Verschil is dat Groningen het geld uit transfers wel goed investeert zoals in Stenman (transfervrij?), Berg (3,5-4 miljoen?) en nu waarschijnlijk die Argentijnse verdediger (1,5 - 2,5 miljoen). Die 3 zijn gehaald voor minder dan wat Suarez heeft opgeleverd volgens mij. Groningen is er dus eigenlijk alleen maar beter en sterker door geworden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:04 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we bij Sneijder en Babel.
Volgens Engelse media 1,5 miljoen pond. (2,3 miljoen euro)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vraag me wel af wat Fulham geboden heeft. En wat de FC minimaal wil hebben.
Stenman is voor 800.000 gehaald als ik het goed heb...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Verschil is dat Groningen het geld uit transfers wel goed investeert zoals in Stenman (transfervrij?), Berg (3,5-4 miljoen?) en nu waarschijnlijk die Argentijnse verdediger (1,5 - 2,5 miljoen).
Dat is krom redeneren. Die 3,75 miljoen had ook in een groot talent gestoken kunnen worden waarop Ajax en meer plezier van zou kunnen hebben en meer op zou kunnen verdienen over een paar jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Clubs vragen tegenwoordig ook meer omdat ze weten dat Ajax een paar keer de hoofdprijs heeft ontvangen, niet geheel vreemd. Overigens zijn we voor 3 miljoen van maduro af, en betalen we nu 750.000 voor een (in mijn ogen betere) speler. Zoveel is het dus nu ook weer niet.
Redelijk betrouwbaar..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
Groningen haalt De Roover als vervanger Silva
Ken de site niet echt, betrouwbaar?
elfvoetbal.nlquote:EXCLUSIEF -- FC Groningen heeft Sepp de Roover aangetrokken als vervanger van Bruno Silva. De club betaalt Sparta een transfersom van zo'n 750.000 euro. Silva vertrok voor 3,75 miljoen naar Ajax. Voor hoeveel jaar de Belg heeft getekend, is nog niet duidelijk.
De Roover is bezig aan zijn tweede seizoen bij Sparta. De Rotterdamse club nam hem vorig seizoen over van FC Eindhoven. Vooral in zijn eerste seizoen maakte de rechtsback een uitstekende indruk op het Kasteel. Dit seizoen draait hij minder goed, net als het hele team. Desondanks scoorde hij al drie goals. In totaal speelde De Roover 53 wedstrijden in het shirt van Sparta.
Zou zeker een goede zijn, maar het lijkt me ook een beetje raar omdat Sparta er juist een goede verdediger bij wil hebben. Dan laat je niet snel zo'n speler gaan lijkt me.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Redelijk betrouwbaar..
Wel een goede speler trouwens Sepp de Roover.
Zoals? Je hebt het wel over de scouting bij Ajax hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:20 schreef Blawh het volgende:
Dat is krom redeneren. Die 3,75 miljoen had ook in een groot talent gestoken kunnen worden waarop Ajax en meer plezier van zou kunnen hebben en meer op zou kunnen verdienen over een paar jaar.
Misschien heeft hij net als Boakye een clausule met een gelimiteerde transfersom in zijn contract...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou zeker een goede zijn, maar het lijkt me ook een beetje raar omdat Sparta er juist een goede verdediger bij wil hebben. Dan laat je niet snel zo'n speler gaan lijkt me.
Nice. Als 't waar is wederom hulde voor de TS, die hebben 't echt mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Redelijk betrouwbaar..
Wel een goede speler trouwens Sepp de Roover.
Zou kunnen ja, ik lig er in ieder geval niet wakker van.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:29 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net als Boakye een clausule met een gelimiteerde transfersom in zijn contract...
indien deRoover geen gelimiteerde transfersom had, ook heel verstandig om eerst dat voor elkaar te krijgen en dan die 3,75 miljoen naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nice. Als 't waar is wederom hulde voor de TS, die hebben 't echt mooi voor elkaar.
Wordt het dan toch nog een mooie januarimaand? (indien Nevland blijft)quote:Kan Blind helemaal niks aan doen. Er is in De Roover zijn (onlangs) verlengde contract een gelimiteerde transfersom opgenomen. Als dat niet was gebeurd, had De Roover waarschijnlijk helemaal niet bijgetekend, en na dit seizoen voor noppes naar Groningen gegaan.
Goede speler, goed gedaan Grunnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef The_Verve het volgende:
De Roover schijnt bijna rond te zijn. Goede vervanger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |