Als je de lotto wint ga je toch niet zo lelijk wonen?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck!
Zijn sommige woningen van Lotto-winnaars ofzo?
quote:
Teringquote:Op zondag 20 januari 2008 19:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[ afbeelding ]
Loopruimte? Waar heb je dat voor nodig?
Ieder z'n eigen wastafel? Met naambordjes erop?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap die trend met die vele wastafels ook nooit zo goed. Staan mensen dan echt allemaal op een rijtje hun tanden te poetsen?
Je linkt verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
Hmz waarom krijg ik kruisjes...
Die brugquote:Op zondag 20 januari 2008 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar ook in de tuin kan veel misgaan. Kijkt u mee?
Een heuse loopbrug in een woonwijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen is er ook voor een smaakvol interieur gekozen:
[ afbeelding ]!
Feeed me!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een draak van een plant!!!
[ afbeelding ]
die moeten ook ergens wonenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck!
Omfgquote:Op zondag 20 januari 2008 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck!
De foto's die ik heb gepost komen van 1 (enorm) huis Heeft twee badkamers. En volgens mij ook 3 kinderen. Ik denk dat dat blauwe gedoe de kinderbadkamer is.quote:
Ow ik dacht dat ik dat doe?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je linkt verkeerd
Ik neem aan dat je IE gebruikt: rechtsklik op de foto -> Adres (url) kopieren
http://images.funda.nl/valentinamedia/003/378/463_groot.jpg
pauperheid ten topquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de volgende in de nominatieronde voor de Meest Deprimerende Badkamer Ooit, gaat naarrrrrrr:
[ afbeelding ]
Veel doucheplezier!
De andere badkamer in het huis is ook heeel lelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
De foto's die ik heb gepost komen van 1 (enorm) huis Heeft twee badkamers. En volgens mij ook 3 kinderen. Ik denk dat dat blauwe gedoe de kinderbadkamer is.
"Altijd goed onderhouden door twee junks, denk bij het klussen wel om rondslingerende naalden".quote:Op zondag 20 januari 2008 19:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hierissieweer op 20-01-2008 20:06:40 ]"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |