Achterste rij, tweede van linksquote:Op maandag 21 januari 2008 10:55 schreef venomsnake het volgende:
Dit is zijn laatste kans om in de PL te spelen

quote:Op maandag 21 januari 2008 11:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Achterste rij, tweede van links
[ afbeelding ]

.
.

Tja dat heb je met een goede scouting he. Levert wel een hoop centen op.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:48 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Leegloop
Iedereen die het voor Groningse begrippen goed doet gaat weg.

quote:

quote:Iedereen die het voor Groningse begrippen goed doet gaat weg.
Buijs
Suarez
Silva
Nevland
-????-

Ah, nu weet ik waar je gekkigheid vandaan komtquote:[quote]
Jans zal wel de nieuwe trainer van Heerenveen worden, en dan neemt hij Berg mee als vervanger voor Alves en Kruiswijk komt naast Dingsdag in de verdediging. Misschien neemt hij Lindgren ook wel mee.

Van een nummer 4 in Nederland naar een nummer 17 in Engeland is in ieder geval geen sportieve verbeteringquote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Mocht Groningen Nevland niet willen laten gaan, dan zullen ze de eventuele arbitragezaak alsnog verliezen.
Van de Eredivisie naar het Premiership, iets van 5x zoveel verdienen. Dat is een echte verbetering.
 Enkel financieel
 Enkel financieel  Dat hij net een half jaar geleden zijn contract heeft verlengd tot 2010 zegt ook veel bij zo'n commissie. Maar goed, die commissie gaat er niet komen hoor
 Dat hij net een half jaar geleden zijn contract heeft verlengd tot 2010 zegt ook veel bij zo'n commissie. Maar goed, die commissie gaat er niet komen hoor  

Tja, voorlopig zijn de vervangers idd goed, maar ook Groningen zal wel een paar missers gaan maken.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja dat heb je met een goede scouting he. Levert wel een hoop centen op.
Bovendien heeft Groningen er tot nu toe steeds betere spelers voor terug gehaald..
Cahais zal ook wel een potje kunnen voetballen en er zal vast nog wel een speler bijkomen deze winter.
Moet je eens opletten hoe Ajax komende zomer leegloopt.

Nee, Buijs is ronduit slecht, maar niettemin wist hij toen een transfer af te dwigen door voor Groningse begrippen goed te spelen (al zou hij in het huidige Groningen-team geen basisplaats hebben).quote:Op maandag 21 januari 2008 11:58 schreef detulp050 het volgende:
[..]
[..]
Buijs was inderdaad een topspeler; stond op het punt naar Real Madrid te gaan. Ik zie hem binnen nu en een jaar bij Liverpool spelen

Vind ik wel heel makkelijk gezegd. Dat is ook echt niet zo maar gegaan. als het zo'n makkie is, waarom doet een club als NEC dat dan 'gewoon' niet?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:02 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Groningen begint langzaam te merken dat een club opbouwen wel te doen is.

Nee hoor, remember Samaras?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:50 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Mocht Groningen Nevland niet willen laten gaan, dan zullen ze de eventuele arbitragezaak alsnog verliezen.
Van de Eredivisie naar het Premiership, iets van 5x zoveel verdienen. Dat is een echte verbetering.

Ik meen me te herinneren dat NEK een jaar of vijf geleden 5e werd.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:10 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Vind ik wel heel makkelijk gezegd. Dat is ook echt niet zo maar gegaan. als het zo'n makkie is, waarom doet een club als NEC dat dan 'gewoon' niet?

Ja, maar geen arbitrage-zaak.quote:

Officieel dus..quote:Argentijnse verdediger voor FC Groningen
FC Groningen heeft een contract gesloten met verdediger Matias Cahais. De linksbenige centrale verdediger wordt voor anderhalf jaar gehuurd van het Argentijnse Boca Juniors. FC Groningen heeft gedurende die periode de mogelijkheid Cahais voor een vastgestelde transfersom over te nemen.
In dat geval zal de aanvoerder van het Argentijnse elftal onder 20 jaar een contract voor vier jaar tekenen in Euroborg.
Cahais is in december 20 jaar geworden en debuteerde al op zijn 17e in het eerste elftal van Boca Juniors. De verdediger kwam in twaalf competitiewedstrijden uit voor de Argentijnse topclub. Leuk detail is dat Cahais al eens in Groningen heeft gevoetbald, namelijk tijdens het Eurovoetbaltoernooi in 2004. Met het Argentijnse nationale jeugdelftal werd Cahais afgelopen zomer wereldkampioen in Canada, het toernooi waar toenmalig FC Groningen-speler Luis Suárez namens Uruguay ook actief was. FC Groningen doet er alles aan om Cahais al voor de competitiewedstrijd van komende woensdag tegen NEC speelgerechtigd te krijgen. Hij trainde vandaag direct mee met de selectie van trainer Ron Jans.
Algemeen directeur Hans Nijland laat weten verguld te zijn met deze deal. “Cahais is een zeer talentvolle jonge verdediger met een geweldige uitstraling. Hij is aanvoerder van het Argentijnse elftal onder 20 jaar en dan kun je zeggen dat hij over leiderscapaciteiten beschikt. Wij waren bezig om hem voor komend seizoen vast te leggen, maar we kregen informatie dat Cahais ook nadrukkelijk door andere clubs gevolgd werd en dat wij over een paar maanden wellicht te laat zouden zijn. Dat risico wilden wij niet lopen, want Cahais past uitstekend in onze visie om jonge, talentvolle spelers aan te trekken.”
De overgang van Cahais van Boca Juniors naar FC Groningen mag voor de buitenwereld een grote verrassing zijn, voor de Argentijn zelf is Euroborg een uitstekend station. “In Zuid-Amerika is bekend dat spelers als Romario, Ronaldo, Julio Ricardo Cruz en natuurlijk ook Luis Suárez in Nederland zijn begonnen aan hun Europese carričre. Gebleken is dat de Nederlandse competitie een prima opstap is naar de grotere competities. FC Groningen is een club in ontwikkeling, heeft de afgelopen twee jaar UEFA Cup voetbal gespeeld en staat er in de huidige competitie ook heel goed voor. Real Madrid had de eerste optie op mij, maar ik doe het liever stap voor stap. FC Groningen is op dit moment de beste keuze voor mij. Ik denk me hier in een jong en talentvol team heel goed te kunnen ontwikkelen.”
Bron: FC Groningen

Real Madrid haakte zelf af.quote:Real Madrid had de eerste optie op mij, maar ik doe het liever stap voor stap.

Vanwege de vraagprijs inderdaad.. maar dat zegt nog niet dat Cahais dan wel was gegaan, gezien de uitspraken komt hem dit toch beter uit.quote:
absoluut, ben er wel trots op dat Groningen een speler van dit kaliber weet aan te trekken. Terwijl bv Ajax naarstig zoekt naar een centrale verdediger en Feyenoord + PSV zich ook al hadden gemeld voor deze jongen.quote:Toch leuk dat dit soort talenten dus haalbaar zijn voor de Eredivisie.

Dat van Feyenoord en PSV zijn ook alleen maar roddels.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vanwege de vraagprijs inderdaad.. maar dat zegt nog niet dat Cahais dan wel was gegaan, gezien de uitspraken komt hem dit toch beter uit.
[..]
absoluut, ben er wel trots op dat Groningen een speler van dit kaliber weet aan te trekken. Terwijl bv Ajax naarstig zoekt naar een centrale verdediger en Feyenoord + PSV zich ook al hadden gemeld voor deze jongen.

Volgens V geel is het onmogelijk. Zulke talenten zouden onhaalbaar zijn voor Nederlandse clubs volgens hem..quote:Op maandag 21 januari 2008 12:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch leuk dat dit soort talenten dus haalbaar zijn voor de Eredivisie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |