Dat zou ik toch anders doen. Treinen moeten inderdaad flink afremmen als ze het station inrijden. Echter, als er 2 treinen vlak achter elkaar rijden, zal er toch 1 moeten wachten op deze manier, zeker met een langzame bocht ervoor. Wat ik altijd doe, is een ruime bocht. Om te voorkomen dat er alsnog files ontstaan door het binnenrijden van het station, maak ik aanloopsporen voor de ingang van het station, maar uiteraard wel na de exitsignals. Deze sporen maak ik dan even lang als de treinen zijn. Hierdoor kan een trein op volle snelheid door blijven rijden tot hij het exitsignal voorbij is. Hij gaat daarna pas afremmen, maar de trein die er direct achter zat, kan ook gewoon op volle snelheid doorrijden omdat de voorgaande trein het presignalblok al voorbij is... Hierdoor dus veel minder files bij drukke stationsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:
...behalve bij het oprijden van sommige station, maar dan moeten ze toch bijna stil staan.
Beide.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef stbabylon het volgende:
En heb je een kruis omdat dat sneller dan een vierkant is, of omdat je die junction in het midden leuk vond om te maken?
Het zipje van OpenTTD 0.6.0 beta5 is 2,7MB groot.quote:
Subsidies lopen maar een jaarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
Nu ga ik weer verder.
Ik snap die subsidies niet, ik doe wat ze vragen maar dan verlopen ze inene?![]()
truequote:
Het leukste is natuurlijk om gewoon een mooi vervoersysteem op te zetten. Alle treinen en vliegtuigen (schepen en bussen verdien je nooit zoveel mee) moeten zoveel mogelijk verdienen.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is niet een kwestie van winnen. In principe loopt het spel tot 2050, en dan wordt je score opgemaakt. Maar je kan daarna ook gewoon doorspelen.
Dat kan al sinds de eerste versie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |