abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 16:19:28 #154
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_57223860
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je de goederen van ECS-vectors ook in RVs krijgt? de grfs in het grfpack lijken hier niet voor geschikt, maar het zijn er zoveel dat ik er misschien eentje mis (durf ze niet allemaal aan te zetten vanwege de volgorde en omdat sommige elkaar misschien "tegenspreken").
Heb je Long Vehicles v4 al geprobeert, deze zou (van dezelfde maker) als het goed is ondersteuning moeten hebben.
Anders kun je ook ERVTS nog proberen, dat zijn trams en vrachtwagens
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zondag 9 maart 2008 @ 10:50:09 #155
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57258744
FokServer draait nu ook op beta5. Misschien wordt het eens tijd voor leuke coop-game?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 9 maart 2008 @ 11:04:46 #156
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_57258917
Ik zie de fokserver nu helemaal niet meer
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zondag 9 maart 2008 @ 12:55:36 #157
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57260569
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:50 schreef Merovingian het volgende:
FokServer draait nu ook op beta5. Misschien wordt het eens tijd voor leuke coop-game?
Waar kan ik die versie downloaden?

Kan hem niet zo snel vinden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 9 maart 2008 @ 13:16:33 #158
193591 yorP
(Insert leuke tekst hier)
pi_57260937
Hier kun je openttd 0.6.0-beta5 vinden.
Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
  zondag 9 maart 2008 @ 15:02:10 #159
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57263187
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Waar kan ik die versie downloaden?

Kan hem niet zo snel vinden
Goh, misschien op het download-gedeelte van openttd.org? Wilde gok hoor
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:08:12 #160
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57263285
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:04 schreef yorP het volgende:
Ik zie de fokserver nu helemaal niet meer
Ik had per ongeluk de config overgeschreven met een nieuwe, en daarin stond server_advertise off. Ik heb hem nu aangepast en je zou hem weer moeten zien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 10 maart 2008 @ 00:00:37 #161
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_57274981
Ik wil er ook maar weer eens aan beginnen. Ideaal spelleke voor tussendoor, terwijl je zogenaamd met iets anders bezig bent, hoewel de meeste tijd per ongeluk toch in TT gaat zitten. OpenTTD was me wel bekend. Maar TTDPatch niet. Hoe verhouden deze twee zich tot elkaar, en wat mis ik wanneer ik weer TTD installeer?
pi_57278504
quote:
Op maandag 10 maart 2008 00:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik wil er ook maar weer eens aan beginnen. Ideaal spelleke voor tussendoor, terwijl je zogenaamd met iets anders bezig bent, hoewel de meeste tijd per ongeluk toch in TT gaat zitten. OpenTTD was me wel bekend. Maar TTDPatch niet. Hoe verhouden deze twee zich tot elkaar, en wat mis ik wanneer ik weer TTD installeer?
Openttd heeft de mogelijkheid tot tonnen verschillende graphics... ( uiterlijkheden veranderingen )
Openttd daarnaast is iets stabieler en heeft wat meer mogelijkheden dan de ouderwetse TTD.
Openttd heeft de data bestanden van de oude ttd soms nog nodig. ( cd, of download op internet op zoeken. )
(hoe het met de patch zit weet ik niet )

als iemand me kan verbeteren en of iets toe te voegen , Graag
Redacted
  maandag 10 maart 2008 @ 09:28:29 #163
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57278706
De belangrijkste dingen die je mist in TTDPatch als je OpenTTD gewend bent zijn: grotere maps, multiplayer, autorail. Nieuwe graphics kun je op TTDPatch net zo goed gebruiken.

TTDPatch heeft daarentegen een werkende PBS.

Voor een mooi overzichtje kan je het beste even hier kijken.

Ik zal dat lijstje ook eens aan de OP toevoegen...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:26:21 #164
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57279603
Ja daar komen wel veel vragen over. Met de newgrfs is het haast andersom trouwens, de meeste verschenen eerst alleen voor patch (ECS-vectoren bijvoorbeeld) en later pas voor OpenTTD, maar dat is nu redelijk recht getrokken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57279630
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt he! Hele weekend weer met treintjes zitten spelen

edit:
Nu ik hier toch ben, hoe krijg ik het voor elkaar om mijn treinen automatisch te vernieuwen als ze door hun leven heen zijn (dus niet vervangen door een nieuwer model, dat heb ik al door).

Ik speelde van het weekend met de laatste stable, maar ga vanavond de nightly pakken. Misschien dat het daar aan ligt.

[ Bericht 51% gewijzigd door stbabylon op 10-03-2008 11:57:16 ]
pi_57282430
Transport Tycoon, niet aan beginnen, veels te leuk, neemt veels teveel van je tijd in beslag!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:32:58 #167
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57283047
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Jullie worden allemaal hartelijk bedankt he! Hele weekend weer met treintjes zitten spelen

edit:
Nu ik hier toch ben, hoe krijg ik het voor elkaar om mijn treinen automatisch te vernieuwen als ze door hun leven heen zijn (dus niet vervangen door een nieuwer model, dat heb ik al door).

Ik speelde van het weekend met de laatste stable, maar ga vanavond de nightly pakken. Misschien dat het daar aan ligt.
Zit een optie voor in de patches, automatisch vervangen van voertuigen als deze oud worden ofzo. Moet je ff zoeken. Maar heb je breakdowns aanstaan? Want anders hoef je ze niet eens te vervangen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57283622
Hmm, tsja, na een nachtje doorgestoomd te hebben deden ze het vanochtend allemaal nog wel ja... Lekker zo laten dus

edit: over dat vannacht aan laten staan, ik zal vanavond een screenshot plaatsen om te laten zien hoe AMAZING het is dat ze vanochtend niet in een gridlock stonden (pas op: kan oogbeschadiging voor gevorderde TTD-ers opleveren)
  maandag 10 maart 2008 @ 18:00:21 #169
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57287768
Er is nu iemand op de Fok!Server aan het spelen onder de naam killer... Hij wil alleen niet veel terugzeggen

Als je dit leest: chatten kan door enter in te drukken, iets te tikken (zie balk onderin beeld) en dan wederom op enter te drukken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57302587


Vraagje:

Ik heb twee mainlines (stel), dat zijn de zwarte lijnen.
Ik heb een kolenmijn en een energiecentrale (die zijn te herkennen lijkt me).

Als ik nu op de binnenste mainline mijn kolen naar de energiecentrale rij, welke afstand wordt er dan gebruikt om te berekenen hoeveel centjes ik krijg:
- de blauwe hemelsbreed lijn
- de groene lijn die ik gebruik om van de mijn naar de centrale te rijden

En als het de groene lijn is, wat houdt me dan tegen om de paarse route te gebruiken voor meer winst?

edit:
En als ik er dan toch ben Nog een paar:
- Waarom levert Olie bij mij haast nooit wat op?
- Wat is beter, 1 trein die vrijwel direct vol is als hij aankomt, of meerdere treinen die telkens moeten wachten om gevuld te worden?

[ Bericht 10% gewijzigd door stbabylon op 11-03-2008 13:14:35 ]
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:41:46 #171
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57303051
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat de blauwe lijn gebruikt wordt

Meerdere treinen die steeds even moeten wachten is het beste
Als een constant minimaal één trein goederen staat te laden gaat de kolenmijn ook meer produceren

Ik heb trouwens geen idee waarom olie bij jou niksoplevert? Ik heb nooit problemen om winst te maken
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:52:13 #172
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57303294
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
By stbabylon at 2008-03-11

Vraagje:

Ik heb twee mainlines (stel), dat zijn de zwarte lijnen.
Ik heb een kolenmijn en een energiecentrale (die zijn te herkennen lijkt me).

Als ik nu op de binnenste mainline mijn kolen naar de energiecentrale rij, welke afstand wordt er dan gebruikt om te berekenen hoeveel centjes ik krijg:
- de blauwe hemelsbreed lijn
- de groene lijn die ik gebruik om van de mijn naar de centrale te rijden

En als het de groene lijn is, wat houdt me dan tegen om de paarse route te gebruiken voor meer winst?

edit:
En als ik er dan toch ben Nog een paar:
- Waarom levert Olie bij mij haast nooit wat op?
- Wat is beter, 1 trein die vrijwel direct vol is als hij aankomt, of meerdere treinen die telkens moeten wachten om gevuld te worden?
Lijkt me logisch dat de afstand hemelsbreed berekend wordt, anders zou iedereen zijn lijntjes de hele map rond laten gaan... Om precies te zijn is de afstand van stationsbordje tot stationsbordje.

Produceren je oliebronnen wel een fatsoenlijke hoeveelheid olie? Oliebronnen drogen op, ze gaan steeds minder produceren... Ik vervoer daarom zelf ook nooit olie.

Meerdere treinen laten wachten kost je alleen maar geld, gezien de running costs gewoon doorlopen als een trein stilstaat bij een station. Als er geen trein staat te wachten gaat je rating echter omlaag. Optimaal is dus als je altijd exact 1 trein hebt wachten, maar dat lukt natuurlijk niet, dus houd: minimaal 1, maximaal 2 treinen. Als er op een gegeven moment na een tijdje draaien 3 treinen staan, verkoop je er eentje, als er op een gegeven moment 0 staan, koop je er eentje bij. Producties gaan altijd omhoog, dus eens in de zoveel tijd al je stations ff aflopen om te kijken of er nog wel overal een trein staat te wachten is de truc
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57303301
Goed ok

Meerdere treinen die wachten om vol geladen te worden > 1 trein die vrijwel direct kan vertrekken

Maar
Meerdere treinen die staan te wachten voor ze het station in kunnen omdat er al treinen staan te wachten om te laden > Meerdere treinen die wachten om vol geladen te worden?

Edit:
Dank beide voor de uitleg

Ik moet dus voor een aantal stations als een zotte treinen gaan bijbouwen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:52:55 #174
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57303310
Misschien levert het weinig op omdat de treinen te lang aan het laden zijn? hoe sneller (als in hoe minder dagen onderweg/wachten op station) hoe meer je met het afleveren van een bepaald product verdient. Op kleine afstanden verdien je ook weinig.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57303525
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef Merovingian het volgende:Producties gaan altijd omhoog, dus eens in de zoveel tijd al je stations ff aflopen om te kijken of er nog wel overal een trein staat te wachten is de truc
Betekent dit ook dat je feeders het beste dubbel kunt uitvoeren (dus meerdere treinen), ook al is het een kleine afstand?

Ik heb nu een station met 4 feeders van nabij gelegen kolenmijnen, single track, waarbij de treintjes vooral bij de mijnen staan en dan even 10 seconden weg zijn om hun lading te droppen bij het hoofdstation (waar wel telkens treinen kolen staan te laden). Is het beter om die feeders RORO te maken zodat ook daar telkens iets staat te laden?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:09:19 #176
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57303624
10 seconde?? Dan staat je kolenmijn wel erg dicht bij de energiecentrale
Daar verdien je bijna niks mee...
Ik zou persoonlijk een energiecentrale verderop zoeken/bouwen, en daar een dubbelspoor heenleggen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:18:05 #177
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57303763
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Betekent dit ook dat je feeders het beste dubbel kunt uitvoeren (dus meerdere treinen), ook al is het een kleine afstand?

Ik heb nu een station met 4 feeders van nabij gelegen kolenmijnen, single track, waarbij de treintjes vooral bij de mijnen staan en dan even 10 seconden weg zijn om hun lading te droppen bij het hoofdstation (waar wel telkens treinen kolen staan te laden). Is het beter om die feeders RORO te maken zodat ook daar telkens iets staat te laden?
Technisch gezien wel ja, de ratings worden er hoger door. Ik gebruik zelf echter nooit feeders, ik laat die treinen dan ook gewoon naar het station bij de centrale rijden. Wel over hetzelfde stuk spoor uiteraard.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57304301
Zo bedoelde ik het niet Automatic.



De grijze lijntjes zijn om aan te geven dat die centrale een eind weg staat. De 4 kolenmijnen zitten vlak bij elkaar. Ik heb een extra station precies in het midden gezet die wordt gevuld vanuit de 4 kolenmijnen. Vanaf daar gaan er lange treinen naar de centrale. Dat scheelde aanzienlijk in de ruimte.

Ik zal er vanavond een screenshot van maken

[ Bericht 15% gewijzigd door stbabylon op 11-03-2008 13:15:08 ]
pi_57304387
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Zo bedoelde ik het niet Automatic.

[ link | afbeelding
Ff een tip: zet je plaatjes niet op Imageshack. Fok is geblokeert door Imageshack
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:59:35 #180
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57304505
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:18 schreef Merovingian het volgende:

[..]

Technisch gezien wel ja, de ratings worden er hoger door. Ik gebruik zelf echter nooit feeders, ik laat die treinen dan ook gewoon naar het station bij de centrale rijden. Wel over hetzelfde stuk spoor uiteraard.
Ja, dat dus
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_57304522
Ah shit. Normaal zou ik ze op mijn eigen server zetten, maar daar kan ik niet bij vanaf het werk.

Ik zet ze wel even tijdelijk op mijn hyves en dan vanavond op mijn eigen server.

edit: aangepast

[ Bericht 6% gewijzigd door stbabylon op 11-03-2008 13:15:37 ]
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:34:11 #182
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57305131
xs.to werkt prima.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57305181
Eigen servert werkt het makkelijkst, maar zo werkt het (tijdelijk) ook.

Mgoe, is nu dan wel duidelijk wat ik heb gedaan?

Zouden jullie 4 verschillende stations maken (1 per kolenmijn, ze staan te ver van elkaar af om 1 per 2 kolenmijnen te maken)?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:32:46 #184
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57306253
Ik zou er inderdaad 4 maken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57368289
Goed, ik ben weer opnieuw begonnen en deze keer heb ik zo'n beetje alle regels gevolgd tot nu toe.

Ik heb een dubbele mainline in een vierkant door mijn 128x128 map lopen. Ik ben nog bezig om kolen en boerderijen te koppelen, heb nu ongeveer de helft gedaan. Ook rijden er al goods van mijn fabriek naar een stadje die dat wil ontvangen. Ik heb nu 4 sidelines (lussen vanaf mijn mainline) liggen waarvan er nog eentje verbouwt moet worden (de initiele kolen-centrale lijn). Zo'n 50 treinen rijden er nu rond die op trappetjes na vrijwel de hele tijd op topspeed kunnen rijden (ik ben in 2021 begonnen zodat ik het met Maglev kon doen). Al mijn junctions zijn split before merge en mijn bochten zijn groot (behalve bij het oprijden van sommige station, maar dan moeten ze toch bijna stil staan). Met ijzer-hoogoven-fabriek, hout-zagerij en de rest van de kolen-centrale, boerderij-fabriek en de daaruit voortkomende goederen treinen denk ik dat ik in totaal op zo'n 250 treinen in het netwerk kom. Als ik dan nog ruimte heb ga ik eens kijken naar passagiers, maar ik vermoed dat ik alleen ruimte heb voor een enorm woud van helipads
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:47:20 #186
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57368811
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:
...behalve bij het oprijden van sommige station, maar dan moeten ze toch bijna stil staan.
Dat zou ik toch anders doen. Treinen moeten inderdaad flink afremmen als ze het station inrijden. Echter, als er 2 treinen vlak achter elkaar rijden, zal er toch 1 moeten wachten op deze manier, zeker met een langzame bocht ervoor. Wat ik altijd doe, is een ruime bocht. Om te voorkomen dat er alsnog files ontstaan door het binnenrijden van het station, maak ik aanloopsporen voor de ingang van het station, maar uiteraard wel na de exitsignals. Deze sporen maak ik dan even lang als de treinen zijn. Hierdoor kan een trein op volle snelheid door blijven rijden tot hij het exitsignal voorbij is. Hij gaat daarna pas afremmen, maar de trein die er direct achter zat, kan ook gewoon op volle snelheid doorrijden omdat de voorgaande trein het presignalblok al voorbij is... Hierdoor dus veel minder files bij drukke stations
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57369177
Bij mijn fabriek (centrale nog niet omdat die nog niet is omgebouwd naar 'station gebouwd op een moment met veel geld') heb ik enorme aanrijd routes. Maar bij een kolenmijn midden tussen 3 steden werd het wat lastiger. Maar goed, daar rijden dan ook maar 3 treinen naar 2 platforms.

Ik denk dat ik over een spel of 3 wel betere stations maak, maar dan speel ik ws. ook op 512x512 of zo

Misschien vanavond/dit weekend maar eens kijken op de servert
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:00:54 #188
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57370216
Ik ben nu met een maat bezig een enorm netwerk te bouwen op een 2048x2048 map, met 2x2 sporen in een kruis over de map, met een huge junction in het midden van de map. Op de uiteindes van het kruis aan de rand van de map zijn een sawmill, een factory, een powerplant en een steelmill te vinden, waar alles heengaat. Ik ben nu op zoek naar een fatsoenlijke loadbalancer die een beetje efficient de treinen verdeelt over de 2 sporen... En die ook makkelijk uit te breiden is naar 3 sporen. Daarna wordt het zoeken naar een snelle junction voor 4x2x3 sporen
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57370410
En heb je een kruis omdat dat sneller dan een vierkant is, of omdat je die junction in het midden leuk vond om te maken?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:26:21 #190
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57370738
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:10 schreef stbabylon het volgende:
En heb je een kruis omdat dat sneller dan een vierkant is, of omdat je die junction in het midden leuk vond om te maken?
Beide.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57380815
Goed, ik ben op de Fok! server geweest... hoe kan ik mijn bedrijf wissen. (ja, ik ben gaan bouwen en had geen geld meer voor een trein)
  zaterdag 15 maart 2008 @ 00:37:21 #192
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57388603
Dat kan door het aan de server-admin te vragen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57389682
Bij deze
  zaterdag 15 maart 2008 @ 10:25:53 #194
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57391771
Done.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57391942
Spanx
pi_57393525
dit spel is zoooo uber
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_57393684
hoeveel mb is dit spel nou?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_57394111
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 12:51 schreef Sjibble het volgende:
hoeveel mb is dit spel nou?
Het zipje van OpenTTD 0.6.0 beta5 is 2,7MB groot.
En de (minimale) benodigde graphics zijn ingepakt +-3,5MB groot.
Als je het aantal mb (milibit) wilt hebben moet je dat geloof ik beide keer 8000 doen....

Hoezo?
pi_57394443
Ik krijg geen inkomen

verkapte iksnaphetspelniet post

EDIT: Ik begin het door te krijgen verslavend spelletje

Oldschool is tof! GAMEPLAY FTW!

[ Bericht 28% gewijzigd door Sjibble op 15-03-2008 16:05:15 ]
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 15 maart 2008 @ 16:49:18 #200
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_57396998
Ik heb het hele spel in een zipje van 5230kB. Dit is 0.6.0 beta 5 met copy-paste patch en verder helemaal kaal gestript van txt-files, lng-files enz enz.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_57404451
Nu ga ik weer verder.
Ik snap die subsidies niet, ik doe wat ze vragen maar dan verlopen ze inene?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_57404570
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:17 schreef Sjibble het volgende:
Nu ga ik weer verder.
Ik snap die subsidies niet, ik doe wat ze vragen maar dan verlopen ze inene?
Subsidies lopen maar een jaar
pi_57407455
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 23:23 schreef Piles het volgende:

[..]

Subsidies lopen maar een jaar
true ben ik net achter.
Dat is me ook gelukt

Tering! Zo laat?

Maar ben wel lekker bezig
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_57408246
En dan ben je miljonair...
Wanneer win je?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')