"Men" streamde meteen nav de post en Claire en Huub waren beide in diepe slaap.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had Prospera 1 post gemaakt van de "tijdens" en "aparte smaak in de mond" caps... dan zou het dus voorbij zijn geweest als men naar aanleiding van die caps gaat zitten streamen..
Vogens mij is die Flens,de moeder van die RAT.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:22 schreef STAP01 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Flens was ontslagen!
Bronquote:ja daar was ik ook
was in de waerdse tempel Mr wolters
en die amanda maar rondjes om die paal heen lopen...
en lieke met dr gespierde lichaam helemaal ondersteboven op die paal..
moehahah wil dat echt nooit meer zien
----------------------------------------------
ja heb het ook gezien, en
je kunt jezlef voor lul zetten en je kunt jezelf voor lúl zetten lol
vooral omdat na deze "vertoning"
gewoon weer de pro's hun beestje beentje aan de paal hingen,
waardoor het contrast toch wel érg goed zichtbaar was
quote:Op maandag 21 januari 2008 04:59 schreef Prospera het volgende:
Ja hoor
Maar hij heeft een onbekende smaak in zijn mond![]()
Het lijken me toch overduidelijk caps van vannacht dus wat er wanneer gebeurd is weet ik niet, maar dat Huub op een bepaald moment activiteiten onder de dekens vertoonde lijkt me overduidelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
"Men" streamde meteen nav de post en Claire en Huub waren beide in diepe slaap.
Mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijken me toch overduidelijk caps van vannacht dus wat er wanneer gebeurd is weet ik niet, maar dat Huub op een bepaald moment activiteiten onder de dekens vertoonde lijkt me overduidelijk.
De dag dat het uitgaat, *buiten de kooi dan* heeft Amanda weer een ander.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:44 schreef Lobasca het volgende:
Brian: Amanda en ik hebben afgesproken als deze relatie over zou gaan, we beide een paar jaar, of een jaar, single blijven![]()
![]()
Dream on!![]()
Tggggggggg mot je voor betalenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef petraa het volgende:
GOUDEN KOOI: Luc heeft sex met paaldanseres!
We hebben er even op moeten wachten maar bewoner Luc heeft dan eindelijk sex en nog wel met een lekkere paaldanseres.Zie video
http://www.roddelkoning.nl/horoscooponline.nl/?s=main&n=1&t=GOUDEN KOOI: Luc hee&p=more
Oh heb niet gekeken, filmpje boeit me niet, want LL boeit me nietquote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tggggggggg mot je voor betalen
Toen Prospera de cap hierboven maakte, keek ik ook naar die stream. Ze lagen al een tijdje te praten, onverstaanbaar omdat de zenders te ver weg lagen. Het was de hele tijd aaien en strelen, waarbij Claire veelal het initiatief nam. Op een bepaald moment was Huub onder de dekens, dat leverde de cap op. Maar dat duurde maar kort en het leek mij echt geen befbeurt. Kort daarna lag Claire half boven de dekens en had een kniebroek-achtig ding aan. Ik denk dat er niets gebeurt is.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef Lobasca het volgende:
We moeten wachten op BSOL en Prospera voor het antwoord
Ze zeiden vanmorgen ook "was een erg fijn gesprek vanacht"quote:Op maandag 21 januari 2008 12:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Prospera de cap hierboven maakte, keek ik ook naar die stream. Ze lagen al een tijdje te praten, onvertsaanbaar omdat de zenders te ver weg lagen. Het was de hele tijd aaien en strelen, waarbij Claire veelal het initiatief nam. Op een bepaald moment was Huub onder de dekens, dat leverde de cap op. Maar dat duurde maar kort en het leek mij echt geef befbeurt. Kort daarna lag Claire half boven de dekens en had een kniebroek-achtig ding aan. Ik denk dat er niets gebeurt is.
Thx,quote:Op maandag 21 januari 2008 12:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Prospera de cap hierboven maakte, keek ik ook naar die stream. Ze lagen al een tijdje te praten, onvertsaanbaar omdat de zenders te ver weg lagen. Het was de hele tijd aaien en strelen, waarbij Claire veelal het initiatief nam. Op een bepaald moment was Huub onder de dekens, dat leverde de cap op. Maar dat duurde maar kort en het leek mij echt geef befbeurt. Kort daarna lag Claire half boven de dekens en had een kniebroek-achtig ding aan. Ik denk dat er niets gebeurt is.
Tuurlijk, Brian. Dat gaat alleen maar lukken als je haar vastketent in je kelder.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:44 schreef Lobasca het volgende:
Brian: Amanda en ik hebben afgesproken als deze relatie over zou gaan, we beide een paar jaar, of een jaar, single blijven![]()
![]()
Dream on!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |