijn gesprek vanacht"
Thnx BSOL.... Huub was dus even "terrein verkennen"quote:Op maandag 21 januari 2008 12:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Prospera de cap hierboven maakte, keek ik ook naar die stream. Ze lagen al een tijdje te praten, onverstaanbaar omdat de zenders te ver weg lagen. Het was de hele tijd aaien en strelen, waarbij Claire veelal het initiatief nam. Op een bepaald moment was Huub onder de dekens, dat leverde de cap op. Maar dat duurde maar kort en het leek mij echt geen befbeurt. Kort daarna lag Claire half boven de dekens en had een kniebroek-achtig ding aan. Ik denk dat er niets gebeurt is.
De dorpsgek wil ook efffe tv maken.Kan hij daarna weer uitrusten.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:55 schreef petraa het volgende:
Brian rijdt in auto van kapster en roept: Ik ga ervandoor ik heb er genoeg van. MOOIIIIIIIIIIIIIII
Na de nep24uuraanvraag van Lieke laat ik me niet meer blij maken met uitspraken van mensen die zeggen dat ze weg gaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:55 schreef petraa het volgende:
Brian rijdt in auto van kapster en roept: Ik ga ervandoor ik heb er genoeg van. MOOIIIIIIIIIIIIIII
jammer dat hij bij de poort niet per ongeluk de achteruit verwisselde met de 1e versnelling.....quote:Op maandag 21 januari 2008 12:55 schreef petraa het volgende:
fHet was inderdaad duidelijk een gevalletje van gescript gesprek. Het wordt steeds sneuer daar!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend. Stream op de chill, Huub en Luc zitten te wachten. Geluid wordt ingeschakeld en Huub begint meteen : "OK, jij hebt gesproken met Claire, ik heb het vannacht heel leuk met haar gehad. Vertel eens wat ze zei"
Hoezo een gescript gesprek met een vooraf afgesproken startseintje van de regie !!!
Iedereen heeft daar gewoon de opdracht om een bepaald persoon te spelen.Huub zal altijd een etterbak moeten blijven.Brian moet achterbaks zijn.Jaap moet de gek spelen.Daar hebben ze het zo vaak over.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat opvallend. Stream op de chill, Huub en Luc zitten te wachten. Geluid wordt ingeschakeld en Huub begint meteen : "OK, jij hebt gesproken met Claire, ik heb het vannacht heel leuk met haar gehad. Vertel eens wat ze zei"
Hoezo een gescript gesprek met een vooraf afgesproken startseintje van de regie !!!
Claire past beter bij Huub dan Lieke.Met Claire kan hij lachen Met Lieke was het meer een machtsstrijd.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef mazaru het volgende:
Hupie wordt verliefd ole oleeeeeee
Hupie wordt verliefd ole oleeeeeee![]()
Peter Jan Rensquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef Leandra het volgende:
En hier zo verder: [COS # 3204] Deed ie ut of deed ie ut niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |